Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt ne felejtsd el, hogy az autó 5 személlyel 2,2 tonna... nagyon észre lehet venni a mozgásán, hogy 200 vagy 300 LE a csúcsa... nyilván nem a pályán kell a 300 LE - sztem le is korlátoz már ott, amihez egy 150 LE motor is elég lenne.
Apropó, neked mijafaxnak 200 ló egy motorba? Ménem egy S2 600-as er-el jársz?
És még tovább súlyosbítod..
De biztos fogják,én továbbra is a szakértelemre vagyok kíváncsi,arról mit tudni?Szakmai jártasság a márkában......A szervizhálozat hány éves tapasztalattal rendelkezik a byd autók javításában?
Igen, azt írtam, hogy nem költök másik bömbire, mert hármassal kezdődik az ára. Különben már tudom, hogy ezt te direkt csinálod, mert véletlen nem lehecc ennyire h..... 🤣
Igen, lesz szerviz, máris két nagyon tőkeerős forgalmazó ugrott bele, több százat el fognak adni, gondolod, nem fogják javítani?
Jó,eddig is elég volt neki.Most valahogy hirtelen nem elég,én kapuzárási pánikra gyanakszom.
Kezdek kételkedni , pedig úgy éreztem a bivaly se viccel a 200 egynéhány lóerejével ! 🤔
tényleg nem értem miért nem jó ? nem értek ehhez SEM !
nagyon kevéske az a 200 ló, avval szinte közlekedni sem lehet
de az astra 80 lóval picike tuninggal simán kigyorsul 200ig
http://youtu.be/ckCjd77rT0o;t=211s
Csak játsza az eszét,azt nem tudom hogy azt miért nem kérdezte meg a mamlasztól hogy elektromos opelt nézett-e.
Miért vicc ? Kevés az a 200Le ? 🤔
Akko vicc ez a folcvágen,gondoltam.
"megtehetem, hogy egy drágábba üljek"
Két napja még azt írtad hogy nincs pénz másik bömbire.
Nem azt kérdeztem ki akar bidé szerviz lenni,hanem hogy van-e olyan szakember az országban aki ért hozzá.
Sorba állnak a nagyok érte... Duna, Wallis... Szegeden épül a gyár, 2 éven belül termel, biztosan kiépül az infrastruktúra is, mit szeretnél még?
A fóccvágeny szervízdíjakat meg a napokban linkeltem be ide, annyiért lesz bidé szerelő is 🤣
Tökéletesen elégedett vagyok vele, de megtehetem, hogy egy drágábba üljek át. Valszeg azzal is elégedett leszek, ha nem, akkor meg eladom 3 év múlva. Adnak bele 4 millát, ez jó alkalom, ha az nem lenne, nem lépnék. Ne gondold ezt túl, mondom.
Bidé szerviz hálozat?Arról mit lehet tudni,van olyan magyarországon aki ért hozzá?
Most akkor vagy hülye vagy mert lecserélsz egy olyan autót amivel elégedett vagy,vagy annyira mégsem jó mint amennyire állítod és ezért lecseréled.Akárhogyis van,a bmw megy a háztól.
Néztem. Az ID3 egy vicc, 200 LE 60valahány kW akkuval ugyanennyi áron, ráadásul egyterű (5 ajtós) magas, de kisebb és csak 4 személyes. Az ID4 már jobb lett volna, 280 LE 77 kW, de az már 22, és az is ilyen buzi egyterű. Igazán az ID7 teccett, sedan, azt el is fogadtam volna, de az 25-nél kezd, és még mindig nem tud annyit, mint a bidé.
Haver vett csütörtökön egy Cupra Bornt (láénykori nevén SEAT) az egy ID3 kicsit átműanyagozva, 200 LE 77 kW 5 személy, megkapta 16 alatt.
Szokás szerint a tőled elvárható következtetést vontad le 🤣 Egy vadonatúj 18 millás csúcsmodell jobb, mint egy 5 éves, használt, eleve sokkal kisebb teljesítményű autó? Ki hitte volna... 🤣
Egyébként nem biztos, hogy mindenben jobb lesz, mert a BMW nagyon ember-központúra van tervezve - de erről mit tudhacc te...
Fogást?Miféle fogást?
Kívülről nézve látom ezt a byd-bmw témát, meg hogy nagyon fogást akarsz találni, de segítő szándékkal mondom, szerintem ne égesd tovább magad.
amúgy
most pecában néztem egy dacia joggert
szerintem kurva jól néz ki 7,5 milla felé már egy csomó kacatot bele lehet tenni a gazdája szerint
egy szaros astra meg kb 9 milla......
én nem vagyok meggyőződve arról hogy a dacia ennyivel kevesebbet menne el
Néztél folcvágent is?
Látod látod,mondtuk mi hogy ne ess hasra a bmw-dtől,most már te is látod hogy egy egyszerű kínai kocsi jobb nála.
Elvileg 170-nel.
Nézegettük a volvot de egyrészt minden szempontból kisebb, plusz belül igénytelen - ő szerintük újrahasznosított anyagból készült...szerintem meg olyan mint a vidámparkban a dodzsem belseje. Ráadásul drágább is nem is kevéssel, emblémát meg nem fizetek meg.
amúgy meg ugyanúgy kínában készül az is.