{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5668207] 2021. 01. 13. 11:16
F1DO
Túrázásra - ha bírod az üléspozícióját O.K. (hiszen ez az egyik leg kíméletesebb felhasználási mód nagyobb motoroknál normál körülmények között) Ha facebook csoportot keresel akkor pedig egyszerűen keress rá a facebookon... (külföldi csoport biztos van)
[#5668201] 2021. 01. 13. 11:11
F1DO
Szervusz!
Az örök igazságok erre a típusra is érvényesek - azaz ha hozzáértő szakértelemmel bánnak ezekkel a motorokkal és karban vannak tartva, vagy ha lepukkantak szakszerűen fel vannak újítva (ami semelyik típusnál sem olcsó dolog) akkor megbízhatóak most is. Városba viszont minimum megnövelt hűtőkapacitás ajánlott (kitisztított, jól átjárható lamellák, egészséges vízpumpa + kapcsolható hűtőventillátor a nyári melegekben is elkel), tudomásul kell venni hogy a városi dugóban piros lámpákkal teletűzdelt közlekedéshez robogó vagy valami kisebb, könnyebb motor ajánlott eredetileg..
[#5668167] 2021. 01. 13. 9:34
Jum94
Sziasztok! Érdeklődnék mennyire megbízhatóak ezek a teknikák így 20on évesen? Igazából ilyen mindenesnek (munkába járni, hétvégi túrák, néha egy kis csapatás ) lenne véve, de főleg túrázgatás belföldön és külföldön egyaránt amint engedi a vírus meg az időjárás. Utcán összesen kb 3-4ezret mentem egy zzr400 és egy drz400smel, ebből kifolyólag lehet vele óvatosan túrásan közlekedni? Súlya miatt nem aggódnék mert a zzr is 200kg fölött van. Esetleg van facebook csoport is tl-eseknek? Meg persze Tlr-t néztem nem az S verziót.
Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
[#5667407] 2021. 01. 10. 18:15
imrufo
A negatívot köthetném akárhova a motoron, de ha már ilyen a doboz, akkor arra kötök mindent...
Nekem is ott figyel a relé, az egész doboz arról megy. Szóval csak gyujtáson kap áramot minden amit rákötök.
De kajak lövésem sincs a villamossághoz, úgyhogy vért izzadtam mire ez ilyen lett.
[#5667396] 2021. 01. 10. 17:56
Vidom
Azt akarom összekombinálni, hogy csak gyújtáson legyen a pótkörön áram. Gondoltam akksiről veszem a "+" és közbeiktatok egy relét amit csak gyűjtáson "engedi" tovább az áramot..
[#5667388] 2021. 01. 10. 17:42
Vidom
Köszi.

Hirtelen ránézve a negatívokat felesleges visszavinni a tábláig nem?
[#5667372] 2021. 01. 10. 16:31
imrufo
Ilyen hightech cuccokat Aliról szoktam vételezni
Plv
https://www.aliexpress.com/ite...
[#5667371] 2021. 01. 10. 16:28
imrufo
Nekem van pár utólagos hülyeség ráakasztva a motorra, így egy fokkal átláthatóbb a kábelezés.
Ilyenek hogy: Usb töltő, óra, fokozat kijelző, váltóvillantó, speedohealer, PCV, Autotuner...
Meg van még nappali menetfényem, amit be kéne kötnöm, de arra rá kell pihennem.
[#5667332] 2021. 01. 10. 14:38
Vidom
Na meg hol lehet megvenni? Mert azzal szépen be lehet kötni pár extra fogyasztót.
[#5667326] 2021. 01. 10. 14:11
F1DO
Köszi!

Az az extra biztosítékdoboz milyen alkatrészekhez kell?
[#5667103] 2021. 01. 09. 21:20
imrufo
Ja és csak a poén kedvéért:
A blokkot 15 perc alatt beraktam a helyére, de most 4 estém ráment arra, hogy átrendezzek pár kábelt. Itt untam meg az egészet...
[#5667097] 2021. 01. 09. 21:13
imrufo
Hali! Búék meg minden!
Itt a lista amikbe ezt az indexet rakták:
Suzuki GSXR600 (1997)
Suzuki GSXR600 (1998)
Suzuki GSXR600 (1999)
Suzuki GSXR600 (2000)
Suzuki GSXR750 (1996)
Suzuki GSXR750 (1997)
Suzuki GSXR750 (1998)
Suzuki GSXR750 (1999)
Suzuki SV650 S/N/A/SA (1999)
Suzuki SV650 S/N/A/SA (2000)
Suzuki SV650 S/N/A/SA (2001)
Suzuki SV650 S/N/A/SA (2002)
Suzuki TL1000R (összes évjárat)
Suzuki TL1000S (összes évjárat)
Suzuki XF650 Freewind (összes évjárat)
Legalábbis a motoralkatrész.eu szerint. Ránéztem párra, és a legtöbb stimmel is.
Amúgy innen nyúltam az infót:
https://motoralkatresz.eu/termekek/Vicma/6668_iranyjelzo_index/
[#5666829] 2021. 01. 09. 16:09
F1DO
Sziasztok, Buék meg minden..

Van ötlet, bevált megoldás index szár pótlására? A régi elöregedett és elporladt / eltört. Utángyártottban szereztem új komplett indexet, ám annyira merev, hogy az elvileg gumis szár az öntőforma illesztésénél minimális nyomásra be is repedt - amellett hogy 'E' jel sehol sincs feltüntetve az egész indexen..
Más évjáratban hasonló típusé (SRAD gixxer, Hayabusa) esetleg jó lehet?
[#5664570] 2020. 12. 29. 5:52
motorskiller
[#5658469] 2020. 12. 01. 18:40
japanunicorn
[#5657992] 2020. 11. 29. 10:46
F1DO
... egyben utalva ezzel a TL 'dohogós' hangjára...
[#5657988] 2020. 11. 29. 9:56
dnor
"Nem horkolok... csak azt álmodom hogy egy motor vagyok..."
[#5657956] 2020. 11. 28. 20:55
japanunicorn
[#5657955] 2020. 11. 28. 20:45
japanunicorn
Mert mi is az pontosan? A szöveg a pólón?
[#5656519] 2020. 11. 21. 21:13
Luká
Nem feltétlenül a szöveg a lényeg hanem a koncepció.
[#5656435] 2020. 11. 20. 23:52
F1DO
Hmm... hát azért ez a felirat a pólón kicsit fura..
[#5656434] 2020. 11. 20. 23:47
F1DO
Az első mérés Agónál, a második Janánál. Agónál csak bele lett rakva + padon beállítva. A menetdinamika jobb lett, ám hogy-hogynem ezután előjött a fesszabályzó hibajelensége és az alacsony fordulatnál spontán lefulladások. Mintha csak jobban előhozta volna a rejtett hibákat.
Aztán mivel közelebb volt Jana és nála is van dynojet pad hozzá vittem szervízre. A fesszabályzó cserélve lett, a PCV újraírva, + az említett gyújtás és üzemanyag ellátás beszabályozása. (utóbbiért ezúton is köszönet bigoneoszi-nak a tanácsokért) Most egy rövid tesztelés után tünetmentesnek tűnik, nem áll le, stabil rögtön hidegen indítás után az alapjárat, stb. és olyan mint amilyennek alapból, a gyárból kigördülve lennie kell / kellene..
[#5656427] 2020. 11. 20. 20:00
imrufo
Ez a mérés már nem Ágónál lett csinálva? Csak mert valahogy máshogy néz ki az egész diagram.
Amúgy jó erőben van...
Megszűnt a lefulladásos hiba?
[#5656347] 2020. 11. 20. 9:06
Luká
még 1 ötlet
[#5656128] 2020. 11. 18. 23:41
F1DO
A gép teljesen gyári, egy nyitott dob van rajta a pcv-n kívül.