Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kija?
Azé' a fogyi az én darabomnál is ha nem hajtok különösebben akkor megáll 6.5-nél, de ha a lányommal együtt megyek az Ő tempójában ( a gépének 140 a vége) akkor a 6 is elég és van egy kolléga akinek az ezrese akkor amikor az enyém 8-at evett mert kissé kanyargásztunk akkor az övé (egyszerre tankoltunk és ugyanott) megállt 6 körül, igaz ilyen kis fogyasztást csak annál a gépnél láttam eddig, de hát volt ilyen is, igaz talán a legkorrektebb is volt amit eddig láttam, itt is fórumozik néha a tulaj.
Helló a válasz SV 1000
,sokkal többet tud mint a 650-es,az ezres leszakítja a karod akkora a gyorsulás és a nyomaték,102 newtonméter 7500 fordulaton,gsxr 1000 112newtonméter 7500 /min!Igaz fogyasztás 7-7,5 litertől indul!És a naked változat még kényelmes is!Igaz menetszél az van!Tapasztalatból írok!
Ja és nem gyári már, Martin dob és hozzá van állítva a karbi, bár légszűrő maradt a gyári.
Lehet egy 10km/h-t még ki lehetett volna facsarni belőle, de valóban ha GPS-t ráteszem tuti hogy nem annyi lett volna mint óra szerint.
Srácok, vajon a tanksapkához lehet kapni tömítést? Enyém még a csővázas, nem tudom van e különbség a kettő között, de sajna ki van repedezve a tömítés...
Ha veszel mást is akkor esetleg.
Cegléd
Tudnál kicsit engedni belőle? Merre laksz?
Mindegyiké, kb 10%-ot, ezért írtam, hpgy óra szerint.
Helo!
Zárszett 16 ezer Ft, az ac pumpát sajnos már elvitték.
Szerintem mocskos sokat csal az sv órája
szia. ez meg van még?
szia. az ac pumpát és a zárszettet mennyiért adod?
Van pár eladó cuccom SV 650-hez: http://jokermotor.hu/sv-650-n/
Hátha valaki valami bármit keres... ;>
Jó esetben ott. Két 650-est ismertünk amelyek gyári állapotban tudtak óra szerint közel 230-at, azok injektorosak voltak, valami biztos félresikerült a gyártásuknál. Az én karbis 650-em is alig ment 200 fölé.
Én is csak véletlenül, két személlyel, csomagokkal, dombnak felfelé elindulva nagy gázzal kiálltunk kerékre
Köszi az infot, hat a karbis 650-esemmel mentem már 210-et óra szerint, nem tudom hol lett volna a vége...
Én meg még soha. De nem is szeretnék....
Én legfeljebb véletlenül kerekeztem, direkt ritkán.....és akkor is talán csak elemelkedett cseppet az eleje.
Én 30 évvel ezelőtt láttam már 250-es ETZ-vel is hanyatt esni delikvenst, egy túl jól sikerült egykerekezési kísérletnél!
Mert nem húztad no meg akkor nem volt a legfényesebb formában, ha húzod megy ha nem akkor nem.
Nem estem hanyatt tőle.
Ha kicsit irogatva is van akkor nagyon érezhetően, ha gyári akkor kicsit vissza van véve így nem annyira érezhető a plusz a karbishoz képest ellenben fent már elvész a ködben.........a jobbak mentek óra szerint újonnan 260 fölött valamivel már az S-es, az N 250 körül tudott míg a 650 jó ha átlépi a 200-at és persze a gyorsulás is különbözik.
Valóban nincs max pár ccm azért így pár év 650-es motorozás után kíváncsi lennék egy 1000-re mivel tud többet, mennyivel húz jobban...
Ez tény, de én arra gondoltam, hogy a 650 és az 1000 között nincs nagy különbség nem a pucér vagy öltözött történetre.