Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel én is így vagyok, aztán szerintem szentesre jó ha elkészül 😅
Hehe, nézegettem én is pár napig mert minőségi cuccnak tűnik (a felső villahidam tőlük van és az nagyon korrekt).Majd ha van éles bevetés, írhatnál róla hogy milyen.
Amúgy én is arra jutottam hogy a legfontosabbra költök inkább, hogy mielőbb gurulni lehessen a motorral. Aztán ez egy nappal azelőtt volt hogy ment a fél motor homokfújásra és szinterezésre, mert nekem is LÉTFONTOSSÁGÚ hogy fekete legyen a váz,segédváz,stb. annélkül nem lehet vele meglenni 😄
Sajnos nincs garancia arra hogy nem épp egy semmirekellő dolgozik ott 3 hónapot mielőtt kirúgják... vagy a vezetést se érdekli a minőség, és leszarja hogy az emberei ilyen munkát adnak ki a kezükből. Egy neves suzuki szervízből kaptam már én is úgy vissza a TL-t hogy az első villák a tengelynél szétálltak annyira hogy szorult a kerék mert koppon volt a fék. A legszomorúbb az hogy ez egyre álltalánosabb, pl tavaly öcsém úgy kapta vissza a 600RR-t hogy mindkét blokkcsavart két újjal tudtam tekerni.... És megoldás sincs rá csak az hogy ha magadnak csinálod, vagy van egy jó barátod akiben megbízol és tényleg ért hozzá. (és még nem utál hogy folyamatosan basztatod addig amíg magad is meg nem tanulod 😀)
Az ember csak a legfontosabbakra költ, hogy minél előbb kész legyen a motorja.
Ja nem. 😂
120 ezres javitas minősége suzuki szervizben.
👌
Még festés, és fém fékcső kell, de lassan alakul a fék.
350 èrt àruljàk
Widowmaker is back.....
Mielőbbi jobbulást neki!
www.darazsgarazs.hu
Tudjuk esetleg ki volt? 😕
Itt vagyok, még karistolok. 😅
De mivel lassan halad a motorprojekt, nem nagyon van miről értekeznem...
Azért berakom ide is az új drágaságomat 😁
Az imivel mi van, kezdek izgulni, megnősült?
Lófaszt🍻
Igazság szerint nem azért de persze ez is benne van. A radialisnal a felfogatasok a tengely irányába mutatnak. Igy nagyobb fekero érhető el ugyan akkora fekezesnel a motor iranyvaltoztatasa nelkul
A radiális féknyereg azért lett kitalálva mert egy perc alatt tudsz 320 ról váltani 330 ra vagy 340 re nem?
Nem jött be leovince hangja, így kap egy pár új martin a gép.
Biztos van némi különbség méretben, anyagban, hiába brembo van ráírva.
Ertem ez alatt higy barmilyek teszten ahol japán és europai motorok voltak mindig az europai motorokat dicsérték fék ügyileg
Es az europai brembok masok (jobbak) mint a japán
Jaja 100mm a Japán 108mm az Európai
A kérdés hogy europai motorra szánt nyereg megy fel vagy japánra, mert ugye mas a furat távolság
De a radialis elv nem fog megvalosuoni csak tudsz ra radialis nyerget tenni ugye
kéne hozzá egy féknyereg mintának.
Ebben van valami mert ugye nem lesz olyan merev mint egy olyan villacsizmával.
Az lehet, h ugyan azok, de a féktest meg monoblokk 😉