BMW f800 gs 2011-es már van 2 millától...de olyan kis picinek tűnik. Tiger 800-as szebb szerintem.
A nagytesó BMW meg 4 Milla...annyit nem akarok rá költeni.
Varadero,CBF 1000...lehet ilyesmi lesz. Bár még egyiket sem teszteltem...
Vagy inkább 1000 feletti. Ha kényelmes kell akkor bmw irányába, ha olcson fenntartható üzembiztos,akkor valami japán. De nézelödj és ülj rá amire csak tudsz.
Vannak jobbak, nem veletlen raknak fel yamaha fekeket szuszkara.
Valamiert ugy rakjak ossze hogy nem az igazi.
Pl, van ez a buzi honda, a fek szogugyanaz mint a 2009-es street fekje, annyira hogy csak rereszbatos, lazan felraktam ra, a felsot-alsot. Es bassz lett rajta fek. Pedig nissin mindketto a honda fekete, a street arany, a honda dugattyui kisebbek a street jobban kiall a dugo a nyeregbol, vekonyabb a betet. Mas nincs, de valahogy ugy modosul hogy jobb erzes.
Ja ne vedd magadra...lehet oltogatni nekem ezzel soha nincs bajom...rám is rámjön néha
Csak tényleg nem értem ezt az állandó márkaharcot. Igazad van,én is így látom...
Lehetséges, lehetséges. Az elfogultságot én is nehezen értelmezem, mert többféle a felhasználás módja is többnyire. Céleszközként inkább lenne létjogosultága, nekem jelenleg is két különböző tipus van (de vannak még áran igy), de ha azon mulna és lenne öt motorom, biztos hogy mind más márka lenne.
Én sohasem meggyözödésböl oltogatok, ha tipusok kerülnek szóba
A K7- nél visszahívás volt és a féket orvosolták ingyen. Semmi gond vele.
Az egyik legjobb pályamotor. 2007- és Repsolos CBR 1000 RR-t akart a srác adni érte ,mert pályabuzi lett.
De nekem már nem kell sportmotor,most gondolkodom rajta hogy veszek valami túrát. Csak még nem tudom mit....nem értek hozzá melyik a jó.
Annyit tudok hogy 600-as feletti kell,mert két személyre számolok.
Ezen már sokat gondolkodtam miért is van ez...
Volt VTR-1000,CBR1000RRR,CBR600RR...
Mindnek vannak tipushibái....feszszabályzót át kell rakatni a gyári helyről,mert túlmelegszik és kipurcan...de az viszi a generátort..stb..
Amúgy jó motorok,nem volt semmi komolyabb bajom velük.
Most vettem egy 750-es K7-est...gondoltam kipróbálom ezt is.
Ez is kurva jó motor...pályán is nagyon kezelhető,futómű -fék hibátlan..
Szóval nem értem miért van ez az ellentét a márkák között,hisz minden márkának megvannak az erősségei,illetve a gyengéi.
Inkább itt a motor tulajokkal van gond,hogy fillérbaszoskodnak azokon amik kellenének egy motornak.
Tul sok mindent kell leszedni, tank, legszuro, karbisor...... Brrrrrr.
Es lehet hogy a muszerfal szar, vizsga utan meg megy fel egy kisebb ketpalcas kinai muszerfal, azon nincs vizhofok.
De lesz sebessegmero, mer most nincs, es nem is lehet. Viszont elfer egy radialis fekpumpa.
A nagytesó BMW meg 4 Milla...annyit nem akarok rá költeni.
Varadero,CBF 1000...lehet ilyesmi lesz. Bár még egyiket sem teszteltem...
https://www.kepesmotor.hu/yama...
Ezek még kimennek a világból!
Alkatrész meg gondolom van a digóknál!
Amúgy lengyelből vette a srác.
Valamiert ugy rakjak ossze hogy nem az igazi.
Pl, van ez a buzi honda, a fek szogugyanaz mint a 2009-es street fekje, annyira hogy csak rereszbatos, lazan felraktam ra, a felsot-alsot. Es bassz lett rajta fek. Pedig nissin mindketto a honda fekete, a street arany, a honda dugattyui kisebbek a street jobban kiall a dugo a nyeregbol, vekonyabb a betet. Mas nincs, de valahogy ugy modosul hogy jobb erzes.
Csak tényleg nem értem ezt az állandó márkaharcot. Igazad van,én is így látom...
Én sohasem meggyözödésböl oltogatok, ha tipusok kerülnek szóba
Háááát,kibaszott gyönyörű vas az biztos.
Az egyik legjobb pályamotor. 2007- és Repsolos CBR 1000 RR-t akart a srác adni érte ,mert pályabuzi lett.
De nekem már nem kell sportmotor,most gondolkodom rajta hogy veszek valami túrát. Csak még nem tudom mit....nem értek hozzá melyik a jó.
Annyit tudok hogy 600-as feletti kell,mert két személyre számolok.
Volt VTR-1000,CBR1000RRR,CBR600RR...
Mindnek vannak tipushibái....feszszabályzót át kell rakatni a gyári helyről,mert túlmelegszik és kipurcan...de az viszi a generátort..stb..
Amúgy jó motorok,nem volt semmi komolyabb bajom velük.
Most vettem egy 750-es K7-est...gondoltam kipróbálom ezt is.
Ez is kurva jó motor...pályán is nagyon kezelhető,futómű -fék hibátlan..
Szóval nem értem miért van ez az ellentét a márkák között,hisz minden márkának megvannak az erősségei,illetve a gyengéi.
Inkább itt a motor tulajokkal van gond,hogy fillérbaszoskodnak azokon amik kellenének egy motornak.
A lényeg az, hogy ki lehessen tolni az utcára és ott mosni, had lássák a szomszédok, meg az arra kerózó csajok
Es lehet hogy a muszerfal szar, vizsga utan meg megy fel egy kisebb ketpalcas kinai muszerfal, azon nincs vizhofok.
De lesz sebessegmero, mer most nincs, es nem is lehet. Viszont elfer egy radialis fekpumpa.