Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rossz jelet kaphat mi? Vannak bajok...
Bocsi, de sztem vidd el egy szerelőhöz, mert nagyon nem fekszik neked ez a dolog... Nem érted a működését, és nem látod át...
Nagyon kicsit bemozdúl balra, utánna jobra de úgy, hogy széttépi a bowdent, valamiért rossz jelet kaphat
Tudom, láttam már párat, csak nem értem mi a gondod vele.
Ráadod a gyújtást, kinyit, ahogy beindítod, lezár, és utána szabályozgat.
Azért annyira nem bonyolult szerkezet .
Mert rosszat szereltél bele? Vagy rosszul...
A kérdés, miért csak 1 irányba forog a servo motor mikor rá adom a gyujtást, így megint szét fog menn ez a motor is.
Akkor mi a kérdés?
Hát mindíg nem lehet jó :)
Gratulálok...
raktam be másikat, körbeforog, nem oda vissza :D
Vagy ha nem megy, eljössz hozzám Tbányára és megcsinálom.
Szia,
Igen találkoztam már. Bowdennel nyitja illetve zárja ugye?
Amit csináltam az 2000-res szívlámpás volt.
A K1-K4 1000 exup motorja ugyan az! Vegyél 1et, és a kettőből szépen össze lehet rakni 1et.
Sziasztok!
GSX-R750 01`hibajelensége: 8000-es fordulaton ütemesen visszaejti a fordulatot, a folytószelep szervót ledarálta, persze hibakód nincs.
Találkozott már valaki hasonlóval?
Rendben. Megadom neki az elérhetőségedet.
Sejtem milyen lehet. Gyógyulgassál barátom!
Persze most úgyis még egy két hónapig munkanélkül leszek,iagaz sajnos megin fekszem mert ettől a kurva bicegéstől úgy kikészült a derekam hogy csak a plafont tudom bámulni dehát ilyen az élet nemdebár
Örülök Peti!
Aztán már kérdezték tőlem, h hol is karbonoztatok?
Irányíthatom hozzád majd az egyént?
Vagyok ám élek ám előbb utobb lesz sárvédőd
Szia,
A ventilátor gomba a jobb oldalán a hűtőnek szemből.
105°-nál kapcsol be a ventil.
A biztije ott ahol a többi. Bal oldalt a ram air csövön...
105 és 110 fok között kapcsol a ventilátor! Nem kell mindjárt hibát keresni!
Sziasztok! Tud segíteni valaki? Nem indul el a SRAD ventillátora. A thermosztát biztos jó, mert szépen melegszik, és eddig fel sem ment 85 fölé. Hol találom a biztosítékát? A hőgomba állítólag mem romlik el, a Rad-ban arra sem emlékezett a szerelő, h hol van.
Eladó egy Leo Vince SBK. 4 csavaros csatlakozással, szép állapotban, felfogató bilincsel. Igény esetén Gsxr 1000 összekötő csővel.
További infókért keres Emailben vagy Telefonon!
email: sportdob@gmail.com
Köszönöm, szerintem sem normális, utána gondolva a kormánysúly hiánya okozhatja.
K4/K5 750 motorjából jópár alaktrészem kallódik még a garázsban.
Vagy esetleg tuningnak gyárinál nagyobb vezérműtengelyt is tudok adni több variációban.
Enyém biztos hogy nem csinál ilyet.
Sziasztok! Jó nagy balesetem volt (gerinctörés), most kezdek ismét motorozni. A SRAD-on egy fura dolog zavar, amire nem emlékszem, h meg volt-e. 6.ban 120-tól (6000) elkezd rezonálni a kormány, erősödik 160-ig (8000), onnantól már marad ugyan az a rezonancia, nem erősödik, nem gyengül 270-ig (13500). Ott már nem zavar, mert elnyomja az adrenalin, de egy 160-as utazó nagyon kényelmetlen pl.
Nálatok is ilyen?