Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az utódjaik is. Fjr 1300-ak legtöbb szériája hibamentes böven százezer feletti komfortos motorozást biztosít.
BMW f800 gs 2011-es már van 2 millától...de olyan kis picinek tűnik. Tiger 800-as szebb szerintem.
A nagytesó BMW meg 4 Milla...annyit nem akarok rá költeni.
Varadero,CBF 1000...lehet ilyesmi lesz. Bár még egyiket sem teszteltem...
Egyik cimbinek van valamilyenje, tényleg szép, asszem 4 éves turásabb forma de inkább kuriózum mert szervizháttér elég gyengécske
Biztos...ennyire nem vagyok nagy pályamumus . Nekem elég a ringen a 10 perces köridő sörözéssel együtt
Vagy inkább 1000 feletti. Ha kényelmes kell akkor bmw irányába, ha olcson fenntartható üzembiztos,akkor valami japán. De nézelödj és ülj rá amire csak tudsz.
Nem hiszem,de hát ez is "csak" egy motor.
Alkatrész meg gondolom van a digóknál!
Amúgy lengyelből vette a srác.
Vannak jobbak, nem veletlen raknak fel yamaha fekeket szuszkara.
Valamiert ugy rakjak ossze hogy nem az igazi.
Pl, van ez a buzi honda, a fek szogugyanaz mint a 2009-es street fekje, annyira hogy csak rereszbatos, lazan felraktam ra, a felsot-alsot. Es bassz lett rajta fek. Pedig nissin mindketto a honda fekete, a street arany, a honda dugattyui kisebbek a street jobban kiall a dugo a nyeregbol, vekonyabb a betet. Mas nincs, de valahogy ugy modosul hogy jobb erzes.
Moto Morini is gyönyörű....de arról meg végképp nincs semmi info.
Ja ne vedd magadra...lehet oltogatni nekem ezzel soha nincs bajom...rám is rámjön néha
Csak tényleg nem értem ezt az állandó márkaharcot. Igazad van,én is így látom...
Néztem én is...csak fosok ha valami elbaszódik rajta mit csinálok. Szervíz háttér van?
Lehetséges, lehetséges. Az elfogultságot én is nehezen értelmezem, mert többféle a felhasználás módja is többnyire. Céleszközként inkább lenne létjogosultága, nekem jelenleg is két különböző tipus van (de vannak még áran igy), de ha azon mulna és lenne öt motorom, biztos hogy mind más márka lenne.
Én sohasem meggyözödésböl oltogatok, ha tipusok kerülnek szóba
Ma láttam az MV Augustát, körbenézegettem!
Háááát,kibaszott gyönyörű vas az biztos.
A K7- nél visszahívás volt és a féket orvosolták ingyen. Semmi gond vele.
Az egyik legjobb pályamotor. 2007- és Repsolos CBR 1000 RR-t akart a srác adni érte ,mert pályabuzi lett.
De nekem már nem kell sportmotor,most gondolkodom rajta hogy veszek valami túrát. Csak még nem tudom mit....nem értek hozzá melyik a jó.
Annyit tudok hogy 600-as feletti kell,mert két személyre számolok.
Holnap 10-kor itt....
A tied is mar 12 eves, amugy asszem a szuszkanal direkt relative plottyre veszik a feket.
Mennyire régi?
Spec pont a regi szuszkak frk-futomu dolgaira szoktak kopkodni a nörd palyazok.
Ezen már sokat gondolkodtam miért is van ez...
Volt VTR-1000,CBR1000RRR,CBR600RR...
Mindnek vannak tipushibái....feszszabályzót át kell rakatni a gyári helyről,mert túlmelegszik és kipurcan...de az viszi a generátort..stb..
Amúgy jó motorok,nem volt semmi komolyabb bajom velük.
Most vettem egy 750-es K7-est...gondoltam kipróbálom ezt is.
Ez is kurva jó motor...pályán is nagyon kezelhető,futómű -fék hibátlan..
Szóval nem értem miért van ez az ellentét a márkák között,hisz minden márkának megvannak az erősségei,illetve a gyengéi.
Inkább itt a motor tulajokkal van gond,hogy fillérbaszoskodnak azokon amik kellenének egy motornak.
már, hogyne számítana
A lényeg az, hogy ki lehessen tolni az utcára és ott mosni, had lássák a szomszédok, meg az arra kerózó csajok
Tul sok mindent kell leszedni, tank, legszuro, karbisor...... Brrrrrr.
Es lehet hogy a muszerfal szar, vizsga utan meg megy fel egy kisebb ketpalcas kinai muszerfal, azon nincs vizhofok.
De lesz sebessegmero, mer most nincs, es nem is lehet. Viszont elfer egy radialis fekpumpa.
Mert vannak még a sorba előtte :)))