Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a vázgeometriával nincs gond , viszont ahogy írtad a pilóta elég életlen kès a fiókban ! 😁
Könnyebben kanyarítható a keskeny. Minél inkább úthenger, annál inkább birkózós. Persze, megvan az az előnye, hogy több gumi van az aszfalton, jobban kapaszkodik, agresszívabban gyorsíthatsz és fékezhetsz. De szlalomozni ne próbálj, arra a keskenyebb a jobb. A szélesebb guminak nagyobb a felállító nyomatéka is, pl. döntve gyorsításkor "alulkormányzottabb" tud lenni. Hogy mindez mennyire érezhető változás... csomó mindenen múlik (pilótától a vázgeometriáig).
Válik egészségünkre, köszönjük!
ZZR 1400 "moci" inkább anyázzál Zoli! 😂 😂 😂
Hát váljék egészségedre 😁 engem már inkább a hátrányai zavarnak, jobban, mint az előnyei, amit ad...
Nem mondom, anno az S2000 az teccett, de csak mert 2 üléses roadster volt, 2000 ccm 240 LE szívó motorral, ami beforgott a 8000-be... tiszta motor feeling volt 😁
Ejnye Laci ! 😀
Ugyan olyan drága mint a Michelin. Bár azt mondják nem is rosszabb.

Amúgy alapvetően ja. Majom meg a banán esete. Nem is rinyálok miatta, mert eszméletlen jól megy 😁

Ha spórolni akarok akkor majd veszek egy F Astrát 😆
Azér kő a bézbóz sapka. A motorozást sem szereti mindenki, sőt vannak akik nagyon nem és rendesen hangot is adnak ennek, ugye nem kell mondanom. Nekünk tetszik ez a fajta autózás, ennyi.
Ültem néhányban... a Merci SL-ben nem volt huzat, de az Audi TT-ben meg a Honda S2000-ben igen, pedig azok is igen drága jószágok voltak.
Amúgymeg ha nincs huzat, akkor mi értelme? Hol lesz "szabadság" érzet, lobogó szöszi haj? Bár nekem csak a kopasz fejem búbja égne meg 😂
Klímát lábra fújatod simán jó. Román kamion nem megy el mellettünk, felhúzva az ablakokat 130-nál sincs huzat hanem teljes a szélcsend. A szemerkélő esőt észre sem venni benne országúti tempónál ha nyitva a tető. Aki eddig sosem kabriózott beül, és tátossz pofával vigyorog, húúú meg hááá ez mennyire nem is szar. 😁
Az túl olcsó (legyintős) 😆
Én sem nagyon tudom,igaz még nem is volt,de akinek van,az meg szereti.Egyébként egy jó kabrióba nincs huzat.
Egyszer valaki megértetné velem, mi a jó a kabrióban... 🤔 belemegy a dzsuva, klímázni nem lehet, zaj és huzat... amikor a melletted sávban a román kamion nyom egy gázt, na az megfizethetetlen 😂
Úgy vannak vele, hogy a teklásoknak van pééééze... arra nem árulnal ócó gumit 😅
A haveromé sztem nem olyan drága, mert Hankúk... igaz, 255/45-19, ennél vannak nagyobbak is.
Erre 205/50 16 való igaz ez is már extra volt annó a 15-ös gyári helyett. Ma kabrijjóztunk Anyával jó volt holnap meg megyünk hozzátok Csőri barátom! 😊
most ahogy mondod tényleg
csak a mintát néztem meg a 14"
Vagy jobban kanyarítható a 155el? Nekem is azt mondják ne rakjak 200ast , mert nehezebben fog kanyarodni a moci !
14" ba 175-ös az ajánlott gumiméret az F astrára nyári gumihoz ! 🤔
El nem hiszem hogy 155-ös gumi kell az astrára ! Max a téli mèretben !? 🤔
nekem az órabérem 2. éve nem emelkedett
a munkaórám száma jelentősen több lett
mostanában már átlagban is legalább 1,5x annyit dolgozok mint múlt évben, és lazán elmegy a zseton
de már alig birom a hajszát, kellene valmi nyugis meló, pl útdíj....
205/55/16-os nyárit áprilisban 25000-ért tudtam venni kormoránból ami azért nem nagy durranás, drága lett minden vagy csak kevés a lénk. 😁
pár éve nekem nem volt 50 ezer a 4 db goodyear gumi az astrára
most duplája lenne: https://e-autogumi.hu/goodyear...
Tényleg 4kell a kocsidra?Nahát.....
Simán lehet kapni 20ezerért is motorgumit, csak akkor meg megy a rinya hogy csúszik. Pedig a Bakelit Mitas baromi sokáig bírja. 24 órás versenyeken azzal szoktak menni haverék 😁
Kellett neked tesla?
A fastrára 13-ért van. 😂