Akár, de azt számold bele ha ott 90 fok a viz, a hengerfejben attól jóval több lesz vélhetően. Illetve ha nincs 80 fok se, attól még lehet jó az üzemi hőfokod.
ha a generator pusztul csokken,ha a feszultesgszsabalyzo akkor megugrik felfele,a kopasznak anno szo szerint szetpukkadt az akku,megsult az ecu a tulfesztol.
Felfelé nem fog. Egyébként a gyáriak lazán többet tudnak, azonban a csere akkuk többségénél tényleg jó a négy és, és elég sűrűn egyik pillanatról a másikra döglenek le.
Nem. Csak max nem indul ismét. De ha napközben indult rendesen, reggel szerencséd is lehet. Én azért megnézném, hogy miként viselkedik ha éjszakára vagy több napra leveszem a sarut az akkuról és miként ha marad a helyén. Lehet, hogy nem is akku gond, és ehhez műszer sem kell.
Jah, a kocsog honda dudal, vilagit, villog, de nem megy. Majd holnap.
Kerdes 2,Utolagos viszcsobe rakott homerot hova jobb rakni?
Ket konnyebb hely van.
A huto aljaban egy csocsatlakozo elott, itt kozvetlen van egy hogomba, szerinem a venti kapcsoloja, a masik fent jobbra a termosztat utan megy egy cso a hutohoz a betoltovel kozositve. A termosztat elott is van egy hogomba. A muszerfal nem mer. A hutoben csereltem merot de nem lett jo, a hengerfejben levot nem bantanam mert a tartalek blokkba mar beletort egy.
Szoval hova lehetne berakni egy plusz meropontot?
Töltés rendben: menet közben 14,0 - 14,4V az akku feszültsége.
Tegnap este hibátlanul indított, ma reggelre meg nullára lemerült, pedig a GS-en semmi fogyasztót nem lehet rajta felejteni.
A gep alapbol jo, regota reszelik, fejlesztik, a 12-es mar az ujabb dizajn, ha erre van gusztus megveheto.
A konkret peldany neppertol van kulfoldrol, ami nem biztos hogy rossz.
Altalanos atnezes serulesek, takolasok, javitasok irant pont ugy mintha barmi mast vennel..
Az elozo szerianal az onindito szabadonfuto tud megpusztulni, de ahhoz sok km kell, ebbe meg elvileg nincs, es mar ujabb szeria, a gyariak szeretik modositani valtaskor ami nem jo, ebbol nem sok fut itthon, kicsi a merites nincs tapasztalat.
Amugy addiktiv a cucc.
A felszereles csak reszben lesz, 1-en 1 napos program, 10-re mar ott kell lenni delutan jovok vissza.
Amugy mindig is fagyiturista voltam motorral.
A szett jol varialhato, lezarhato, idotartalmtol fuggen kulon-kulon is hasznalhato, a haldoklo nyugaton meg ugy tudom olyan gazdagsag van hogy senki nem lop, foleg motorostol.
2. Biztos hogy egyáltalán kíváncsi vagy arra a vízhőfokra?
Kerdes 2,Utolagos viszcsobe rakott homerot hova jobb rakni?
Ket konnyebb hely van.
A huto aljaban egy csocsatlakozo elott, itt kozvetlen van egy hogomba, szerinem a venti kapcsoloja, a masik fent jobbra a termosztat utan megy egy cso a hutohoz a betoltovel kozositve. A termosztat elott is van egy hogomba. A muszerfal nem mer. A hutoben csereltem merot de nem lett jo, a hengerfejben levot nem bantanam mert a tartalek blokkba mar beletort egy.
Szoval hova lehetne berakni egy plusz meropontot?
Tegnap este hibátlanul indított, ma reggelre meg nullára lemerült, pedig a GS-en semmi fogyasztót nem lehet rajta felejteni.
A konkret peldany neppertol van kulfoldrol, ami nem biztos hogy rossz.
Altalanos atnezes serulesek, takolasok, javitasok irant pont ugy mintha barmi mast vennel..
Az elozo szerianal az onindito szabadonfuto tud megpusztulni, de ahhoz sok km kell, ebbe meg elvileg nincs, es mar ujabb szeria, a gyariak szeretik modositani valtaskor ami nem jo, ebbol nem sok fut itthon, kicsi a merites nincs tapasztalat.
Amugy addiktiv a cucc.
Amugy mindig is fagyiturista voltam motorral.
A szett jol varialhato, lezarhato, idotartalmtol fuggen kulon-kulon is hasznalhato, a haldoklo nyugaton meg ugy tudom olyan gazdagsag van hogy senki nem lop, foleg motorostol.