Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémet biztosan nem szedted le,mert más nem nyúlhatott a motoromhoz
Szidtam is anno ha ilxen után kellett levennem a kuplungot.
Én mindig besavaztam a főtengelyt s kosarat és úgy ütöttem fel,sosem pörgött le
Ja,csak a csotrogányon nem volt rajtelektronika és jó 100+ pacival volt gyengébb!!
Kis MZ-nek tényleg elég szar volt a kuplungja, de a 250-es jól bírta.
Versenyeken mindig úgy rajtoltunk hogy húztuk a csutkát, ahogy felpörgött amotor, kuplung kienged, és akkor volt jó a rajt, amikor 10-20 méteren pár centire elemelkedett az első kerék. Így bőven bírt több szezont is. Bár néha azért volt hogy leforgott tengelyről a kosár
Szimpla tapadás, de hogy ezután a kis Mz kuplungját és annak primer láncát cserélni kellett, az tuti.
Ja hát a bölcsészek szerencséje
Régebben jártunk ki gyorsulgatni.
Volt egy srác (amúgy itt van ő is) aki 600-as CBR-el legyorsulta a Hayabusát
Szóval ez leginkább azon múlik hogy tudsz rajtolni.

Meg ahogy mondod a drag gép, olyan gumival (kíváncsi lettem volna hogy indul gumi melegítés nélkül)
Ha a 600-as Yamasukira tesznek rendes drag gumit, egy hosszított hátsó lengőt, kicsit megnövelik a kompressziót, egy rajt automatika, azt sehol sincs a csotrogány
Nekem 1 héten belül bent volt a klíma a nyári hőségben
Hát lehet vannak neked ilyen gondolataid, hogy fűtés szezon előtt buzernyálsz én pl. pont leszarom Gázkazán van automata piezo gyújtás én hozzá nem gyúltam 10 éve mióta a régi kazán le lett cserélve. Még csak ki se kapcsolom. A termosztát (na 3 évente abba kell elemet cserélni) be van állítva 23 fokra, ha ezt a hőmérsékletet nem éri el a ház akkor indul a fűtés oszt ennyi. Amikor meg eléri akkor meg kikapcsol Egyszer volt problémám amikor nem így iselkedett néhány éve. Pont amikor a leghidegebb volt behányt rajta valami 3 óra múlva ott volt a szervíz kicseréltek valamit rajta azt ment tovább, igaz került 30 rugóba
Bárhogy nézem, a Hondás kb. alapjáraton indult el, egy patika ETZ 250-essel keményebbet lehet rajtolni.
Nem csak 600-as az a Honda és még azzal is szarul rajtol? Azért a H-D-nak egy hengerében több kakaó van, mint abban a fehér valamiben összesen, persze, hogy a széles gumival nyomatékból az első 200 méteren lenyomja. Kívülről rat a gép, de a motorja meg egy patika 1640-es blokk.
YAMASUKI.... behaltam rajta.
Nagyon hencegtek vele a videóban, micsoda drag racing képességei vannak a motornak, csak most hogy mondod, mintha egy ordas feltöltő figyelt volna a V blokk oldalán.
Tényleg jó bölcsész lennél
Én előre gondolkodok.

Nem a váratlan hibáról van szó, hanem a beruházásról.
Ha eddig kibírtam a meleget, akkor ráér már. Nem valami fost fogok venni dupla áron.
A fűtést is szezon előtt átnézem, kiporolom, kipróbálom, beállítom a víznyomást, légtelenítem, nem csak bekapcsolom azt jaj, nem működik pedig itt a -20fok.

Ráadásul nekem a telepítésem is úgy volt hogy már összel megrendeltem, de a klímás csak tavasszal jött, szóval ha melegben jut eszébe valakinek hogy klíma kell, akkor azt a szezont amúgy is cseszheti
persze, mert miért akar mindenki azonnal fűtést amikor eljön a hideg
Elmondom: A klímával télen nem hűtesz, viszont ha kijön a dögmeleg akkor derül ki, hogy valami behányt rajta amikor indítanád. A fűtéssel pont ugyanez a helyzet.
Ha meg még nem volt klímád, és az hogy szeretnél eggyet az nem a téli időszakban fog megfordulni a fejedben, hanem amikor 3 napja nem alszol a hőségtől, hogy most már kell
Így volt ez nálam is 5-6 éve amikor vagy 7-8 hőségriadó volt egy nyári szezonban na akkor mondtam azt, hogy elég
V-Rod blokkja vegytiszta Porsche fejlesztés.
Mentem vele, nem volt rossz gép, de azért az R1-hez nem lehet hasonlítani azt a tehenet.
R1-es csóka biztos még megitta a kávéját a start után
Ezzel kapcsolatban csak arra emléxem, néhány éve még amikor feladtam minimálbéres álláshirdetést egy nap kb. 60 jelentkező jött az emailre. Kapásból kivágtambelőle 50-et a maradék 10 behívtam. Na voltak ott ilyen bölcsést végzettségű lányok is. Mondtam is erre a munkára ez a végzettség egy kicsit túképzettnek tűnik,(ugyan nem tudtam mi az a bölcsész de hát mégis egy diplomás szakma mondom pénztárba be tudom állítani csak nem hülye aki elvégzett egy felsőfokú intézményt ) de szerettek volna dolgozni. Az én feladatom ezzel ott véget is ért rábíztam a gyakorati képzést az üzletvezetőre. 2 nap múlva sírva hívott fel, ezek annyira hülyék, hogy az 5000-est nem tudják megkülönböztetni az 500-tól Nem ment végig a próbaidő.
Most feladok egy hirdetést 2 hét alatt jelentezik jó ha 3 ember, de ha valamelyik bölcsész azt vissza sem hívom
Ezek szerint klíma szerelő vagy
Ezt soha nem értettem, hogy az emberek miért kánikulában akarnak klímát azonalra.
Én kora tavasszal csináltattam. Persze amilyen mázlim volt a következő héten már jött is a kánikula.
Az a szar ,hogy én már akkor sem voltam kölyök mikor kijött!
A V-Rod-ot nagyon szigorúan saját fejlesztésnek tüntetik fel, még kölyökként láttam róla egy 50 perces bemutató videót, hogy Porsche mérnökökkel dolgoztak össze meg mittomén, meg hogy az akkori R1-et legyorsulta 200-ig meg mindenféle csoda el volt hintve ott.
Igy igaz. Mint a V-rod
Aermacchi!
a Harley csak matrica!