Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Belekezdtem,de nem olvastam el.
Pedig probaltam,de belaludtam.
próbáltam nem jött be. Nekem az a körbe körbe körözgetés ingerszegény környezet
hát csak azt hiszed Lófaszt érdekel már engem a horgászat is A múltkor is lemegyek. Mehettem volna akár délelőtt is de nem kapkodtam el a dolgot Addíg szüttyögtem mire leértem délutánra Sok pakolni valóm nincs nagyjából a csónakban van minden a hűtőtáska meg a cigi kivételével. A szokásos kötelező diskurálás a kikötőőrökkel meg a horgásztársakkal. Egy óra megint eltelt legalább. Na leponyvázok, indítom a lovakat. Mondom mi a faszt csináljak? Szar dög meleg van horgásszak csónakból? Horgásszon a jó qrva annya fog itt megdögleni a rekkenő hőslben Na mondom felszaladok Füredig meg vissza egy kicsit csónakázok, megnézem mennyien horgásznak az áradó Tiszán (25 km-es szakaszon nagyából 5 en) Kinyújtom a lábát a gépnek felfelé nem visz most csak 56-ot, mondom nagy a sodrás a duzzasztáshoz mérten. Fordulok lefele már 62 Megnyugodtam Ráállok utazó 40-re közben azon töprengek hová a faszba lehetne elbújni a hőség elől. Mondom bemegyek az abádi medencébe hátha nem baszta még fel magát a sulyom meg a hínár a késői tavaszkezdés miatt.é Úgy is volt. Benézek távcsővel, na a patkányos sziget üres Az lesz az esti horgászatom helyszíne Megérkezek a nagy nyárfák tövéhez. Leparkolom a gépet óvatosan ( Kikötési aranyszabály: kis sebesség kis kár ) Kidobálgatom a horgászfelszerelést Meg a hűtőtáskát. Megiszok egy meggyes sört(végre találtam 4%-osban) soproni. Olyan gelly ízű, mintha cukor szirupot szopogatnék Rájöttem a keverési arányra síma sörrel fél a félben keverem Nagy nehezen neki durálom magam összeszerelek. Mondom kéne kishal A földön talált doboz csontival spiccbottal elkezdem aprítani a félkilós kilós keszegeket Végre fogok kissebbeket is. este 8 mire elkezdek horgászni, pontyra süllőre. Ekkor már a szúnyogok miatt elfújtam két protekt b-t de nem szünt a tömeg. Alágyújtok a grilnek, közben fogy a meggysör-símasör combó. Elköltöm a vacsorám üti az éjfél az órát, kilós kárászok a fenekezőn méret alatti süllők a rablózon. Mondom elég ennyi kihúzgálom a botokat (otthon maradt az elektromos jelző nem is baj) Másnap kelek 8 kor. Dobok egy reggelit energiaitallal. Kint már meleg van a csónakban még fasza hűvös. Elhenyélek 11-ig. eszembe sem jut a botot visszadobni. dél körül pakolok aszt megyek 4 órát horgásztam
Logikus.
Nekem is vannak hasonló “hibáim” ,de talãltam segítséget.
Pályázok!
Ott kiélem magam ahogy tudom,aztán elvagyok pár hétig nyugiban.
motoron sosem zavart autón annál inkább A kisfurgonnak 5-ösben visszaengedhetem 60-ig. Gyorsításkor meg kell várni a turbólyukat aztán dzsal.
A nagyobbfurgon 6 gangos, hiába változó geometriás turbó, turbólyuk nélküli szar a rossz kiosztású 6 gang miatt állandóan jár a kezem a darakavarón pláne egy 2 tonnás teherrel a puttonyban na az zavaró
Igaz...!
Mert elindulni 1-ben kell. Nem olyan rossz dolog az az erőtartalék, engem a váltón zongorázás jobban zavarna, de mások vagyunk.
Ezt a "...nem kell visszaváltogatni..."-t sosem értettem. Mi a pöcsért veszünk akkor 6-sebességes motorokat?
Nem nagyon tecccik ezt érteni, a lehető leghamarabbi indulással is jól esett sietni.
Ti nem eszmét cseréltek, hanem rögeszmét.....
Az már fény az éjszakában hogy bevallottan gondolkodsz nem csak fogod a botot a ladikban és nézel előre.
Hogy milyen hatékony az már kérdéses.
mivel én pont így gondolom rólad Szerintem ezt megbeszéltük
hát mindenki nem lehet olyan okos mint te
Nem gondolkodtál el az 1 órával korábbi induláson?
Nem érted.
Nem az a sietség, hanem az, hogy 4 nap szabit tudsz csak kivenni, ezért az úton is azon görcsölsz hogy 1 órát megspórolj.
Most értem vissza Zalaegerszegről, az éjjel esett pár csepp eső, most úgy néz ki, hogy ki fog derülni! Szép napot, "ócsó" benzint mindenkinek, és sok balesetmenteset!!
Laca, azért az ésszerűség határán belül maradok a sietéssel. Földöntúli nyugalom öntött el már akkor is, mikor az 1 órával korábbi kompot elcsíptük Rab-nál, asszonyt kiengedtem pisilni és Ő is lenyugodott és tényleg jó érzés tapicskolni már a hűs tengerben, ellazulva akkor, amikor mások még az úton lennének ugyan ezen a távon. Végül is magamat kényeztetem azzal, hogy hamarabb ott vagyok a nyaralásom helyszínén.
Mi az, hogy minek az erő, ha nem használod? Hayabusa tulajdonos idősebb jó barátom mondta, hogy nagy kalapáccsal is lehet kicsit ütni, de fordítva nem lehet. Ergo, azért van az erő, hogy ott és akkor előzz, amikor akarsz, nem kell visszaváltogatni, nem kell emelkedő előtt lendületet venni 2 személlyel és csomagokkal, stb.
Ha meg sietni kell valami miatt, akkor akkor is ott van.
Erre már én is rájöttem, hiszen míg a nagy gépre gyűjtögettem, sokszor megfordult a fejemben, hogy elég lesz nekem egy 500-600-as valami is, olcsóbb is meg minden, de végül 1000-es lett, amivel nagyon nyugodtan és rugalmasan lehet motorozni, nem kötelező egyfolytában tempózni.
100-150 között közlekedek vele, nyugisan, kényelmesen, nem azt figyelgetem állandóan, hogy hol szabályoz 6.-ban.
Olvasni sem tanítottak meg 2 diplomával?
Nem mondtam hogy vitatkozom,le van írva eszmét cserélnem.
Vitatkozni felkészült,tapasztalt,okos emberrel szoktam.
Erre nem volt, mert minek az erő ha nem használom. Beláttam? Úgy mondom inkább beértem rá hogy elengedjem.
Tehát akkor simán nincs önuralmad, és beláttad hogy ez így veszélyes. Okos döntés.
Mi a bajod azzal a bakanccsal? Egy nagyon fasza kis bakancs volt. Velem nem kell vitatkoznod. Én nem mondtam Hulladékaid neked vannak
Bár őszintén szólva nekem is volt egyszer egy 3 hengeres gépem Nem szerettem
Úgy hívták, hogy warthburg
Mondjuk az tényleg vicc hogy veled kel eszmét cserélnem aki minimum 10 éve nem ült motoron akkor is egy 94-es már akkor bontószökevény hulladékon.
Én meg simán napi szinten használok öreg és új motort.
Nekem van összehasonlítási alapom neked meg csak az hogy a hiace-ba kényelmesebb beszállni tangapapucsban és egyszerűbb felpakolni a pecafelszerelést mint a 10 évvel ezelőtti motorra bőrruha-teszkósbakancs kombóban felpattanni fotózás erejéig.

Ui: ez a bakancs nagyon beégett.
A híresen benzintemető VTR 1000, állítólag normál használatban is megette a 8-10 litert, kicsit kergetve bőven 10 fölött. Igaz?
Régi klasszikus japán sportmotor forma, még értékelhető üléssel.