Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hm....
1896 óta van Ford. Szóval....

Nincs igazán nagy különbség amúgy.
Nemrég csináltuk egy nem egészen 3 éves Toyota Yaris vagy Auris-t, hát az első nyúlványok összehegesztéseinél ott figyelt a rozsda színe!
ez igaz de meg kéne már mindenkinek tanulni, hogy nem gyártanak örök életre semmit, ez nem cél, nem is lehet
Többnyire ezért találták ki német gyártásban a fordot
De legalább olcsó.....
Elfogadható ha szar valami, de olcsó, minthogy szar és drága!
Fene tudja
A régi is fos volt csak másképp
Kevered a dolgokat..... Nem azonosat hasonlítasz össze!
Ami kint van az nem ugyanaz, mint ami bent van egy zárt helyen évekig és folyamatosan egy kémia anyagokkal teli folyadékban van.

Nem lehet (nincs) olyan tervezési kritérium, hogy ki kell bírnia a nem rendeltetésszerű állapotot is.
Egy motort (autót) sem terveznek arra, hogy megveszik, majd nem használják sok évig.
Nyugodt lehetsz, hogy sok autón/motoron lévő gumi/műanyag alkatrész így járna, ha sok évig egy helyben állna. Főleg benzinben, ahol ennyi idő alatt kicsapódnak és kölcsönhatásba is léphetnek a benzinben lévő anyagok már a műanyag/gumival is....

Régebben sok hasonlóan elspájzolt autót élesztettünk újra. Hát elég sok gumi/műanyag alkatrészt kellett cserélni! Féltengely gumiharangok, gumifékcsövek...stb. és ezek még csak levegővel érintkeztek kívül, belül pedig kenőanyag, fékfolyadék.

Ismertem/ismerek pár Scarabeot, nem mind 500-as van 250-es is..... használják, sőt keveset....de használják! Egyikkel sem volt semmi hasonló probléma.
Az nincs hozzátéve hogy regen minden jobb volt,es azokban meg volt anyag.
Ez teljesen így van, sajnos naponta tapasztaljuk! Mindenhol a spórolás - kispórolás!
a 89es ténérémen még pár éve hibátlan és hajlékony volt a cső, semmi extra elváltozás nem volt rajta, pedig érte a nap a víz-sár a magasabb hőmérséklet, szóval minden ami nem tesz jót neki
és mégis bírja
csak sajnos most már minden autó és motor gyártó egy ideje egy fillérbaszó köcsög banda, akik még a gyártás közben is azon agyalnak mit lehetne kihagyni az autóból-motorból
Azért nincs bilincs a csövön, mert alap esetben az "zsugorszorítással" van ott. Nem az ördögtől való ez, nagyon sok autóban -is- így van.
Viszont a sok idő, amíg a benzinben állt (amiben van azért etanol is) és mivel csak állt, kikezdte a kémia.
Most már puha flexi cső, alapból még nem az volt....
Jaja értettem.
Nem is a scararol beszeltem,hanem az en cbr600 amrol.
Semmilyen alkatrésze nem rozsdás. Fűtött garázsban állt. Ez csak hanyagság nem torodomseg a gyártó részéről
Ott a pont
mert olasz
Semmi sem tart orokke.4 ev allas alatt az osszes fekdugattyum megrozsdallt a hondamon.
Ma azért kiderültek dolgok. A motor igaz nem ment többet 250 mérföldnél de állt sokat. A motor 10 éves és ennyit állt Connecticutban és 2 hónapja floridaban van és itt beindult de csak egy rövid pillanatra. Ekkor durranhatott el a cső. Kérdés: miért nincs bilincs a csövön, puha flexibilis cső. Miért nem nyomásálló és jó anyagú a cső? Minden más alkatrész birta a benzint? Csak az a cső nem.
Ja 6 éve nagymamát dugok.
Lehet, hogy már menthetetlen vagy, akárhogy gyógyszerezünk, menthetetlenül mindig kijózanodsz! Javulj meg, mert mindjárt itt a nyár! Most normálisan ! Jobbulást Neked, és lehet hogy meg kellene, hogy izzadj egy fiatal leányzóval a hétvégi hancúrban!
Nem ám 52-fokos.
Biztos nem volt elég erős, hogy rendesen ki legyél fertőtlenítve!
Vettem már 3x1L de nem javult.
Vegyél be 3x1 deci kisüstit és az majd kigyógyít!
Mit is kapott ez a motorostárs vajon benzin helyett??!
Mit tankolt bele?
Nekem ez lenne az első, hogy megvizsgálnám, kideríteném....
Ki gondolta volna, hogy a benzinpumpának benzin állónak kéne lennie?