Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, hogy van hiba, kirepedt az ülés széle, váltón látszik a taperolás, rövidesen a futóműhöz is nyúlni kell, ez benne van. De semmi olyan, ami csökkentené a használati értéket, vagy a megbízhatóságot.
Pontosítók 21 voltam, de 1év nem oszt nem szoroz...
Havi átlagban, 30-40e ft.-ot elszórtam alkatrészekre, de mindig bedöglött valami
Mivel rendelkeztem saját keresettel (utálók a szülőktől kölcsön kérni "1x-2x azért megszorultam és adtak, de vissza is fizettem")
Így belevágtam az új kocsiba (persze utólag okos az ember, most vissza mehetnék az időben tuti felpofoznám magam, hogy te hülye NE vegyél hitelre kocsit!)
Sebaj késő bánat
Most elnondhatom hogy van 2 kocsim, egy rotyogó, egy motor, egy házam. Ehez persze nem keveset dolgozok és igen megvagyok elégedve a keresetemmel, ami még hiányzik az egy normális nő, aztán már jó lenne ha lassacskán lenne gyerek is stb.
Amit lehetett "tisztességesen" azt elértem 33évesen.

Szóval csak megérte munka mellet is az iskolapadba aludni
Simán tudnál találni hibát minden 15 éves kocsin,csak nem igényled.
Annyira nem lihegem túl ezt a kérdést, legyen benzines, injektoros, valós km-es, jó állapotú, aztán onnantól csak karbantartani kell. Kíváncsi leszek meddig bírja ez a Rönci, eddig becsülettel szolgál és nem kér a kopó cuccokon kívül mást. Szabad ég alá, éves 20 ezer km-re jobbat kár is venni. Vehetek 1 milliós kocsit is, azzal sem megyek többet és az is a hó alatt rohad télen.
Ja és kérdezd a tsanyit a filléres suzukiról.
A fekete csoda,ami tényleg filléres volt.
Egy akkor 500e-res autó az legalább 15 éves.Már ha sx4 kategóriát nézünk.Az most 25 éves lesz.Lehet rá költeni rendesen az évek alatt.
Csinálom szorgosan.
Egy 12-15 éves Suzuki akármi meg még kevesebb szerviz költséggel beéri, fillérekből fenntarthatók.
Nem nagyon tudok olyan 500 ezres autót, amire milliókat kell alkatrészre locsolni, akár 10-12 esztendő alatt is. Bár egy kiadósan lerúgott Pd Tdi csoda Passat lehet fel tud ennyit zabálni, de egy jó állapotú benzines ennyit nem emészthet fel.
Szutyok Rönó 3 év és 60 ezer km alatt nem evett meg 150 ezer forint szerviz és alkatrész költséget összesen.
Az még nem jutott eszedbe hogy fajlagosan jobban jár mint állandóan alkatrészért kajtat a régihez?
Vagy az 500e-reshez?
2007-ben kb. 22 éves voltál, szülők nem szóltak, hogy "gyerek, egy jó 500 ezres kocsi is elvisz bárhová, ne hitelezz?" Semmi közöm hozzá, igazából költői kérdés.

Ui.: ma voltam a motoromat megnézni, kurva élet milyen szép, hétvégén ha ilyen idő marad, akkor egy kis könnyed gurulásra kiviszem.
Sokat költöttem a régi kocsimra, és anno "jó" ajánlatnak tünt...

U.i baszki most mennyi motoros van az utakon
Gondolom akkor nem úri hóborból vetted, hanem munkához, vállalkozáshoz kellett.
Mindenki ajánlgatta nekem, mindenki kötötte nyakra-főre, én nem mertem belevágni, nem tervezek 4-5 évre előre, itt semmi nem biztos. Lehet jobban is jártam, aggódnék, ha ilyen összegem lenne valahova elfizetve és majd, ha minden jól megy és semmi nem jön közbe és orsós ráhelkének nem kell újabb kastélyhoz pénzt lopni, akkor esetleg visszakapom kamatokkal.
Ez nekem nagyon bizonytalan, szerződés ide vagy oda.
Szépen veszik át az alkalmazottakat is
Már szemet szúrt sajnos.
Nem tudta rátenni a kezét, a vezérünk bérence, ezért el is lehetetlenítették a Fundament-át.
2007ben még új volt
A legjobb konstrukció jelenleg...de mikor fog vajon szemet szúrni az orbán dinasztiának és szabdalják meg? Ebben az országban 4-5 éves futamidőket tervezni maga a szerencsejáték, én így értem.
Nem olyan rossz az!
Hivatalosan 30% állami támogatás nem esik rosszul.
És a FIX 2,7% hitelük se Provident-es.
De veled nem szállók ringbe, mert neked van igazad.
Mond, hogy új Suzukira hitelezted be magad...
A platós skoda ami állandóan követ smafu?
azt hittem ingyéé lesz
Már hogy ne tudtam volna!
Szerződés szerint első 36 hónapig 19809ft
36.-tól 120.ig (igen itt még volt 10éves futamidö)
39809ft

A gebasz kb 2011ben kezdődőt
Akkor már volt hogy a havi járandóságon kivül +110-130eft kellet befizetni 2-3havonta!
Lekopogom, hogy szerencsére a szaros suzukit nem kellet havonta szervizbe vinni
Nem mondóm voltam nagyon szar hónapok, de a hite letelte előtt 4hónappal már inkább végtörlesztetem. Jaaa meg az utolsó 1évben már forintosították, így csak fixen 65e volt a törlesztő

Az biztos hogy jó kis tanuló pénz volt, most meg csak azért van hitelem mert vettem egy házat (ez kihagyhatatlan volt)

Lekopogom hogy most nagyon jól fut a szekér és nem valószínű hogy 5évig fizetném ezt a hitelemet, max 3

Ezek után már nem szeretnék több hitelt felvenni, megtanultam hogy meddig ér a takaró!
A fundamenta is szar!
Dettó így vagyok vele! Mondjuk azt hozzáteszem egy pár éve sokan leszóltak, mikor mondtam, hogy egyedül a legjobb motorozni.
Követem, nézem a videóit és elfog a mosolygás, mikor egy Dodor kaliberű motorosra szórják az átkokat azok, akik éves szinten mennek kemény 1500 túra km-t és akkor jött ki kerékre a motorjuk, mikor anyuka felült hátra és véletlen kicsúszott az ujjai alól a kuplung kar.
Komolyan, elképzelem ahogy ilyen arcok vergődnek a videói alatt és osztják neki az észt...
Motoros testvériség, az. Ezeket ki kell nőni, én is már csak egyedül motorozok, a fasznak van kedve másokhoz igazodni, várogatni a cigizgetést-kávézgatást, indulási ceremóniákat. Inteni még intek, de szerintem arról is le fogok szokni.
Vagy ne dolgozz, az a legtutibb!