Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GSX-R 600 K8 -hóz keresek hátsó ülést, ha ki van szakadva a huzat sérült is jó.
C14 - Fojtószelep helyzetérzékelő
C15 - motor hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő
C21 - Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő
C22 - légköri nyomás érzékelő
C23 - TIPOVER SENSOR
C24 - GYÚJTÁS SIGNAL # 1
C25 - GYÚJTÁS SIGNAL # 2
C26 - GYÚJTÁS SIGNAL # 3
C27 - GYÚJTÁS SIGNAL # 4
C28 - Másodlagos fojtószelep ACTUATOR
C29 - Másodlagos fojtószelep helyzet érzékelő
C30 - Másodlagos vezérelt pillangószelep
C31 - GEAR helyzet érzékelő
C32 - INJECTOR SIGNAL # 1
C33 - INJECTOR SIGNAL # 2
C34 - INJECTOR SIGNAL # 3
C35 - INJECTOR SIGNAL # 4
C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
C42 - GYÚJTÁSKAPCSOLÓ SIGNAL
C46 - kipufogó CONTROL szelepállítóhoz (01-02 1000 06-07 600/750/1000 CSAK)
a hátsó ülés alatt van egy kis fehér csatlakozó,fekete gumi van ráhuzva,két vezeték megy bele azt zárd rövidre,adr á a gyujtást és már olvashatod is a kodokat
generàtor hiba kipipàlva plusz egy F1 hibakód is
Szia! Köszönöm!
Szia
keresd norbit
www.motostyling.hu
Nem tudja véletlen vki, hogy Puig plexivel kapcsolatban kihez vagy melyik céghez érdemes fordulni? Köszönöm!
https://www.youtube.com/watch?...

velemenyek ha van esetleg valakinek
Tárgytalan,megoldódott
Keresek K4-K5 kormánycsutkát.Elérhetőség az adatlapomon.
koszi
Köszönöm :)
YTX9-BS
Volt: 12
Ah: 8
Indítóáram: 120
Hossz: 150
Szélesség: 87
Magasság: 105
Nekünk mostanában a Motobatt aksik jöttek be.
http://www.motor-akku.hu/?batt...
Észre vettem hogy az aksim kicsit ferdén àll,ahogy nézegetem, ez nem belevaló! Nem tölti ki az aksi tartót se.
Milyen akkumulàtor való a K1-be?
Eladó egy Leo Vince SBK. 4 csavaros csatlakozással, szép állapotban, felfogató bilincsel. Igény esetén Gsxr 1000 összekötő csővel.
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Szia! Elég bele a 8Ah-s, enyémbe pl ezt raktam: Yuasa YTX9-BS.
Vartának tudom a méreteit (szélesség x mélység x magasság): 152 x 88 x106
Sziasztok, k4 600 ba 8 vagy 9 Ah aksit vegyek ? es a mereteit meg tudnatok adni ?
Hàlàs köszönet
Ne haragudj meg h így mondom, de próbáld már meg felfogni, hogy az egy dolog h egy gyári áttételű 600as sportmotor 250-60 körül megy végre, de neked a kisebb első és nagyobb hátsó lánckerék miatt kisebb a végsebességed, viszont jobb a gyorsulásod. Májky is azt írta h SZÉRIA motorok. A tied már rég nem széria ennyi lánckerék változtatással.
Koszonom szepen a valaszt... Enis ilyen 250-260 korul hondolnam a sebesseget... Az elottunk levo hozzaszolo aki a 230 at mondta kicsit keveseltem...
köszi a jótanàcsokat :) még maga az olajcsere folyamata érdekelne nehogy elcsesszek valamit
az enyimen a fék fogott rendesen,már az első milimétereken,320-as tárcsának illik fogni,igaz a 4 dugó már nem anyira,de elég jók,a tárcsa konkrétan lötyögni kezd,szegecsek felazulnak,kikopnak,(orvosolható)olajcsere sem bonyolult othol,már csak azért is mert a szervizek konkrétan le huznak(két szervizbe is tapasztaltam)a haccázba én Kástrót aktespeciálist tettem a k4 750 már nem szerette,de próbálj rá a Motul 5100-ra 10W40 bőven elég bele,10-13ezerért már lehet venni 4 litert,(gazdaságosabb)olajszürő faszomtudjamárkáját 1-2 ezer forint