Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem simán megcsinálta az utalást magától az ügyintéző.
Nem véletlen, ha az elmúlt 10-15 évben azt mondtuk hogy az autókat már nem húsz évre tervezik, akkor ezeknél a kisköbcentis turbós motoroknál ez hatványozottan igaz.
Mondjátok meg Ininek, szerintem engem tiltott, hogy metál és/vagy gyöngyház fényezés ami biztos hogy lakkozott azt nem fogja kiszívni a nap. Sosem lesz abból KPM sárga.
A TotalCar-os Winklernek tetszett, pedig ha valaki, akkor ő igazán szokta utálni ezeket:
Mindenki fuj a kisturbos bizgerekre.
Ötödikben 100 km/h-nál 2200-at, 130-nál pedig 2900-at forog a főtengely. Hihetetlenül csendes kis autó. (A Ceed 130-nál 4000-et forgott).
Sűrű max. 10000-ként olajcserével és csakis a belevalóval (sok szervizben nem azt teszik bele hanem amit találnak ráadásul hordóból) jó lesz ez sokáig.
420 mm-rel rövidebb, és 8 mm-rel szélesebb a Ceed kombinál.
3 hengeres, ezres turbós benyás , 100LE-vel 5000 fordulaton és 160Nm nyomatékkal 2750-en.
Amúgy nem sokal kisebb ez mint a ceed
Legalábbis a képekről
A színe most fasza kicsit kiszívják a nap akkor olyan lesz mint anno az útkaparós asztra
Minden évben változtass hogy állsz be a féltető alá aztán egyforma lesz a szín az oldalain
Egy kis fűrészelést megér a dolog
Valami ezres turbós asszem.
Melyik motor is van benne?
Nem is buzisról, hanem csajosról volt szó. Amúgy így 130 km megtétele után nagyon tetszik. Elöl igen kényelmesre be lehet állítani az üléshelyzetet, igaz akkor hátra csak gyerekek, vagy etiópok férnek el, A 391 literes csomagtér sem gyenge ebben a kategóriában. 100-110 közötti tempóval, végig klímázva 6,1 liter az átlagfogyi. Remélem a bejáratás után ez még megy lejjebb, 5,5-re számítok.
Amúgy szép ez a kocsi és egyáltalán nem buzis... tegnap gondoltam kerülök egyet a telep felè és dobok egy képet róla de inkább Orfű lett és hát lekéstem
Nyírom két hetente, mint állat.
A léckerítést időközben kibactam, a kis tuja is kezdi összeszedni magát.
3év alatt csak ennyit nőtt a lonc ?
Bankolni en is a BB nel, de a terminalhoz kell a szamla, oda csorog a love amikor csipog a kis telefonod hogy mar nincs zseton.
Én bankolni az OTP-nél bankolok huszonöt éve, csak gépjármű biztosításból a K&H adta a legjobb ajánlatokat az utóbbi években, így a biztosításaim náluk vannak.
Ott ult a bankban egy némber, az intezte pikpakk.
Mondjuk vicces a kuh bank, nem lehet naluk kartyaval fizetni mert nincs terminaljuk, januartol meg kp-val sem mert megszunt a penztar.
Fizessem be automatan, majd utaljam......... anyátok.
Nem ti lesztek az elsodleges bankom.
A vicc hogy nalam a kartyas terminal a kuh bank uzemelteti, ezert van naluk bankszamlam.
Az a baj, hogy bár Kalocsán van K&H bank, de a biztosítási ügynökük meg Kecelen ügyködik, helyben nem. A fene akar egy nap szabit megint kivenni, időpontot egyeztetni, átmenni, ha nem feltétlenül muszáj....
Mondjuk en elinteztem oldschool a biztositonal.
Kurvasok idod van, talan 1 ev.
Sikerült lemondanom a K & H-nál, csak nincs még fenn online az új szerződésem, amire át tudnám vitetni a bónuszt.
ezért jó a netrisk
lefotóztam az adásvételit feltöltöttem nekik másnap le is lett mondva a szerződés
http://www.panakandrea.hu/ Öt keressed legjobb barátom neje, hivatkozz rám. Az oldalon is fent van ha bármi baleseted vagy egyéb van, Ő a szart is kipaszírozza a biztosítókból! Igaz ez reklám de pont letojom.