Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Widowmaker is back.....
Mielőbbi jobbulást neki!
www.darazsgarazs.hu
Tudjuk esetleg ki volt? 😕
Itt vagyok, még karistolok. 😅
De mivel lassan halad a motorprojekt, nem nagyon van miről értekeznem...
Azért berakom ide is az új drágaságomat 😁
Az imivel mi van, kezdek izgulni, megnősült?
Lófaszt🍻
Igazság szerint nem azért de persze ez is benne van. A radialisnal a felfogatasok a tengely irányába mutatnak. Igy nagyobb fekero érhető el ugyan akkora fekezesnel a motor iranyvaltoztatasa nelkul
A radiális féknyereg azért lett kitalálva mert egy perc alatt tudsz 320 ról váltani 330 ra vagy 340 re nem?
Nem jött be leovince hangja, így kap egy pár új martin a gép.
Biztos van némi különbség méretben, anyagban, hiába brembo van ráírva.
Ertem ez alatt higy barmilyek teszten ahol japán és europai motorok voltak mindig az europai motorokat dicsérték fék ügyileg
Es az europai brembok masok (jobbak) mint a japán
Jaja 100mm a Japán 108mm az Európai
A kérdés hogy europai motorra szánt nyereg megy fel vagy japánra, mert ugye mas a furat távolság
De a radialis elv nem fog megvalosuoni csak tudsz ra radialis nyerget tenni ugye
kéne hozzá egy féknyereg mintának.
Ebben van valami mert ugye nem lesz olyan merev mint egy olyan villacsizmával.
Az lehet, h ugyan azok, de a féktest meg monoblokk 😉
Nekem elég a cad rajz róla 😀
Szerintem itt már elveszik a radiális előnye. A dugattyú átmérők meg általában ugyan azok. 30/32 vagy 30/34.
1-1 darabokat le tudok gyártatni nagy szívességek árán talán, de tömegével sajnos nem.
Ez sem nehéz, meg még vennék is ha megtervezed 😀
Könnyű a csalánt máséval verni 🤣
Teleszkópot nem akarok cserélni, ehhez meg viszonylag könnyű adaptert gyártani.
Akkor már lehetne radiális is 😀
Igen, ehhez mindenképpen kell, mert 62mm a 90 helyett.
adaptert gyártatsz a nyergekhez?