Akkusarut ellenőriztem (nem volt laza) - de mondom, az akku egyetlen éjszaka alatt közel nullára lemerült. Itthon egy órát töltöttem, utána elindult, menet közben meg feltöltötte magát.
Lentebbi témához, a jó gumi a legfontosabb. Nem az a lényeg hogy mennyire puha hanem hogy milyen a profilja. Nem mindegy hogy félkézzel beesik a kanyarba a motor és csak húzod a gázt vagy úgy kell beerőltetni.
jó az a szakasz, ha kiküldik postán a csekket akkor szerintem nekem annyi lesz a levélben, hogy “kérem a jogosítványát postázza a horvát rendőrségnek “
Azt néztem, hogy mennyi guminyom volt a szalagkorlátig, volt ahol reggel 2 és délután már 3
Pont most jó oda lemenni egy hónap múlva már meleg lesz meg tömeg
A GS500 mindig felkapcsolt lámpával önindítóz - első főtengelyfordulatra röffen hidegen-melegen, mint eddig. Azért nem értem, hogy mi a fene lehetett vele 3 napja....
Szépen összegyűltetek! 3 körül voltunk arra mi is, szuper volt!