Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet kellene egy főtengely felújítás is új hajtókarral és csapágyakkal, mert lehet, hogy az miatt is kopik ilyen gyorsan a hengered.
Hali!
Mióta megvan az Rg-m (kb 3 éve) minden évbe új dugó kellett bele és vagy hónolás vagy fúrás volt a sorsa. Ha minden jólmegy idén kap egy másik kipufogó rendszert mert a gyári eléggé halálán van.
Nicasil hüvely helyett vashüvely van benne.
Kérdésem pedig az lenne.
Miként járatjátok be? Kb mennyi kilométer a bejáratási idő. Milyen fordulaton használjam/milyen sebességgel?
Én nem hirdetek semmit.
Vagyok olyan hülye, hogy csak veszek.
Haraszi kolléga seftel elég sok alkatrésszel, ő az egy v-s rgvzoli.
Neked írtam mert láttam itt a fórumon a hírdetésedet és 1-2 alkatrész érdekelne (suzuki rg alkatrészek)
Azt az ímélt nem tudom, kinek küldted, mert nekem nem érkezett semmi.
Van ám rgvzoli 1(!) V-vel is.
Köszönöm szépen a segítségeteket!
Akkor hátul marad a 47 előre meg veszek egy 14-es és egy 15-öst és amelyikkel jobban megy az marad fent :D
Csak meg lepő nekem hogy új wösner dugó gyári nikaszilos henger minden csapágy,szimering, hajtókar power és power szelep vezérlés, új membrán karbon lapok, új légszűrő, karbi beállítás, új az olaj is cserélve lett a motor csak full szintetikus repsol olajjal ment nyáron havi egy tank 100as benzin takarítás céljából és még se megy úgy ahogy kéne
Én a hátuljával nem is foglalkoztam az enyémnek.
De! Ha egy RGV-nek a gyári eleje 15, akkor egy 125-ösnek biztos, hogy kurva sok a 16!
Próbálhatod 15-össel is, de én inkább a 14-ről indulnák, és, ha azzal már ok, de esetleg hamar elfogyna, akkor mehet rá a 15-ös.
Szerintem ennyi volt a kínja csak.
RGV-n most nekem is 14-es van, és ez a tuti.
Igen!
Most hátul a 47-es van elől meg 16-os Hátul maradjon a 47-es elől meg legyen 15 ös vagy kisebb ?
Am 125-ös nem 250-es
matthew az áttételed variáld, az lesz a gond.
Ez 250!?
Kedves rgwzoli freemailon írtam neked mert láttam korábbi alkatrészes hirdetésedet
Köszönöm a segítséget!
Nyár elején vettem de egyszer meg hajtottam és meg állt lassan majd egy "szerelöhöz" elvittem ahol utoljára nézte meg a hengert ami valójában a valódi baj volt mert el csöppent a gyertya mert 6-os hőértékű volt berakva a 9es vagy 10es helyett! és nem tom miért de hátulrol kezdte el megnézni első az volt hogy biztos a membrán lap miatt nem indul be ki lett cserélve mind a két oldali újra (úgy sem indult) mondja akkor az elektronika miatt nem akar be indulni az űlés alatti fekete doboz az álló rész és a trafó ki lett cserélve majd ki derült hogy ez sem a baj (vissza kellet cserélnem) majd utána nézte meg a hengert ahol adugó mellett el ment a kompresszió a gyertya és a henger darabjai szét kenve szereztem egy olyan hengert ami egy 250es rgv-n volt még a gyári nikaszilos henger kapott wösner új dugót ha már meg van bontva akkor acsapágyak,szimeringek,hajtókar,power szelep,power szelep vezérlés, gumik cserélve lettek újra és 120-130 között megáll azelőtt meg 150 fölé ment most hátul az alap 47 fogas lánckerék van 428as lánc elől meg 16 fogas van most szeretnék rá venni egy 47est hátra egy 520as arany színű láncot és egy 15 ös fogaskereket előre! szerintetek akkor már a 6. at is ki pörgi ha a 16 os helyett 15 öst teszek előre? Most rendesen szét van szedve mert a két felni az összes idom +tank a festőnél mert kap egy gyöngyház fehér szint és egy icon egyedileg készített matrica szettet
Az pedig eléggé kraft hiánynak tűnik.
Tiéd volt felújítás előtt is? Ha igen, akkor mit ment?
Áttétel milyen rajta?
Ha mondjuk, a gyári áttétel van rajta, lehet, nem bír már 6.-ban lepörögni, viszont egy foggal kisebb első lánckerék megoldhatja a problémádat.
RGV-m egy jó állapotú motorral sem szívesen ment 185 fölé.
Szerelő barátom tanácsára lecseréltem az első lánckereket 15-ös helyett 14-esre, és láss csodát,,, a 185-ből jóval 2 kiló fölötti vég lett.
Persze egy rövid áttétel épp kisebb véget jelentene alapesetben, de itt az a probléma, hogy 6.-ban nem bír leforogni, ott pedig segíthet...
Jobb híján próbálj rá.
Bejárattad rendesen a motort? Új dugónál és hengernél illik egy jó pár szász kilóméteren át fokozatosan bejáratni. Csak utána szabad hajtani, kihúzatni.
Az én 125-öm /1987/ 140-et ment ötödikbe és mikor raktam a hatodikat, már nem forgott ki 146-nál jobban. Igaz, az enyémen nem voltak idomok....az is sokat számít. A 1993-asok ráadásul már 32-33 lóerőssek, tehát illik neki legalább 150-en mennie. Az előző hozzászólómnak is igaza van, nagyon sok dolog befolyásolhatja még ezt a dolgot, pl. a porlasztó vagy a helytelen összerakás is.
minden sebességben normálisan kipörög de ha fel teszem 6.ba akkor ott meg áll ahová vissza esik ha 5ből 6ba váltok :( pedig próbáltam már úgy is hogy mind az 5 sebességet 14 ezerig pörgettem és úgy fel 6.ba :(
CDI,,, rossz karburálás, esetleg fars levegő, kipuffogó dobban dugulás, nem a végsebesség a lényeg, mennyit pörög?
S csak 6.-ban nem bír lepörögni, vagy egyikben sem...
Nesze neked, távgyógyítás.
Sziasztok!
Új dugót és gyárilag nikasilos hengert kapott a suzuki rg 125 (1993)mas motorom de 120km/h felé nem akar menni! Mi lehet a baja?
Full szintetikus repszol olajat kap sima 95 ös benzint power szelepek működnek kompresszio megfelelő?!?!?!?!?!?!
S.O.S VALAKI
Kedves forumozók!
Egy kis segítség kéne olyan motoros jelentkezzen már akinek Szuzuki RG 125 (1993) motorja van egy pár kérdésem lenne felé emailban!
A címem: matefarkas91@freemail.hu
Hello
Igen még vannak, 06705747815 vagy tamasitibor95@citromail.hu
Tibi
Helo rg gammához van cucod?km spirál.elsö tárcsa esetleg idomok?etelkozi @citromail.hu.ha válaszolsz köszi zola
Hello mindenki.most vettem egy 125/50es rg gammát.ahoz keresnék.tükröket.km spirált.elsö fék tárcsát.fejidomot.meg elöre idomot ami a hütö elöt van.ha tudnátok segiteni kinek van,vagy hol találhatok?elöre kösz zola
hello mindenki nincs véletlenül valakinek rg 80 as hoz fesszabályzója az enyém megadta magát?
Van pár jó cuccom, jó áron RG-hez ha esetleg valaki keresne valamit:

http://aprod.hu/hirdetesek/hir...
Ma postára adtam utánvétel.Használd egésségel. BUÉK