Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motorkerékpárok elég nyűgös dolgok Igénylik a törődést. Szerintem nem mondok sokat ha egy normális szezonra való felkészítés ha minden évben megkapja akkor is beleszalad egy kilába. Minden évben cseréled az olajat a szűrőt, ha a levegőszűrőd mosható az jó hír legfeljebb elbuzizol vele egy darabig Aztán figyelni kell a telóolajat, a fékolaj vizes lesz nem is jó bele egy hitvány. A tárcsa gyorsan kopik, a betétek elfogynak. Előbb-utóbb kell egy karmantyúszett is minimum 20-ért. A gyertyák nem örökélet, a vezláncnak meg már nem tud utánna állítani a feszítő Ha úgy motorozol ahogy én évi két garnitúra guma. újonnan horror árban használtan barátságosabban Egy doboz lánspray egy évre. Aztán pár szezon és a lánc is kuka cserélős fogaskerékkel 40-50 között. Ha karburátoros a gép évi két szinkront elbír, ha hézagot lapkával állítod egy vagyonért borítják szét. Egyáltalán szezonban olyat találni aki belátható időn belül hozzányúl horror áron már révbe értél. Kuplungról meg ne is beszéljünk Ezek csak a leg alapvetőbb dolgok, aztán egyszer csak eltünik a 2-es gang azt hopp van e hozzá bontott váltó? Pillanatokon belül bele lehet locsolni 100 ezreket De legyen vadi új 6 millás géped akkor egy darabig vesz.lánccal, váltóval stb-vel nem kell törődni, csak viszed a kötelezőre azt ott húznak le
Aztán minden évben kitalálsz valami faszságot, hogy mi kell rá
Most fokozatkijelző, most automata olajozó, csak egy új tankpad, de a bukót is le kéne cserélni a bőrgúnya is kopott már
De hagyjuk a francba ezeket a költségeket
Legyen a 4 kila csak benya semmi más
4-14 literig elfüstölnek ezek a szarok, kinek milye van és ki hogy nyúzza. (nekem 45 perc volt egy telitank autópályán)
De vegyünk egy 6 litert átlagfogyasztásra és vegyünk egy liter üzemanyagot 400 ft-nak, mert hát ebbe azért mégiscsak a prémium benyát tankoljuk
Akkor egy évre ha a 4 kilót semmire nem költenéd csak tankolnád lenne 17 ezer km-ered.
Én átlagban mondjuk 8 at mentem évente Azt aki nálam komolyabban tolta annak megvolt a 17 De nem is jött ki 4 kilából
Csak etetitek ezt a suttyó ZOLI32 csicskát
Jut eszembe, le akarnék rakni ide a Balcsira egy 4.2 méter alatti kis motorcsónakot egy 80-110 lbs-s villanymotorral, de örült költségei vannak. Maguk a kis vízi járművek nem drágák, de a villanymotor, munka aksik, sója kocsi, stb., már magasabbra rúg, mint maga a csónak.
Marad a sportkajakból pecázás, de egy 1.5 méter feletti harcsa úgy be fog borítani, mint a szél.
Az teljesen jó. Haver beleugrott a motorcsónakázásba, de a 800 ezres csónak+motor szett pont a tengeren szarta össze magát, a 65 lovas 2T csónakmotor elrepesztette a fartükröt, csoda, hogy kiértek a partra. Ez is drága hobbi tud lenni.
Milyen hajókád és motorod van amúgy? Külmotoros vagy beépített?
Tegnap mit össze szenvedtünk vele, mára meg is oldódott:
https://index.hu/techtud/2019/...
Azért 400 ezer motorozni nem kevés meg most sem
hát aki a 30-50 millás luxus vitorlásait tárolja az fizess is ki Évi 250 ezer től 1,1 millióig tárolgatnak a balatonon. + a be-ki daruzgatások 20 ezerért stb.
Nekem nem túl drága egy szezon. Téli-nyáti tárolás ki-be sólyázás 130 ezer, éves horgász engedély 28000 napi autóparkolás ( éventek kb. 10 alkalommal megyek le) 12000 ft. Oda-vissza utam 2000 km er 180 liter gázolaj 72 ezer, a csónakba amit lökök gázolajat kb. ugyanennyi (eszik vagy 6-8 litert óránként) Pár pici fillért elköltök csalira erre arra mondjuk 30 ezer ft. Ha éttermezek a vízen legyen az is 50 ezer ft. kb ennyi. szük 4 kila/ év 33 ezer / hó és ebben nagyjából minden benne van A néhány hónapos motorhasználat 10 évvel ezelőtt is többszörösére jött ki
Jól elvagytok
Kicsit szélsőséges a terv
De 2 óránként 5-6 perc séta belefér ez pályán kb 300 km
Aztán az asszonynak se lesz hólyag repedése
Mi ahova nem tudunk odaérni 2 órán belül mindig van egy pár perces pisiszünet meg akkor is ha nem kell
Éves szinten 120-150 ezernyi járulékos csónak költség teljesen jó, ne tudd meg milyen árak vannak a Balatonon.
hát van kb. 15 kikötőhely a tisza-tó körül. Eléggé szórnak az árak. A leg felkapotabbak Attila-öböl akár 55 ezer ft is lehet havonta a tárolás Aztán sok helyen a sólyakocsi tárolásért is elkérnek vagy 10 ezret Egyébként általában a hajó paraméterei és használati módja határozzák meg a díjszabást. Más kategóriába esik a horgász és a sport célú hajók tárolása és a jet-sky. Én kidumáltam az enyémet horgászcsónaknak, alapvetően nem az. A méreten is egy kicsit zsugorítottam mert pont átestem volna egy nagyobb kategóriába. Rábeszéltem Őket, hogy nem akarják megnézni a hajólevelet legyen a méret annyi amennyit bemondok Aztán kb. 5 éve ott tárolok nem kérnek tőlem már semmilyen papírt. Meg vannak a kikötőhely szerinti kategóriák I.II.III kategória. Az megközelíthetőség és szolgáltatások szempontjából. Az I. kategória (kihalásos alapon lehet beekrülni) fedett tárolóhely és áram biztosítása. A II. es kategória autóval közvetlen megközelíthető kategória. A III. kategória ami gyalogos kézi pakolású, ugyanis vagy úszóstég vagy sziget amit nem lehet autóval megközelíteni na az az igazi szopás Szerintem dinnyéshát az egyik leg olcsóbb kikötő egyike. Horgászladik 6 ezer / hó Az én csónakom II. kategóriában 13 ezer ft/ hó. Ezek szezon díjak 04.01-től a tározó leengedéséig kb. okt 15-nov 1. A köztes hónapok a téli tárolási díj 5 ezer ft/ hó. Sólyakocsiért nincs külön díj Nagyjából így 120 ezer ft a tárolás nekem + 1ki egy be sólya 3 vagy 4 ezer ft darabja. Szoktam egy picit többet adni rendesek a srácok Autóparkolás kikötő területén belül éjszakánként 1200 ft. Egyébként idén a tavalyi árak vannak nem változtak. 2016 ban is csak 12 ezer ft volt a szezonális tárolás a tél 5 ezer azóta nem változott mióta ott vagyok
ezek nem cspkodnak. A horgon az kb. egy kg-os volt és ment is vissza
ini meg akkor indul amikor akar Senkihez és semmihez nincs kötve, pláne munkához nem
veled értek egyet ha elindulok hosszabb távra hát kinyomom a szemét azt tankolni állok meg mert muszály.(ha nem lenne muszály arra sem állnék meg) 1200 km-ert kényelmesen ini módszerével meg lehet tenni 2 nap alatt is, meg a te és én módszeremmel 12-14 óra alatt is egyszuszra. El kell dönteni, hogy a nyaralás-e a cél, vagy hogy odaérjünk nyaralni azt ne az utazgatással basszuk el az időt.
Nézd máshonnan. Ha csak egy adott időpontban tudsz indulni, nem hamarabb, nem 3 nappal korábban, akkor a feleslegesen utazással töltött idő az értelmetlen. Pályán 140-re beállva még törvényes keretek között is a legkevesebb időt töltöd utazással és azért autóban 500 km-t könnyedén el lehet zörgetni megállás nélkül (szintén pályán).
Ehelyett mondjuk 110-zel haladva, 150 km-enként 30 percre megállva viszont feleslegesen sok időt pazarolsz el az utazással.
Ezt nem értem
Ha előbb akarsz odaérni előbb kell indulni
Akar több nappal is meg lehet ezt csinálni
Elég kapkodás idegeskedés sietség van minden nap miért kell ezt a nyaralásra is elvinni ?

Amúgy ismerosék most váltottak vonatra 20 rugó a jegy annyian vannak hogy egy fekvőhekyes rész le van foglalva aztán örülnek a gondtalan bár hosszú utazásnak
Nem lógatunk horgon tenyeresnél nagyobb halat, mert csapkod egyet és szétszakad a szája!
Amúgy a Tisza tavon milyen feltételekkel és összegekkel lehet motorcsónakot lehelyezni és használni? Éves kikötői helybérlet, ilyesmire gondolok.
Nem kevés az egy zsemle a 4 kolbihoz?
Egy két fotó esetleg
Igen, ennyit: a 48 lovas GS500-zal nyugiban kirándulva (90-110) 4,0 literből, dinamikusabban haladva (110-140 - óra sz.) 4,5 literből lehet kijönni. Ha Laci barátommal gurulunk (NC700X hycomat - 48 LE az is, de vagy 40 kilóval nehezebb az én szaromnál) nekem a fenti, neki pontosan 1,0 literrel kevesebb(!!!) fogyasztás jön ki. Lightosan gurulva 3,0-3,2 literből el van. Beszarás...
ja, mindig csak azok a hülye kanyarok - semmi technikás egyenes!
Az para, mert a szintén literes V2-m 5.5-6.5l/100 km-rel elkódorog, a múltkor sietnem kellett, de nem tudtam 8 fölé vinni országúton a fogyasztást 50-180 közötti tempóval, folyamatos gyorsítgatásokkal, előzésekkel sem.
Ennyit számítana az injektor?