Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem tudtam sosem kúltúráltan motorozni Akkor éreztem jó magam ha autópályán ment a 6 teli
Szar nacionál utakon is 200 alatt szédültem, nekem mennem kellett Aztán ez eredményezet sok nehéz helyzetet Amikor már elég jól kifejlesztettem a felezőn két autó között elhaladásokat mindig jött egy ....na most majdnem.... Aztán üres alsóbrendű utak is csábítottak, hogy küldeni kell neki Nagy sokára rájöttem arra, hogy a szar minőségű út is jó lesz 200 felett. Egyszerűen átugrok az úthibákon, kátyúkon és kisimul a talaj Aztán azon kaptam magam, hogy itt is be be szaladt egy 250-260
Hol kifordult elém valami, hol le kanyarodott rájöttem, hogy teljesen láthatatlan vagyok 60-70 métert tettem meg másodpercenként amíg a normál közlekedő felét sem. Sem felkészülve sem hozzászokva nincs ehhez a forgalomba részt vevő, hogy valami állat másodpercenként 40 méterrel halad el mellette. Tükörből nem lát, kereszteződésben nem vesz észre. Aztán nálunk az erdős-bokros részeken is számtalanszor átsétálgattak előttem őzek, nyúlak Hát azokat sem lehet hibáztatnom. Csak magamat lehet, de hát nálam ezt jelentette a motorozás. Azt, hogy "viszonylag" biztonságban lehessen motorozni, minimum be kell(ene) tartani a kreszt Akkor meg minek egy sportmotor. Jártunk el csapatban is de engem nem győzött meg a 120-140-es ténfergés
Ki ezért ki azért motorozik, mert kirándul mert nézelődik, mert kanyarogni szeret meg fagyizni, meg mátában unott pofával palacsintázni, meg üvegtigrisnél fényképeszkedni.
Én a sebesség miatt motoroztam de be kell látni, hogy az meg életveszélyes Röviden ennyi azt lehet közhelyezni
Ez a tuti megdönthetetlen duma
Tehát szó sincs arról hogy a sok szesz miatt annyit apadt a reflex hogy képtelen vagy 200 felett menni
Ez nem becsmérlés a részemről mert én 120 felett is eléggé félek
vicc ez itt
hát itt pont nem erre gondoltam a hozzádhoz képest szokatlanul bő lére eresztett agymenéseddel kapcsolatban. Hanem, hogy ki miért mit vesz elmélkedésed Egyébként az, hogy agyonelektronikázott gizda súlyú 200+-os motoron ül valaki (mondjuk egy viszonylag gyenge képességű pilóta mint te ) azt elpicsázzák 60 lóval is Persze itt a pilóta a befolyásoló tényező nem a motor, mert motornál azért a számok önmagukért beszélnek.
mert szeretném felnevelni a fiam
Miért hagytad abba a motorozást?
Persze, a te merítesed az a palyafelhajto, 6. Parketta. De siman megvered a 200+ os mumajert a 140 loval.
na ez csak a te elméleted
Nos szálazzuk szét mert ebben több tévhit van.
Elsősorban a szupersport szegmens ha utcan is hasznaljak attol meg a palyara lett tervezve, es ott az ero meg annsk atvitele az aszfaltra a lefontosabb.
A jol beallitott 1100 as csak 150 lo egy mai "pucsítós" meg 200+.A TC, meg kanyar abs meg a tobbi azert jott letre hogy kanyarkijsratnal minnel elobb ravagd a full gazt, es minnel kesobb minnel nagyobbat tudj fekezni.
Tehat azonos pilotanal eselyed sincs a jol beallított 1100 al.
A tevhitekkel ellentetben az ilyen kaliberu uj sportmotort nem az ugyetlen kezdo fogorvosok veszik akik csetlenek botlanak azert hogy menonek nezzenek ki hanem azok akik mar reg sportal jarnak, kiprobaltak mindent rengeteg tipussal sokat csapattak es azert kotottek ki ujabb motornal mert erosebb es gyorsabb.
Az uj azert jobb mert egy jo pilotat jobba tesz azaltal hogy a koridore tud koncentralni nem arra hogy teligazon a motor az uton maradjon.
Nem veletlen hogy a ratyedli is mar a 6-8. Rommatoresnel tart a K 5 el siman egy hajattol az uton.
Mondjuk o tenyleg elhiszi magarol hogy van egy k5 je es attol mar tudja is vezetni.
Hajlamosak sokan azt hinni,hogy csak full kompjuterrel lehet jókat csapatni
Pedig nagyon nem így van
Nyilván rengeteget fejlódtek a futóművek,vázak, filigránabbak a motorok s ez versenykörülmények között hozza az időket,de utcán a rider sokszor többet ér (no meg az új gumi ),mint a sok 2023-as model !
Egy jól belőtt GSXR 1100 még mindig megtud lepni néhány pucsítós emberkét persze nem egy gokart pályán!
aha
Miért? Mert van egy normális telefonom
Kezdem azt hinni írígy vagy
Gyakorlatilag is. Az amerikai piacon csak a ninja az emészthető, az pedig a zx sorozat. Pár apróságot módosítottak, üléspup, hátsó kapaszkodó, de a többi megegyezik.
Ritka szerencsetlen ipse vagy meg kell hagyni.
baszod nekem a telefonom is egy noka c2-es
ja itt is látom a zx14 feliratot elméletileg ez zzr 1400
B+ itt lebzselsz majd mindennap es 10 evet vagy lemaradva.
A nagy zizi elég tekintélyt parancsoló. Állítólag amerikában zx14 a neve Tiszaparton annó rákéredzkedtem ücsörögni egy kékre. Egyébként formailag nem jött annyira be bár a versenytárs busánál lényegesn formatervezetebb
Ami még szóba jött, csak Vilniusig kellett volna menni érte, de szép és sorszámozott modell:
Azért az a golden blazed elég odabaszós szín lett. A lime nem annyira fasza nekem se.
A hondát még egy ilyenre lecserélném.
Az, hogy a kawasaki fő színe a ződ lett szerintem nagy hiba volt Persze nem mintha a gixer tescós bandázsolása szebb lenne vagy a honda papagáj színei.
Maradjunk annyiban ződre kerítést fessenek ne motort
Mert némely motoroknak többnyire jól áll..... :)
nem bazmeg csak leszálsz róla 1 órás motorozás után azt az alkarjaid még egy órát tovább motoroznak
Ha az a tiéd volt és használtad tudod miről beszélek
Egyébként mivel régebbi motorokról beszélgettünk én erre a z sorozatra gondoltam, ahhol nuku szélvédelem van
Ez az újabb egész faintosnak tűnik most néztem egy tesztet róla a jutubon. Ha még valaha szándékoznék motorozni ilyenen elgondolkodnék, persze valami vállalható színben
Mondjuk egy valamit esetleg érdemes tudni a kawákról. Ha nem ződ, használtan csak felét éri mint a ződ Meg macerásabb is megszabadulni tőle