Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

200 fokon 1 órát.
Utána 10 perc grill.Légkeverésessel.
2005-ös aszonta az eladó.melegitsem igaz azt nem monta meddig
Én simán elhasználom.
Tudok még adni 10 évesben első hátsót, minta van még rajta
sp2-tőt próbáld..........egy 10 éves nekem is van belőle sikeresesen átbasztak vele
én már csak igy tolom aszondják olyan Rosis vagyok vagy mi az energiaital legalább jó az aláirásával
Supercorsákkal vettem a motort, elől 8, hátul 9 évesek voltak :D ekkor lettem biztos a km futásban
Tavasszal vagy supercorsa sp, vagy racetech rr megy majd fel, nem érdekel ha fele ennyit bír csak.
1:15-nél...na azt kell ledugózni,tegyél bele 10Ft-ot
Na jó de csizmára ráhúzni a bőrgatya szárát nagyon vidéki.
alakul alakul de érdemesebb valami hasonlóval próbálkozni
SV topikba linkeltem egy keheset.Nézd meg.Pont az a gond hogy eltömi a járatokat a kokszos gedva.
És csak egy kapja az összes anyagot.
Szép, nekem kecskeméten nézett ki így kb 10 kör után. Tudom, van még 2 mili a széléig, de ez még pályafutásom elején volt
(szegény kipufogóm, itt még milyen szép volt )
mind1ikben csappantyu mozog............zárd le és had mozogjon
A szivocsoben vannak jaratok,csappantyu mozog benne.
akkor is kell leni egy károsanyag csőnek.......le kell vakdugózni és szia,még jót is csinálszmert nem a kipufogó gázt szivja
A twinportos mar bonyolult bammeg. ez nem fastra ecotec.Ez mar firlefrancos ketyere.
nekem akkor maradt elől fél centi mikor nem döntöttem elég mélyre
bizony bizony,pályagumi kell ez már szépen mászkált alattam,de még azon a határon mikor a nézők már sóhajtoztak,én még vigyorogtam
10-forintos tunng pont jó az EGR csövébe,Omegába 50Ft kell,viszont a Béjemwé már 200Ft hisz drágább autó
Egy hatso gazos gyari kayaba rugostagot siman csak felujitani csak oda lehet adni nekik?
Az öreg Déczi inkább crossmotorokban ász amennyire tudom. Neked olyan ember kéne aki jár ki a Hungaroringre.
Bájo ha éppen nem hajókázik: 06 30 963 90 33.
Van még egy fickó Alsónémediben de nincs meg a száma. Ő is jár ki a ringre és motorozik is.
Köszi az infókat, eléggé kielégítő volt motor ügyileg Pénzt majd utalom, remélem 1 perc alatt legépelted
Tudom h a gumim se kifejezetten pályára való, de érdekes módon más kanyarban nem volt gondom vele, pedig volt h jobban lapon volt, szinte lábtartón. De igazából kár már rajta filózni, csak szeretnék belőle tanulni, hogy máskor ne forduljon elő.
Az első majrécsíknál én is erre gondoltam, hogy emiatt lehet. Ha marad a motor (vagy ha nem marad, akkor az újat is) el akarom vinni beállíttatni. Őket találtam: http://www.ohlins.hu/?id=1&al=...
Vagy tudsz valakit akihez érdemes ilyen ügyben fordulni?
Ez csak tízéves.
Oszló hullákkal nem foglalkozom.
Amúgy meg a majrécsík eltűnése sima geometria kérdése. Minél orrosabb a gép annál jobban eltűnik elöl. Viszont hátul kevesebb lesz a tapadás.
Orros motor, szar futómű, sport gumi, tapasztalatlan pilóta. Kész is a high side receptje.
Egyébként a motort jóval túl lehet dönteni az utcai lábtartó határain. Pláne ha a koptatócsavarok is benne vannak.