Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jujj, megidézésed ezzel a rossz szellemet
Tiz eve kovetem hogy kinek,mikor,hogy nrm tetszik az aktualis lampa.

Errol a .. ..fa@m nem kene beszolas jut eszrmbe.
valahogy jobban illeszkedjen a környezetébe
kb olyan mintha a gólya épp odafosott volna egy kövéret
Ez egy lámpa,milyen legyen?
a lámpa rész ennek is full béna, a többi egész jó
Motorozzunk.

https://totalbike.hu/tesztek/2019/01/17/triumph_tiger_800_xcx_abs_-_2018./
Véletlenül nyitottam meg!
5.8-ért legyen is jó. Bocs haver, ezt nem tudtam kihagyni.
Csak általánosságban írtam, hogy lehet nevetni
1.kocsim is egy 4t waresz volt (olyan állapotban volt, hogy na annak a múzeumban lett volna a helye!! Nem vicc) vétel után kb 3hónapna rá a munkahelyemről ellopták
Mivel ismertem és akkor még szerettem a tipust vettem egy másikat, csak akkor még jó hülye voltam, mert nem néztem át (tetszett hogy szép imscher felnik vannak rajta, széles gumi stb stb)
Onnantól kezdve meg elkezdtem szórni a pénzt
Zsír új weber karbi, új fényezés, új kuplung (3hónap 3 kuplunh szett ,mert szarok voltak)
Fék felújítás, üreg védelem, folyamatos szívató +gyujtás hibák sorolhatnám.....
Minden szombat ,vasárnap a kocsi alatt voltam, aztán meguntam!

A suzukiba azt "utálóm" hogy nem kell hozzá nyúlni, mert megszoktam hogy szerelek ezt azt
Csak a kopó dolgokat kéri SEMMI MÁST!
Suerencsére növérkém is vett egy saját kocsit, azt már bütykölhetem
Ne menj bele, mindig ilyen homár gyerekek gengszter életről nyávogását rakja ki.
Szerintem annyival nem drágább a karbantartás mint a benzinesé! Viszont cserébe kicsi a fogyasztása!
Ebben benne van a szerencse faktor is, egy másik benzinessel meg semmi baj sem lett volna, egy másik dízellel meg megannyi gond. A te éves futásodra meg már nagyon is kifizetődő a dízel, én is azt vennék.
Ilyen több ismerősnek is volt, azon kívül hogy szarrá rohadt sok gond nem volt velük
Egyiknek kellett váltót cserélni, meg féltengelyt de az földutakon lopkodta vele a fát, pont egy köbméter elfért a sedan wartburgba
Na ez azért extrém üzemeltetés volt, gondolom emiatt halt ki a hajtás részei, a motorja bírta
Amúgy egy fasza 4t wartburggal egy bamakó rallyt simán bevállalnék
Szóval félre értés ne essék, nincs tdi/pd tdi fétisem, sem fóbiám, csak drága karbantartásnak hoztam fel, rémisztő ódákat zengenek, hogy mennyi a javításuk, ha lerúgják őket.
Én évente olyan 40-60 ezer között megyek,eddig 1benzines autóm volt,azzal csak a baj volt! A dieselekbe meg csak a kopo alkatrészek adták meg magukat és eggyik se új autó volt!
Mert mindig azt gondolta hogy ezt még megcsinálom és mivel már egy csomó minden új akkor sokáig jó lesz
Aztán amikor a kicserélt alkatrészek is kezdtek kihalni akkor jött rá hogy jobb lenne megválni tőle
Csak egy példa, hogy azokon különösen ki tud jönni a karbantartás hiánya, nagyon drága alkatrészekkel bosszulják meg a rideg tartást. Fostos állapotú darabra értem, nem a karbantartottra.
Mint az Alfa benzinesei is, nagyon kényesek és nagyon elvérzenek ha hanyagságtól.
Miért nevetnék? Bárki belenyúlhat valami romhalmazba, csak gondolom annyira meggyűlölted a szarakodást vele, hogy bele ugrottál egy újba, soha többé szerelgetés és lerobbanás címszóval.
Ilyen az emberi lélek, én a viszonylagos megbízhatóság mellett is megutáltam a szoci motorokat.
Ne haragudj,hogy megkérdezem,de már nagyon kíváncsi lettem,hogy mi az oka annak,hogy ennyire frusztrál a /TDI,PD TDI/?
Miért nem száll ki egy ilyenből a tulaj? Ismerős is vett valami apró kocsit, 14 éves, kereken 1 milláért, azóta is valami motorvezérlési elektromos bizbaszságot javítanak, de eddigre kicseréltek benne vagy 400 ezer forintnyi alkatrészt és azért nem adja el, mert már szinte minden új a motortérben, de valamiért még mindig nem jó...
Így tényleg lehet pénztemetőt csinálni.
Szutyok Rönó elkezdene ilyen megjavíthatatlan marhaságokat produkálni, azonnal menne hahu-ra, vigyék a francba. Már a kifáradó első futóműért is haragszok rá, de egye fene megcsináltatom.
4T wartburg

Nahh lehet röhögni
Az a szemét romhalmaz mindig ott hagyott az út szélén
A hastra csak kopo-fogyo dolgokat kert a 10 ev alatt.Egy percig nem gondolom hogy barki lefingott cucca jobb vetel lett volna anno.
Ismerősnek volt sok éve egy fiat tipo autója
Minden évben ráköltötte minimum az autó árát még egyszer, és mindig abban bízott hogy most már semmi gebasz nem jön elő
Éééés előjött...Mindig
Ellenpélda az f astra, az meg nagyon azt mutatja hogy örökké fog élni
Ki tudnék csapni most az asztalra kb 2 millát, de ennyiért se tudok olyan kocsit ami a következő 10 évben alacsonyabb fenntartású lenne a jelenleginél
Persze szebb lenne és komfortosabb, lenne benne több olyan biszbasz amire alapvetően nincs is szükségem, szóval bizonyosan lényegesebben "jobb" lenne az astrától...
De mégsem.... mert nekem kb az egyedüli értékmérő a fenntartási költség, mert ha pl minden nap utaznék 6-800km(amire az astra már teljesen alkalmatlan) akkor jó eséllyel a kényelem lenne az első és utána a fenntartási költség
Milyen kocsi volt, ami havi 30-40 ezer alkatrészt megevett? Az mondjuk engem is felcseszett volna, én egy év alatt nem szeretek ennyit költeni rá.