Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem lesz magyarul vagy ha lesz is biztosan nem mostanában
Nagyobb kijelzőn kell nèzni nagyobb felirattal
A kereslet-kínálat vonzása:Megveszik? "Akkor ilyen 2,5 decis pille-palackosat is gyártunk!"
a bébi yoda mikor lesz magyarul? egyre szarabb a szemem aztán utálok olvasni
mostanában régi filmeket nézek, pl a mai menü a tizedes és a többiek
gyerekkoromban láttam kb annyira emlékeztem hogy az oroszok a spejban vannak(volt még egy ponén amire emlékeztem de nem jut eszembe)
nem mondom hogy szar volt de legalább 1/3 része elég fárasztó a mai szemmel
Ez a Mandalori viszont egyre szarabb... az új részt már kedvem sem volt megnézni, de a napokban megnézem.
Vajákra leszek kíváncsi most. Jónak ígérgezik a sztori meg a netflix sem szokott szart csinálni.
ha a lovas kocsit nem is de ezt a sok felesleges hulladék termelés megszűnne akkor már bizakodóbban tekinthetnénk a jövőbe
pl az eldobható palackos ásványvíz teljesen felesleges, ha annyira ragaszkodik az ember a palackos vízhez akkor vegyen 19 literes cserélhető ballonost vagy szódát ami ugyancsak számtalanszor felhasználható
lehetne sorolni jó sokáig az ehhez hasonló dolgokat
Gyarlóak vagyunk!
Lehetne már felirata az expanse-nak.Nem rossz.
Kiaszart érdekel,a bolygó itt lesz 1,5 milliárd év mulva is.
Hogy ember él e rajta az kérdéses,de mint kártékony faj nem is biztos hogy rossz lesz ha kihal.
Igazad van, le a fogyasztással, fejlődéssel villanyautó se legyen vissza a lovaskocsit és a szarsepregetőket. .....szerintem megoldódik remélem egy kirajzással amit sajnos már nem élek meg viszont vágynék rá.
...mintha nem lenne holnap...és így nem is lesz.
Így van, ez a mi szerencsénk, hogy van aki meg tudja venni gyakran az újat így van mit csinálnunk és az ebből megkeresettből vásárolnunk ezzel is gerjesztve a fogyasztói társadalmat.
Fordítva ültök a lovon.
Gyárthatnának bármikor 200 évig elpöfögő járgányt.Csilliárdokért.
De az emberi természet olyan hogy mindig vágyik újabbra.Egy divatosabbra,többfunkciósabbra vagy egyszerűen újabbra.
Hány és hány régi működő cucc landol a kukában mert az ember másra vágyik.
Ugyanez van a bútorral is.
Halál felesleges nehéz atis féle dohszagú ódon de tartós cuccot gyártani ha a háziasszony festésenként más dizájnt álmodik meg és mehet a lomosba a régi.
Vagy a németek akik bérlik a lakást és 3-6 évente vándorolnak egyik munkáról a másikra.
Viszik magukkal az ólomsűlyú fulltölgyfa kanapét?
Frászt,költöznek bőröndel és vesznek egy olcsó lapaszerelt ikea cuccot.Ami menő és divatos.
Na ez van az ótókkal is.
A gyárnak az 1 vásárló fontos,neki simán elmegy 100eret.Ugyis újat tol ki mikor letelik a lízing.Miafaszt érdekli a hülye k.európai autókaraván vásárló nyűgje a kettőstömegűvel?
Ugyanez megy nálunk is a melóhelyen! Szidunk minden korszakot, de mindig odalyukadunk ki, amit felvázoltál!
Ez sokszor felmerül kollégákkal beszélgetésnél, ilyenkor megkérdezem hol dolgozunk? ....hümmögés (nyilván tudják), ha nem lenne merci, nissin, mars stb. multi mit csinálnánk (kevésnek van szakmája, de ha lenne is semmire sem jó csak ahhoz értünk amit épp csinálunk)? Erre mondom ha nem gyártanának annyi terméket nekünk nem kéne raktározni és szállítani így kereshetnénk valami munkát, erre jön, hogy a szociban is volt mit csinálni ha elmennének a szar multik biztos lenne megint valami, kérdem és hogy éltél 30 évvel ezelőtt (jellemzően velem egykorúakkal "nosztalgiázunk" ilyesmiről fiatalok meg nincsenek ) és hogy élsz most? némi lázadozás után kiderül, hogy mindenki sokkal jobban és több lehetőséggel még öregen is mint 30 éve.......no meg pont az autó, de lehet lakás, mű. cikkek stb. (kivéve kaja mert azt tényleg visszasírom) olyan gyorsaságú fejlődésben vannak, hogy egy 5 éves holmi sokkal kevesebbet tud mint az új egy autónál mai olcsó kocsi is sokkal komfortosabb és többet tud mint egy régi luxi, nekem csak szükségből van 15 éves melósautóm és nem azért mert annyira jó (mondjuk ritkán romlik és azt is olcsón) és szívesebben vennék újabbat. A francnak hiányoznak a régi szarok tényleg csak azért görcsölünk velük mert nincs lé újra, de szerencsére másoknak van így nekünk van melónk amiből így vagy úgy, de megélünk, ha mindent 20 évre gyártanának hiába lenne drágább akkor sem adnának annyival több fizetést amennyi kompenzálná a kevesebb melót, de főleg nem kéne annyi melóhely tehát még olcsóbban kéne dolgoznunk hisz megtehetnék, épp most volt egy cikk amiben arról írnak, hogy végre vége a nagy melós hiánynak (ezt mondom vagy 1 éve és tapasztalom kb. féléve felénk) ezért a cégek újra mernek tervezni bár ennek a melósokra nézve van "némi" hátránya és én ezért vagyok híve a fogyasztói társadalomnak mert megélhetést ad és aki megélte a fasz rosszabbik végén a válságokat az biza örül annak ami jelenleg még van.
Te csak nyugodtan nyugodjál meg, mert attól megnyugszol
Jah.... itt nem az 1.25 kolaskupak turbósakról van szó.... azt hittem autókról beszélünk
De az nem kell a csajnak
Semmi gond a bankokkal! Előbb kell pénzt keresni, aztán készpénzért autót venni. Ha nem újat akkor használtat.... Ezt már megtanultam.
Kocsiknál a legtutibb a bérlés lenne, legalábbis a nagyvárosokban, vidéken kicsit nehézkesen lehetne összehozni
Rengeteg embernek nem kell a kocsi napi szinten,havonta 1-2 alkalommal használja, ismét rengeteg van akinek munkába járni kell, hétvégén meg semmire sem
Van aki több autót tart egyikkel elmegy dolgozni, a másikkal meg csak pecázni jár hétvégente
Plusz nem megvásárolni kellene a kocsit hanem a forgalmazótól lízingelni(bérbevenni), nem a bankoktól mint jelenleg
Akár úgy is hogy x hónap a minimum akár használt akár új gépet lehetne tartósan bérbe venni
Ha a geci bankok kimaradnának a körből érezhetőbben olcsóbb lenne a móka
Plusz nem lenne az ezernyi hetekig-hónapokig egyhelyben parkoló kocsi szerteszét
"Milyen szar lenne már nekik ha 20 évig elmenne némelyik kocsijuk." Nagyon egyszerű! Nem ötévenként akarnak levenni a szalagról autó, ezért nem fog az új autód menni 20 évig, akkor sem ha sugárban összefosod magadat a gyárkapu előtt!!
Így van.

Milyen szar lenne már nekik ha 20 évig elmenne némelyik kocsijuk. Hát igen keveset adnának el nekik meg nem ez az üzletpolitikájuk már.
szerintem meg nagyon nem jól látod Persze nem kell egy véleményen lenni. Az biztos, hogy ha egy autónak gondos gazdája van az megnöveli az élettartalmát. A megfelelő időben történő karbantartás és a megfelelő használat
De ki vannak már hegyezve ezek a gépek kevés anyagból, kis köbcentiből nagy teljesítmény elérése nem írható a tartósság margójára. Amíg régen 2500 dízelből kijött 75 lóerő ott beszélhetünk még erről. persze azok az autók benyelték a 10 litert.
És igen a szemétgyártás a cél. A mai gazdaságban ez most a fő szempont. Kiírhatnám neked akár egy 100 négyzetméteres molinóra: FOGYASZTÁS Jelen felállás szerint ez a mai modern gazdasági élet alapja Ahhoz meg szart kell gyártani
na akkor itt
Na lefagyott az a szar amit írtam így akit esetleg véletlen érdekel mellékletben van
A mondat vége, az hogy : ...asszony autója meg éppen török.
aurist linkelt mondjuk mindegy is. A tény az tény. Hibás konstrukció azt kész Nálunk még nem jött ez elő mondjuk messze vagyunk a 200 ezer km-ehez is. Egyet viszont tudok. ha a japán rámondja, hogy konstrukcióhiba, hibáztunk akkor vállalja érte a felelőséget Sok más akár prémium márkákkal ellentétben. és nem azon vakaródzik, hogy hány éves az autó mennyit futott vagy éppen aktuálisan milyen állapotban van. Ha szar a blokk akkor a 15 szőr gazdát cserélt, 20 éves autóba is tesznek egy újat