Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kell is pótolja a te intelligencia hiányodat egy B9.
Az én autómban van 130Le, de vontatáshoz van 340Nm-e , 2 tonna , 2,5t-át húzhat , van benne 8személynek hely , plusz hosszított , ami azt jelenti , hogy berakok 280cm hosszú bármit , becsukódik az ajtó , és megy 200km/h-át ha akarom ! Mi kell ennél több ? 🤫
Ahhoz képest ők az elsők akik mesterséges intelligenciával látták el az autóikat,és nem csak az elektromost,már a B9-ben is van.
Csak kullog a tesla es a byd utan,szar az élete,sehol sincs,bealudtak.
Jól írod,"volt".De megcsinálta azt amit rajta kívül csak a tesla csinált meg.
Szarul kezdtek,nagyon gaz volt a software,es draga.
Így van. Cserélik, és visszaküldik a javító központba. Mivel nem gyakran hibásodnak meg, nem kell minden szerelőnek mindenhez értenie, így gazdaságosabb. A modul csere meg nem nagy téma. Az megy bármelyik értelmesnek régi szakembernek is a szervizdoksival a kezében.
Ne mond már. A 250-es ETZ is megy 180-at, de ha iszok még egy kicsit akkor 200-at is 🤣
1Tonnával. Az ID3 1700kilóval indul a legkisebb akkuval, szóval egy 100LE-s Astra valószínűleg elverné, legfeljebb a váltások miatt lenne esélye az ID3-nak.
Csak ha magasan pozicionált ember vagy 😆
Akku súlya miatt kell egy kicsivel több paci, de 200LE-val már odébb lehet állni a Tesco parkolóban.
Nekem mondjuk tetszett az ID3. Mérete is elég, meg a raktér is praktikusabb mint a Teslának, de mind szoftver, mind beltér tekintetében nagyon fapad VW volt, árban meg nem volt olcsóbb. Nekem a teljesítmény sem volt elvárás, 200LE kényelmesen elég, de ha ugyan annyiért jobbat kapok én sem gondolkodtam sokat.

Most már azért az ID3 is jobb. Beltéren is csiszoltak meg a szoftver is egész jó állítólag, és néha ki lehet fogni jó áron is.
Miért mit?Megcsinálta azt amit eddig csak a tesla csinált,saját elektronikai platform.Az hogy ezzel szoptak egy darabig,de megcsinálták.
Hagyd. Neki ez a hobbija 😆
Nezz utana,eleg gaz amit csinalt elektromos fronton.
Azt tudtad hogy sokkal drágább a javítása?
Ja,félreértesz,én nem mondtam hogy vegyél vw-t,én se venném,én csak azt mondom hogy 200lónak elégnek kell lennie,főleg egy elektromosnak,azok úgysem előzgetnek.
Nyugi, fogsz te is bydét festeni, ha ez marad a trend, nem is soká. Lesz majd törött, kintről hozott, háromból összeépített 😄
A Teklánál is így kezdődött, hivatalosan azt nem is régen javítanak itthon (swarcba már jóval előtte is)
Igen, de miért vegyek kisebbet, gyengébbet, kevesebb férőhelyűt, kisebb hatótávút drágábban? Csak mert fóccvágeny? Annyira hülyék csak ti vagytok 😁
Igen,pont ezért kérdezem,mert tudom hogy miért kérdezem,neked lövésed sincs róla.
Szakmai jártasság? Majd lesz, képeznek, addig meg jönnek képzettek. Nyugaton már majd egy éve forgalmazzák, kínában meg még régebben. Egyébként ez engem miért érdekeljen, ez az importőr gondja. Ha nem tudják megjavítani, majd adnak másikat... egyébként pont neked kéne tudni - állítólag nagy májer vagy autóhozzáértésben - hogy ma már semmit se javítanak, kicserélik a fődarabot, oszt csá. Ahhoz meg nem kell nagy tudás, csak pár szerszám.
Dehogynem,én nagyon elfogadnék egy 2t trabantot,csak rohadt drága.Kollégámnak van egy tök patika állapotú,azt mondta most 2-3milla,de mondjuk rá is mert közel annyit.Na de egy springel nem lehet pályán haladni,egy 200lovas autóval lehet.
Trabanttal is eljártunk, 26 lóval, azt mégse akarja már senki... Közlekedni mindenkinek elégnek kéne lennie a 45 lovas Springnek, mégis nagyobbat akarnak a népek.
Egyébként az Asztma sose ment 200-at 80 lóval, a 100 lovas 1.6 16V is épp csak akkor csípte, ha jók voltak a körülmények.
Mit érdekel ez téged?Ha zavar,tíltsál le és nem fogod látni,én beszélgetek,ha téged ez zavar,akkor neked kell ellene tenned.
Eddig mindig azt hangoztattad hogy ti csak két személlyel utaztok......
csomó byd busz is van szóval tuti van neki szakszervíz
igazándiból ezeket már nem nehéz szerelni, kiolvassák mi a baja és kicserélik, ezeket már nem kell javítgatni mint a 20+ éves vackokat