Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, ezek nekem is sokat segítettek az elmúlt hónapokban. Két linkkel egészíteném ki a listát, és akkor egy kupacban lesz minden 🙃
-Pár hasznos mod (Pair kiiktatás, stb.)
http://tlmods.com/index.aspx
-Alkatrész, és service manual-ok:
http://tlmods.com/fileshare/default.aspx
Hidetoshi Tadokoro Úrnak köszönhetjük eme remek járműveket.
Japán alkatrész katalógus:
https://en.impex-jp.com/catalo...
Wilbers 641 működési elv. Nekem pont ilyen van.
TL töltésrendszer MOD.
Színes kapcsolási rajzok TL1000R-hez. US és UK típusok.
Ezek az új fajta porvédők hozzá.
23166-06G00
23166-06G10
A képek a CMSNL-től származnak.
Pár hasznos infó.
A kuplung alsó munkahenger ugyan az mint az SV1000, GSXR1000 K7-8
A porvédőből van újabb fajta. A tányéros a régi.
A talival ka0csolatban nekem pentekre benezett 1 lagzi... De szombaton leugrok mindenképp 😉
Köszii :) már hívom is :)
Hali Baján van szerintem
Sziasztok! Suzuki tl 1000s hez keresek hűtőt sajnos nem lehetett már megmenteni ezért írtam Nektek! :) esetleg más hűtő jó lehet bele? Pl sv 1000 vagy valami? Ez csak kérdés nem okoskodás :) köszi ha valaki tud segíteni :) amúgy szolnoki vagyok és várjuk a szezont ;)
Hálásan köszönöm, megpróbálom belőni az említett értékre az alapjáratot! 🫡
Hali!
Először is a kötelező alapmű TPS ügyben:
http://youtu.be/oJaheyRorsw
Csak alapjáraton kell középen lenni a vonalnak.
Ha ráhúzod a szivatót (ami ugyanaz mintha gázt húznál), akkor felül lesz a vonal.
De nem árt megnézni műszerrel a fordulatszámot. Ugyanis általában csalnak a fordulatszámmérők. Amikor beállítod 1200-ra ahogy a manuálban le van írva, az lehet hogy még csak 900 körüli fordulat.
Mindez persze hibátlan motort feltételezve(nem ingadozik az alapjárat, nem szív falsot, jól zárnak a szelepek, stb)
Ha nincs műszer, próbáld ki 1500-as alapjárattal beállítani középre a TPS-t!
Ha ezután is harákol, akkor jöhet a további ötletelés.
Üdv mindenkinek,
Szükségem lenne egy tanácsra ad acta segitségre.
TL blokk tps állítás ügyben. Szóval új tourmax tps csere, de sehogy nem tudom a középállásban tartani azt az apró jelet a digit kijelzőn. Meleg motor, alapjárat ok, középen a jel, ráhúzom a szívatót de nem marad középen a jel a felső pontra vált. Egyenlőtlen böffenő néha leálló motor. Gázadásnál rúgkapál menet közben.
Ha viszont a felső ponton van, szívató ráhúz emelt egyenletes fordulat, bár magasabb mint a könyv szerinti 3000 körül egyenletes alapjárat böffenés rúgkapálás nélkül menet közben.
Valami ötlet esetleg vagy valaki aki ezt vágja?
Előre is köszi az építő jellegű segítséget!👍
No visszavonva. Jo az idopont 😇 ott leszek az olasszal 😇
27en meg olaszban leszek.
1 hettel nem tudjuk tolni esetleg?
Sziasztok.Ha valakit érdekel.15,000-huf.Tank kapaszkodó
Okés!
Igen, nálam lesz majd, akkor meg tudod nézni. 😉
Hát valahogy úgy szerintem , de még előtte hetekben meglátjuk. Egyelőre jó az időpont.
Haveroddal sikerült beszélned? :)
Te is jelentsd be otthon, h mikor mész Szentesre. 😄
Megint úgy csináljuk mint tavaly? 😎
Szia Jesus,
Akkor szabadság beírva! 🤩
Sziasztok!
Most beszéltem borcsával telefonon, és megvan a szentesi banzáj időpontja:

Július 28 - 30.

Szóval készüljetek, mert az idei ráadásul a 10. lesz! (igen, ilyen öregek vagyunk 😆)
😍 jol fogkinézni.
Kell nekem is egy kék tlr 😁
Nekem is kezd alakulni a szörnyeteg. 🙂