Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Féktisztító, visz mindent.
https://www.eupor.com/purhab-s...
ilyesmi céget keress, aztán gondolom találnak megoldást

darázsra a féktisztítónak van azonnali hatása, vagy csinálj darázscsapdákat
Ma tök véletlenül találtam meg ezt az ezer éves, maradék levéltetűirtót a sufniban, ezt az előírt töménység 50x-esére (tíz liter helyett 2 deci vízbe az egészet!!!) bekeverve próbálkoztam, teljesen eredménytelenül. Jól megkergettek a dögök, ki sem merek menni az ajtón....
nekünk is keverednek mindig fent de sosem érdekelt a téma
be kellene fújni pu habbal, akkor nem lenne egy sem
Nekem a bejárati ajtó felett, a tető sarkában vannak - valahol. A padlásról nem tudom elérni őket (teljesen zárt, mindenütt kőzetgyapot), kívülről is be van deszkázva minden (mármint a gerendavégek): valószínűleg ebben a deszkázatban van a fészek. Pár hete 10-20 darázs volt látható állandóan, most néha 100 is ott kering (a fejem felett egy méterrel - sz*r érzés), egy maghatározott pontnál (a csatorna és a legalsó cserépsor között). Két este, miután "elültek", egy-egy flakon RAID darázsirtót befújtam a résbe létráról, az első alkalom után találtam a járdán kettő darab (!!!) döglött darazsat.
lassan leszedem a papírokat aztán körbenézem jobban, de eddig nekem nagyon tetszik, a 2 réteg lakk elég jól kihozta a motorháztetőn a karcokat meg a kőfelverődéseket mert 3 ezret nem adok azért hogy 10 kőfelverődést kijavítsaj egy fél diónyi gittel, a többi meg mehet a kukába
amúgy ha ki lenne polírozva a többi felület totál egyforma lenne a szín
vagtam a héten mémi sövényt 2x nyúltam fészekbe
először vagy 10 dög megszúrt másodszor csak 3-4
annyira nem érdekelt a téma, mert 15 év méhész múlt után nem tudnak újat mutatni de azért szarul esett
Előzmény: a RAID darázsirtó spray sem.... ..bár talán akkor mintha kettőt láttam volna megdögleni - valószínűleg a röhögéstől.
Mai tanulság: a 10 éve lejárt szavatosságú, szabadforgalmú levéltetű-irtó szer (Actara 25WG) sz*rt sem ér a darázsfészek ellen. Alig bírtam bemenekülni előlük….
Teddy hengerrel is az lenne.
ennyi pénzért erre az autóra tök jó
nyilván így van, de azért én ismerek olyan fényzőt, aki gyári minőséget fúj hőkamrában, ha kell gyári rétegvastagságra... kézzel... mondjuk neoluxal sztem még nem próbálta
Összességében még mindig nem a fényezés a drága és nehéz szerintem, hanem az előkészítő munka a nagy macera.
Nagyapám még az előző rendszerben volt fényező. Minőségben verte a mostani nagy szakikat még neoluxal is.
Neki is csak egy több beállós garázsa volt, jó világítása, egy nagy kompresszora, meg egy halom ilyesmi trükkje. Semmi csodatechnika, vagy eszköz amitől azt hiszik hogy jó lesz egy fényezés.
Zéró felkészültséggel meggondolandó, de először nekem sem volt semmim.
Nem kell ennyi drágaság a házi fényezéshez.
Vízleválasztó helyett 20méter cső, meg előtte kiszárítani a tartályt, mert abban is több liter trutyi fel tud gyűlni.
Ilyen kis munkánál mire végigér a víz, már rég be is fejezted.
Szűrőm nekem nincs is a rendszerben.
Pisztolynak nem ilyen ordenáré nagynyomású szart kell szerezni, hanem 2BAR-os rendszert. Nem porlaszt annyira, de nem is fúja annyira szét a festéket, és nem is köpköd annyira. Kompresszorom is csak egy 50literes két hengeres. Bőven bírta.
Nekem egy régi keletnémet profi pisztolyom van. 9000ért hibátlan darabokat láttam hirdetni. Szépen terít. A 100-ezressel sem fogsz szebben fújni, mert az sokkal inkább a rutintól függ. Persze a praktikeres tényleg rondán fúj, azzal én sem erőlködnék :D
De igazából amilyen ajánlatokat kaptam én eddig fényezésre, bőven megérte megvenni a kompresszort is, és még a 30-40-ezres fújópisztoly is beleférne, és a második munkánál már pluszban vagyok.

Másik. Én garázsban fújtam és régi lepedőket akasztottam fel körbe, és lemostam mindent slaggal, meg bevizeztem a lepedőket, meg egy erős ventillátorral szívtam ki a levegőt, hogy azért be se robbanjak, és hogy az is összeszedje a port. Mondjuk így is került bele pár szemcse, meg bogár, de ezeket már ki lehet polírozni utólag.
nekem van egy 3ezer forintos praktikeres festékszóróm, egy rakás fos, a kaptárok széleit (osb lap) jó volt festeni
amivel fújtam az ilyen 30-40 ezer közti kategória, ez már majdnem jó, de azért a szórásképe nem olyan mint egy 100+ ezresnek
aki rutinos az biztos szépen fest a 30 ezressel is, de a 100 ezressel meg gyári fényt csinál
szóval a töredék részben igaz, ha van hozzá megfelelő eszköz
pl nekem a 100 literes tartályos 2 hengeres kompresszor alig győzte levegővel a lakkot, felnyomtam 10 bar fölé amikor kezdtem a tetőt aztán 5 alatt volt mire végeztem
a festékhez nem kellett ennyi nyomás azt bírta volna folyamatosan
ellenben a vízzel voltak gondok pedig ilyen kacat van a slag elején: https://www.pneumatikawebshop....
de ez inkább csak szűrő mint vízleválasztó, bár mindig van benne egy csomó víz
szóval ha van eszköz akkor biztos olcsóbb otthon, de ha semmi sincs vagy épp egy 12 ezer forintos lidl levegős rendszer akkor inkább hozzá se kezdjen az ember
Fel is tudnád sorolni öket? Mert szerintem itt egy darab nincs.
Töredékéből kijön. Szopásokkal együtt is.
kombi tetőt nem egyszerű festeni, csak 4 menetben tudtam, nem értem át még 2 helyről sem
Annyi szokott lenni legtöbb helyen. Nekem 40en volt a gèptető fèny, klokkerholm gèptető 44 a 66 helyett plusz az új vesèk meg a lógó előre. Plusz a többi...
Minden fényező így vergődik.
én akire rákérdeztem 40 pénzt mondott a motorháztetőre a tetőre meg kb másfélszer annyi
de láttam rajta sok kedve nincs hozzá még ennyiért sem.......mert kínlódott hogy neki nagyon sok a munkája nem tudja mikor lenne ideje rá
Remélem tanultál az esetből és legközelebb ecsettel kézzel fested! Úgy nem lesz olyan a másik kocsi!
Kb 30 rugo/elem.
sokat
ez egy 21 éves kurvára leszart kocsi, bármi egyéb baja is előjöhet......
szóval csak a szinten tartás a cél, mert ez nem olyan kocsi mint pl egy 67es ford mustang ami még most is ér kb annyit mint újkorában
Ha eszed ágában sincs eladni, hanem még évekig használni akarod, akkor mit számít az, hogy "mennyit ér"?