Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs!!az e-mail címeme lemaradt ha valaki esetleg oda küldene valamit:petiair@freemail.huElőre is köszi
Hellosztok!Van -e valakinek tapasztalata a Honda cbr 600 f esetleg sportváltozatával???
Agytagito, nagyon jó az oldalad! Rettentô sokat tudtam meg errôl az eddig számomra ismeretlen motorról, és egyre jobban tetszik. Én is V2-t akarok, nagyon bejön a hangja! Asszem, hogy a Yamaha R6-ról már le is mondtam, mert árban nagyon ott van a Hyosung! Majd a következô motorom lesz R6. MIndenkinek köszönet az infókért! További szép napot!
Nyelvet tanul. Ha jól tudom 2 hónapon keresztül.
Mit keres az Szicíliában?
Következő verseny, ha még az idő engedi okt. 23., remélem addigra hazajön!
V2 kupa
Ó még képet is mellékeltél...
Nagyon korrekt
Na most egy ideig nem kell nézni a féklámpáját. Már Szicíliában kergeti a tenyeres-talpas parasztlányokat...
1. Azért tudott megelőzni, jobb volt!
2.A futóművem túl keményre állítottuk és kigyorsításnál nem tudta kirugózni magát és nagyon csúszott!
A célegyenes végi hosszú jobbosban ment el, a sikán előtt!

Levente hol tudott úgy elhúzni tőled?
Ott van fennt a versenyről a videó az oldalamon, igaz nem olyan jó minőségben, de kevés a tárhelyem!
Videó a versenyről
Egy órával a verseny vége után értem oda sajna. Kissé elkéstem..
Igen!
Tapasztalatok kellenének Honda CBF 500 -sal kapcsolatban. Nagyon fontos lenne, mert ez lesz a vizsgamotorom. Most mentem nagy A -ra!
Mennyire kezese, meg ilyenek?

Köszke!
Te is mentél V2 kupán, ugyi?
Hyosung GT650R tapasztalatok ( személyes)!
Tapasztalataimat itt szedem össze a motorról, olvasgass, nézd meg a videókat!
Folyamatosan bővítem, most 5600 Km van a gépben és nem volt vele semmi baj , pedig nagy részét az Euroringen tette meg a kilométereknek!
Kipróbálom már én is egyszer azt a mocit. Ha épp nem slick gumik lesznek rajta. Azok még autópályán is csúszkáltak...
Én nem tudok konkrét dolgokat mondani a motorrol. Haveromék kaptak egy Husángot az importőrtől, főleg pályázásra meg versenyzésre használják. Amit konkrétan tudok, az a megbizható alkatrész-utánpótlás és a nagyon alacsony alkatrészárak. Szükség volt már jópár dologra...
Szia, remélem neked is olyan jó társad lessz mint nekem. Ilyen pozitívan még egy motorban sem csalódtam. Csak nem szabad vele megállni sehol.... Majd rájössz miért.
Köszi az infót cala! Nagyon sokat segítettél, és azt hiszem, hogy az adatok magukért beszélnek. Nagyon megtetszett ez a gép, szerintem jövôre ô lesz az enyém végre! Idén már nem akarok motort venni, mert már nem tudnám kihasználni, lassan vége a szezonnak. Mindenkinek jó gurulást!
jóldöntöttél, tényleg Isten a Ninja...
ha újat nem is de egy 2000-2001 esbe siman belefoghatnál és azok is príma vasak!
Szevasztok!!!

Hát sajnos itt nálunk nincs nemhogy Gixer, de még Simson sem... Nem hogy ameddig a szem ellát...

Van egy srác az utcában, van neki egy 1200-es Banditja, de golyóálló vitrinben tartja, és csak akkor hozza elő, ha éppen nincs csaja...

Szóval Taj!!!

A bátyád megint rosszalkodni fog a Gixerrel??? Hmmm...

Nem tudom mi lesz, a Zolival most beszéltünk, és a szombat kora délutánban egyeztünk ki, de ha akkor felmegyünk hozzátok, abból nem igazán lesz motorozás...

Mert vasárnap nem hinném, hogy bármilyen járműt is el tudnék vezetni...

Számomra az új Ninják az istenek... Tudom, hogy mostanában (inkább soha) nem lesz ilyen gépem, de akkor is pöpec vasak!!!

De harcolok egy jó kis gépért, és akkor fél év múlva talán már együtt "túrázgatunk"...

Na meg persze PAG sziget.... Húúúúhúúúúúú....

Bye!!!
en nem szeretnék gixert

ZX6R
Ja, és nagyon segítőkész embereket találsz itt:

http://www.hyosungklub.hu/index.html

A GT 650 R adatai:
DOHC, 4-szelep, vízhûtés, 6 seb. mech. váltó, 79LE / 9000 rpm, 68 NM / 7500 rpm
vmax: 225 km / h, fékek hidr. dupla tárcsa, 300 mm, hidr. tárcsa, 230 mm
fordított teleszkópvilla állítható húzó és nyomó csillapítással, állíth. közp. rugóstag
gumik: 120/60 ZR 17, 160 / 60 ZR 17, Teletakont tömeg: 210 kg


Az alkatrészárakat ha megnézed, brutálisan olcsók!

Bővebb adatokat a http://www.hyosungmotors.hu/ címen találsz.
Hát kezdem azzal, nekem jobban bejött mint az SV, egyrészt a gázreakciója jóval finomabban érezhető és kontrollálható, másrészt az üléspozíció nekem sokkal jobb. Az SV-n még 1 óra motorozás után is fészkelődtem, a GT elsőre tökéletes volt. Múlt héten 500 km-t nyomtam le vele egy nap alatt, 70-80 után már tart a menetszél ha kicsit megemeled a felsőtested, így kényelmesnek mondható de azért messze nem túramotor. Nekem csak a csuklóm fájt tőle 2 napig, meg a bal kezem, de az utóbbi a kuplungkar beállításával megoldódott. A futómű utcára tökéletes, pályázásra esetleg lehetne keményebb, de nem létfontosságú. Szinte magától fekszik az ívre és olyan érzésed van rajta, hogy kitalálja mit is akarsz csinálni. Blokk: erős, nyomatékos, és v2-höz képest pörgős. 2000-től már él, 3000-7000 közt tartva a fordulatot nagyon dinamikusan tol, és kb. 5 litert fogyaszt. Kiforratlanságot nem tudom hol hallottad a blokkról, de az apró nyűgök nem ott vannak, és azok is 2-3 perc alatt megoldhatóak. Sőt, elvileg már e-nélkül ki sem hozhatnád a motort. A váltóról írta mindenki, hogy kemény meg rossz, hát nem tudom, lehet hogy más motortípuson ültek... , az enyém első pillanattól tökéletes, nem vajpuha, de precízen és csendesen kapcsolható. A gép egyébként igazi kanyarvadász, egyrészt a futómű másrészt a V2 erőforrás miatt. A hangja pedig egyszerűen lenyűgöző..... ha meghallgatod, nem veszel más gépet.
SV 650-hez már volt szerencsém, tetszik. Hát, igazán minden érdekelne a Hyosung-gal kapcsolatban. Fôleg a futôm?ve, hogy hogyan bírja a magyar utakat. Ahogy rajta ültem, elég kényelmesnek bizonyult az üléspozíció, bár azalatt a húsz perc alatt azért nem lehet kitapasztalni. Kényelmes lehet hosszabb túrákra is? Vagy ez a sportos kiképzés inkább csak rövidebb kergetôzésekre alkalmas? Mert hát ugye az nem kellemes, amikor leszállsz a motorról, akkor rnem érzed a seggedd... És végül a blokkja is érdekel, hogy milyen teljesítménnyel bír, mert ezt még nem találtam meg sehol. (Nem is kerestem igazán, mert bíztam bennetek...) Az ára rendkívül meggyôzô, ezért gondolkodtam el rajta. Egy teljesen új motor nem hasonlítható semmihez. Nekem... Mik is azok a kiforratlanságok? Valamit említettél, hogy még nem tökéletes a motor. Erôsen gondolkodom egy ilyenben. Szóval, ha tud valaki információt, akkor firkálhatna ide pár sort. Köszönöm!