Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én reklámozlak mindenkinek aki emelőt keres
az fujj,nemjóaz,be kéne tiltani
jobban fogyna a turaemelő :-))))))
vmikor az átkosban a zetézére nekem is fel kellett gányolni egy gumidarabot mert asszem a tengely vonaláig le kellett érni a sárvédőnek,remélem nem ez jön vissza,shivert nekem is vinnem kell lassan
27500 az unixnál kedvezménnyel. Meglátjuk milyen lesz, ez igazából egy baromi drága fecskendő :D tekersz rajta egy kicsit és egy pici olajat nyom a láncra.
Meguntam egyrészt a spray takarítást másrészt hogy vinni kell a sprayt.
Jó leírás Mennyibe kóstál egy ilyen cucc és hol lehet rá szert tenni?
Menet közben b@szogatható, manuális láncolajzó.
ez miez? :D
Nem a hátsóra gondoltak? Vagy hova akartak sárvédőt?
Már megint ez a barkácsszakkör.....
Sanyi, teszt indul :) most már muszáj volt valamit vegyek.
Én is ezt kérdeztem, de mintha debilekkel társalogtam volna.......bármit kérdeztem a válasz: sárvédő kell......
Minden megvan ami gyárilag kell. Igaz anno a toldatot nem volt egyszerű beszerezni.
Gyarilag sincs,akkor hogy?
Van egyaltalan dekompresszor az sv ben? Szerintem nincs.
Sárvédő gumi volt rajta? Nekem ma kellett eszkábálni egyet egy 650-re mert anélkül nem engedték át.
elsőre akart lenni csak lemaradt a szó vége :D
4360Ft egyszer kifizetve, motor első átment, Martyn dobbal és plexivel gond nélkül.
Átmegy, nem lesz gond.
Tudom, csak kíváncsiságból érdekel hogy átmegy e vele.
Baszki 2 csavar....
ha át megy a műszakin akkor igen a legolcsóbb, ha nem akkor ......
Ez van a közelben, s ez a legolcsóbb. Illetve már vagy 10 éve oda járok előző motorokkal is.
miért viszed NKH-hoz. miért nem viszed el pl. autóklub.
A dekompresszor gyanus lehet. Talalok rola rajzot valahol vagy kepet?
Sok baja lehet. Én azt ajánlom mindig hogyha vesz valaki egy használt motort, a szelephézagokra rá kell nézni, karbiszinkront is kell csinálni. Ami ilyenkor előfordulhat pl. hogy az autómata dekompresszornál van valami probléma, nem tudja kitámasztani a szelepet stb.. Ami nálam előidézett már ilyen problémát az inkább hidegen, indulás előtt az az hogy telement a henger benzinnel és nem tudta átfordítani... A másik az hogy amíg gyári feszültségszabályzó volt rajta néha túlment az akkufeszültség, forrt az akku és elment belőle a sav. Érdemes lenne tényleg az a feszmérő, mert hiába van meg a feszültség az akkuban, indítás közben nem tudja elegendő árammal ellátni az önindítót és leesik a kapocsfeszültség. Az is lehet hogy 1-2 csatlakozó már a végét járja, érdemes lenne az akkutól végig ellenőrizni a kábeleket, így is jártam már, hogy a negatív oldalon fellazult a forrasztás.