Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Részemről rendben
Tiszteletem Vezír!
Érdekel engem is dolog!
Részemről Ok! Szerintem legyünk ott!
Szerintem is jó ötlet ...ott a TLklub helye
Húzzatok bele atival,hogy teljes legyen a csapat.Hajrá!!
Nekem nagyon határeset, de
Össze röffenhetnénk ezen is!https://www.rbiker.com/hu/news...
Ez nem jó bele...
Köszi, erre lehet rárepülök
Imi jól írta. Nálam is gyári van, mégis szivárgott. Valószínű hogy tervezési hiba is benne van ebben, de sajnos azért elég sokan szenvednek ilyen gonddal,úgyhogy muszáj más megoldást találni mint az új tank.
Igen.
Köszi fiúk, valószínűleg itt van a kutya elásva...., mármint a probléma és a megoldása. Mivel eddig sem segített a gyári tömítéscsere, még egyszer szétszedem, bekenem valamelyik szuper tömítővel aztán kiderül.
Ha jól emlékszem, perec volt a motorral. Ha megfeszült a tank, akkor több mint valószínű, hogy hajlott a tömítőfelület. Oda rakhat akármilyen oem tömítést, soha az életben nem fog tömíteni. Mint ahogy látható az előző hozzászólásomban a linken. Vagy plusz benzinálló tömítés, vagy pasztázás, vagy új tank...
Ha a saját tankomat nézzük, mikor felkenődtem a trélerre nekem is összevissza hajlott a tömítőfelület. Pedig a tanknak csak annyi baja lett, hogy behorpasztottam egy kicsit a műszerrel. (épp életemben először kipróbáltam milyen szuszpenzorban motorozni... qrvaszar, de megmentette a szerszámot )
Sztem ne taknyold.oem-en nézd meg a számát és rendelj gyárit.igaz nem olcsó 11-12e ft,de legalább biztos h tömít.én pl oem szám alapján megrendeltettem Bárdival
Mindkét felületet kened be ?
Szia. Nekem is a hylomar vált be, 4 éve tökéletes. Annyi hogy amikor megkenitek, várjatok vele kb 10-20 percet. Egy picit kössön, aztán beépít, majd 24 óra. Jónak kell annak lennie, tlzone on is ezt ajánlották.
Jó lenne kitalálni, hogy miért ereszt a gyári tömítéssel. Továbbra is azt mondom, hogy ha az enyém lenne akkor meg próbálnám kitalálni, hogy miért nem működik a gyári tömítés, én nem kenném be semmivel sem.
Köszi . Ezt még kipróbálom.
Persze, hogy megpróbáltam. Már kettőt elhasználtam, aztán jött a Hylomar, de már a télen elkezdett csepegni. Már azt hittem, hogy a tank gyengült el a hegesztésnél, de nem ott szivárog.
Ha mondjuk perec volt a motorral, és megnyomódott a tank valahol, akkor valószínűleg elhajlott a tank tömítő pereme. Azt a gyári tömítés sosem fogja tömíteni. Én megpróbáltam az enyémet visszaegyengetni, a 40edik összerakásra, és a harmadik gyári tömítéssel lett majdnem jó.
Aztán rásegítettem egy ilyennel, azóta nem ereszt. De lehetetlen levakarni, ha mégis szét kéne szedni utána...
A tömítéssel van gond vagy valami mással? Próbáltad már cserélni a tömítést. A benzin nem játék, én nem taknyolgatnám, hanem inkább megkeresném a hibát, hogy miért szivárog. A benzin nem játék, nem egy kuplung dekni vagy szelepfedél.