Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

112 szem jó lesz, de ha nem akarod a véletlenre bízni akkor 114 szem... és a végén te is kiveszel belőle 4 szemet mint én idén... árban ugyan annyi a lánc...
Csak a lánchosszal vagyok bajban, vagy max maradok a 14-45nél. Pályán úgysem próbáltam még
kicsit gyengébb lesz, de nem fogja enni úgy a láncot...
Hogy legyen erő és lehetőleg azért menjen is 14-45 nem volt rossz, de ki akarok próbálni mást is. Mondjuk 15-47 az kb ugyan az lesz szerintem
Mit szeretnél pontosabban? A jelenlegivel erősebb. Én -2 +4-et használtam, de csak pályán.
élvezhető volt nagyon
Az már lehet rövid lenne, vagy nem tom. Szerintem most 15-47 lesz.
az nem rossz párositás próbáld ki a 14-48-at nekem volt olyan a haccázon
Most 14-45 az áttételem 525-ös lánc és 110 szem. Akkor gondolom jó a 15-47-hez a 112-szemes lánc. De ha tudsz embert aki jó áron adja, akkor érdekel a dolog.
520-as erősített bőven elég... gyári lánchossz megfelelő...
ha kell tudok olyat aki jó áron árulja...
Én is ezen gondolkozom, vagy -1 +1.
-1 +2 RK, vagy DID lánc JT lánckerék
A gyári tökéletes lesz
Hali!
Láncszett csere előtt állok, ki milyen áttételt javasol K4-re? Többnyire kanyargásra használnám, illetve néha-néha pálya.
Najó...........akkó vegyé egy 1200-as gsxrt..............vagy olyasmit.
Igen tényleg nem, jobbb...
Felőlem,de az nem olyan.
Kockásból is van nagy...
Frászt,az igazi a pirospöttyös,óriás.
abból van kockás is , az jobb is...

Es tenyleg piros,f.....m hogy mindenki valtoztat........mi a kovetkezo?
A turorudin kek kockak lesznek?
az tuti hogy a 300V az zőőőd..
fűlé...
most már tudom miért olyan jó...
Este lebattyogok megnézem,de nekem a borostyán rémlik az 5100-ra.
Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy van egy GSXR 600 k6-os motorom, és olyan hiba jelentkezik nála, hogy menet közben ha hirtelen elveszem a gázt akkor elveszi a gyújtást, de ha lassan zárom el akkor nem mindig. Valakinek valami ötlete mi lehet a baja?