Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos csak addigra lessz 2 Millám
Most mit tegyek nem kapok apucitól vakkantásra mint sokan mások
júniusban vége a szezonnak
Apropó van esetleg valakinek K4 es 600-a? Eladó? Júniusban + venném ha jó áron adná
Hmmm ???
SEGÍTSÉG, valaki segítsen már beszerezni egy Suzuki GSX-R 600-as 2002-es elsőfelnit. Elvileg jó GSX-R 600-1000-ig 2001-2003-ig

06303036775
Kössz szépen az üzit.
Szerintem sem lehet gond egy "1" éves géppel kb 8000 km-ell, amit hajtottk kb 5 hónapig. Épp hogy csak be van törve. És bukni sem bukok annyitt. Szerintem az lessz... K4
Ez szép volt túró
szerintem is jobban jársz a használttal az általad említett okok miatt...

nálunk mindenki meg van őrülve, hogy ha van a motorban 3000 km-er, akkor vajon nem verték-e agyon, jól bejáratták-e?
ha 10000 ezer van a motorban, akkor ez biztos, meghibásodott, meg a szervíz előttt el akarják adni, meg biztos volt valami baja.
ha egy motorban van 25000 km, akkor az már ócska szar, szét van hajtva.


értem, hogy mindenki a pénzéért jót akar venni. hallunk mindenféle, egyedi eseteket, hogy ez elromlott a motoron, meg az, s a gyár, meg a szervíz, nem garancia.....
ezek a kivételek, amelyek igen léteznek a technikai dolgokban. de minden esetre igaz ez? miért általánosítunk?
csak valaki egyszer mondja már el nekem, hogy ha 25000 km van egy motorban, az miért gagyibb, mint amiben 11000 van. tudom 14 ezer km-el használtabb. aki olvas tartós teszteket mindenféle motorról, tudja: századnyi kopások vannak, 25 - 50 ezer kilóméter alatt. a gyári határértékeken jócskán belül.

motorok tartós teszteken, simán mennek, 50-60 ezer km-et. akkor miért lenne gagyi a 25 ezer, vagy a 11000 km-es?
nyílvánvaló, hogy 11000 km-et nem lehet pályán beletenni egy év alatt egy motorba. nyilvánvaló, hogy mentek vele utcán. amikor megvesszük, s használt, miért van bennünk az a kényszerképzet, hogy ezzel a motorral, csak 240 fölött jártak? széthajtotta ez a figura, azért akarja eladni....
miért nem merül fel, hogy ez a figura szeret motorozni, akár túrázni, s felül, s 140-el egyszer egyszer 180-al ment vele, hogy megnéze a környező orszákgot, kanyarokat.
ez árt a motornak? szerintem nem. max a gumi kopik....
mire gyártják ezeket a motorokat? utcai használatra, de tény, hogy versenytechnika. de nem az a versenytechnika, amit minden "verseny" után ki kell cserélni, szétszedni a blokkot, meg mindent kidobni... versenytechnika, tartós használatra.

szóval, miért vagynk mi ennyire bizalmatlanok? s miért gondoljuk, hogy minden használt motor szét van hajtva? igazából ezt soha nem tudod meg egy használt motornál. látod ha folyik, hallod, ha zörög, s ennyi. lemérik a kompressziót, s jó.
innentől kezdve mit tudsz megállapítani? semmit. karcos-e az idom? karcos-e az index...
könyörgöm. ki nem dőlt még el motorral álló helyben? s nini. karcos lett az idom, karcos lett az index. akkor ezt a motort halálra kell ítéllni.
megjegyzem, ugyanezeket a doilgokat, amit fent írok, mindig megnézem én is... csak önvizsgálatot tartottam most, s ezek merültek fel bennem...

szóval szerintem hüyék vagyunk, azaz inkább túlzásokba esünk.
ha tetszik, nem zörög, nem folyik, s jó az ez az, akkor meg kell venni, s menni a fenébe mtorozni, tankolni jó sokat, s menni minél többet, biztonságban....
Hi all.
Túró: Én is tisztában vagyok vele, hogy kaució nélkül ne jaszkarizzon vadidegen a versenypályán. Ismétlem: indulás elött két nappal szóltak. Elötte semmi ilyesmi. Még rá is kérdeztem a Suzuki kereskedőnél is, hogy: Tuti full ingyen? Semmit nem kell fizetni? - Semmit. - Akkor jó. HMI-nél ugyan ez. Adategyeztetés, időpontok megbeszélése, ... és a végén derül ki. Ha nagyon akartam volna akkor meglett volna a lé, de jobban belegondolva annyira nem bíztam benne, hogy nem-e vonnak le belőle pl. motorhasználat miatt. Utána természetesen mindenki vissza kapta a kauciót. Aki bukfencezett a kavicsban, attól is csak a felét kérték el. Majdnem 3 éve rendszeresen járok pályázni, ezért sem erőltettem annyira ezt a tanfolyamot. Ezektől függetlenül viszont tudom ajánlani mindenkinek, mert komoly tapasztalatokat lehet szerezni. Főleg úgy, ha ajándékként kapod az új motorod mellé. Na jó motorozást mindenkinek.
vedd meg az uj superbike-ot,pont használtmotor vásárlásról van szó részelteseb! Pl: szó van a szalon vs. egyéntől való beszerzésről is... de a szalonoknak kötelességük szavatolni a cuccért, és könyebb kihajtani azt, mintha egy egyéntől vennéd... persze ott is vannak jó vasak
Hmm.. tehát akkor a k6 is valószínüleg csak fényezésben tér el a k4 k5 töl...
Veszek inkább egy k4 et 8000 km el és 600 ezerrel olcsóbban. Hisz ugyanaz...
Azt ha jön egy ujj modell nem bukok rajta annyit mint egy ujjon és lazán becserélem Hmm... ezt jól ki terveltem
Csak fenn áll a veszély hogy "gombócot" veszek használtan nem? Hogy tudom megnézni volt e sérülve a motor???
Vagy ezek a használt motor szalonok megbízhatóak? Gondolom ott átnézik öket nem adnak el szart legalábbis remélem
Valami véleményetek van erröl?
modellújjítás 2 évente van általában. ez a suzukinál 3 év szokott lenni. ez az oka, ami érthető is.
tavaly Ők adtak el a legtöbbet. minek változtassanak bármit is?

"hogy 100000Ft KP-t lekell tenni kauciónak"
a varázsszó a kaució. tehát visszajár.
az sem várható el tőlük, hogy az odament ember, mert vett új motort (s vagy motorozott előte, vagy nem), s gallyravág egy motort, ruhát, mert ugye ez is benne van a pakliban azt ingyen odaadják.
azért azt nem értem, ha az 1000es gixeren javítottak csomó mindent, meg pl új lett a hátulja, meg bla bla, a kis gixeren miért nem tudtak valamit csiholni én is inkább K4et veszek de addig még van 1 hónap... na jó talán annyi nem
Pontosan a fényezés semmi több. De engem az érdekellne hogy a k6 már ujj verzió lessz vagy az is csak fényezésben lessz e más?
Mert akkor inkább k4 et veszek idén
A fényezés.
Mondom GIXXER!
GSX-R mesterek! Meséljétek már el a hondás fejemnek hogy mi a különbség a 2005-ös és 04-es 600as gexxer közös!
Wilson: Nekem sem a HMI-vel volt problémám.
Nem védeni akarom őket, de jó a kurzus. A tök amatőröknek pláne! Akik még szinte nem mentek ilyen motorral, most vesznek, azok feltétlenül itt kezdjék.Utána 50%-al nő az esélyed az utcán az éledbemaradásra. Ez nem vicc. Az egyszeri ember megvesz egy ilyen gépet.Sose volt még ilyenen a segge alatt. Aztán kimegy egy elhagyatott egyenes útra. Elkezdeni húzni neki: 100-150-200-220. Gyakorol egy órát, hazamegy és úgy fekszik le aludni, hogy megy ez neki, nem nagy dolog,ő már szinte mindent tud erről a műfajról. Aztán másnap reggel felkel és nekivág mondjuk a 4-es útnak. Forgalom forgalom hátán, kamionok, teherautók, meg ilyen kis könnyű gépek. A paraszt meg húzza neki 2 kilóval, előzget stb. mert "ő már mindent tud". Csak azt nem hogy ez a napja az utolsó. Szóval nem riogatni akarok csak azt, hogy vigyázzatok magatokra. Motorozni jobb mint bármi én is ezt mondom még most is pedig a jogsim '76-ba kelt. Az utca életveszély, nagyon észnél kell lenni és a tapasztalat, a rutin rengeteget számít. Szóval aki 0-ról vagy annak közeléből indul az elöszőr jobb ha valami zárt helyen ha lehet oktatás keretében szerzi meg az első tapasztalatait.
Odaérni jobb később mint soha
Üdv Mindenkinek: Wilson Kapitány
Mi a véleményetek a gixer 750-esről? Idén inkább csak a színek változtak rajta. Ha 2004-est veszel újonnan, az meg 2.690.000. Van, aki ennél a lehetőség mellett dönt? Annyiba kerülne, mint egy 600-as, új (2004), és amiket olvastam, utcára - pályára talán a legtökéletesbb kombináció.
Ti mit gondoltok?
Sir_K!!! Szerintem is a 600-as böven elég lessz! De ovatosan vele,mert számodra még tele van meglepivel!!!! ÜDV!!
Hi all.
A srad 2002-ben lett véve zsír újan (2000-es gyártás).
A Hungyroringes kurzusról: tényleg csak "magadat kell vinned", mint ahogy hírdetik. Egyik ismerősöm tavaly átadta nekem az ő kurzus jegyét (vett egy új 1000-est). Minden a legnagyobb rendben ment, adatok leegyeztetve, időpontok is, ... Tanfolyam elött két nappal még utoljára felhívom őket, akkor derül ki, hogy 100000Ft KP-t lekell tenni kauciónak, különben viszlát. Aztán tele is lett a tököm az egésszel. Akkor mitől is ingyenes? Nem a Szabó Attiláékkal van bajom, hanem a "csak neked, csak most, full ingyen" suzuki dumával. 100 rongyból 4-5 napot pályamotorozok. Na mindegy.
Bye
Hy

Az új GSX-R-hez kapsz 1 nap-os mesterkurzust. Ők adják a motort és, ha kell a felszerelést is. Egyébként egyáltalán nem rossz dolog ez a kurzus. Nagyon jó tapasztalatot kaphatsz azalatt az 1 nap alatt is. Ne feledd mindig tanul az ember és Szabó Ati egy profi, úgyhogy csak tanulni lehet tőle.
Én élnék a lehetőséggel.

By
A hungaroringes kurzus rengeteget ér! Én úgytudom nem 1 napos. Kapsz motort ruhát bukót mindent. Csak magadat kell vinni.
szerintem Ők adják a motort hozzá....
Bence az az egy napos Hungaroringes genya érhet valamit? Szerintem nem sokat mert az újj mocival senki se legénykedik egyböl nem? Mész egy jó pár kört valamit magyaráznak hozzá azt ennyi nem? Legalábbis szerintem.