Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motor elvileg sérülésmentes, de az említett részeket tüzetesen átnézem. Köszönöm a tippeket! Más is ment már vele és tapasztalta a balra húzást.
A 2003as szériából még nem volt tele idomos modell, minden idom eredeti rajta, csak a két oldalsó való a nagy testvértől. :)
Kb. 46e km van a motorban, kormánycsapágy, kerékcsapágy lehet ludas?

Esedékes lesz az első fékbetétek cseréje is, nektek melyik vált be? A motoralkatresz.eu -n az organikus EBC-t írja a gyárihoz legközelebbinek.
megnyugodtam..már bevan szerelve!!
Igen és nyugodj meg, hátra Neked a kék is teljesen jó.
az milyen? a szinteres???
piros az fasza !
Mondjuk a típusidegen idomszett is ezt a gyanút erősíti. Kormányhatárolók épek?
Ha estek a motorral, hajlott a váz és elhúz meg kell nézni a váz nyaknál van-e deformálódás, ha nem a váz akkor még a villaszárakban is lehet görbület. De mielőtt foglalkozol vele szerintem próbáltasd ki valakivel, hogy szerinte is elhúz-e.
Szevasztok!
Van egy 2003-as SV650S motorom. Azt tapasztalom, ha menet közben elengedem kicsit a kormányt akkor egyből elkezd balra húzni. A kormányt fogva nem érezhető a jelenség. Az első és a hátsó gumi is új, a futás szépen beállítva.
Találkoztatok-e már hasonlóval?
Egyéb infó: SV1000-hez tartozó oldalidomok vannak a motorra szerelve.

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!
igen,kék! miért nem jó ez??
emléxem,hogy volt már itt téma, de nem találom keresővel sem.
leakarom cserélni az svben a fékfolyadékot. dot5.1 motult vettem.
enyém abs-es 650es.
különbözik valamiben a folyadék csere a nem abs-es modellhez képest? mire kell figyelni?
nemtudom, nem én mentem érte.
Én ezt nem tenném bele. Kék színű ?
thanx. megvéve...
csak a típusok miatt írtam
ugyanezt adja bárdi webshop is..
ugyanaz kell az sv-hez meg a gsf650-hez is...
https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/650/SV650_S_N_A_SA/2009/
Vegyetek SV-t! K8 ABS 24.500 futott km. Sport ill gyári dob 2 kulcs, összes papírjával
ez lesz
A gyárit! 25ezer km alatt ha elkopott akkor nagyon szerették taposni

Na mindegy, a gyári a legeslegjobb, de ha utángyártott akkor brembo sc,sa.
igy 25.000km után esedékesnek érzem a hátso fékbetét cseréjét k9 650 sv-n!
ugyanigy barátom is cserélne hátso betétet 2012es kis banditon gsf650sa.
brembot akarok/akarunk, kérdés hogy szinteres vagy kerámia kell bele??
bárdiauto webshopja hoz mind2fajtát sv-re is meg kis banditra is...nemtudom eldönteni,m nemtom milyen kell bele. kerámia vagy szinter? ki tud segiteni?
thanx
Üvegszálas hasidom kockavázas sv-hez 8e ft-ért,rögzítökkel eggyütt.Érd:zolimotor@gmail.com
Sziasztok! Tudna valaki segíteni Bp-en kormányátalakítást ki vállalna? Illetve megbízható szerelőt is keresek. Köszi
egyébként nem kell semmit piszkálni. elsöfék beránt,tankra hasal, kerék felpörget és ki is kapcsol az abs gyujtáselvételig.
vajon miért van ez igy???
Szerintem a szenzorok jók, manual szerint végigmértem mindent. Az STVA-nál állítottam kicsit az ütköző csavaron. Így most indul emelt alapjáraton és ejti szépen. Majd kiderül a használat során...
TP szenzor, vagy rossz vagy csak be kell állítani.