Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Herendig 2x2 sávos,nem Veszprémig.
A vfr 1200x, nem 1200f. A vara utódja, v4. A váz ugyanaz mint az f-en, devü más futomü meg butább motor.
Vfr, zzr.
Melyik kettö?
Gondolom, bar a szalmaval kitomes olcsobb.
Minek ket turamotor?
Ja és tiszta uj fasza gumik vannak rajta
Még megvan, de ha minden jol menne akkor beleszámolnák egy vfr crosstourerbe
Mi van a varaval?
Veszprém. De lehet haladni a kétsávoson is. Vasárnap azon jöttem vissza, csütörtökön meg le. A zzr elég gyorsan végigvitt rajta.
Altalaban vasarnap este balatontol szopas, ott valahol kornye-tatabanya magassagaig vicces a 80-100 es a lepesben sorok kozt teleregeny ott elkap az ideg es lemegyek hereg fele.
Doboz nélkül is macerás tud lenni, pl. gipszben - ha rádhúz valami barom véletlen vagy szándékosan szóval ez a sorok közt mendegélés hosszú távon nem annyira jó 5let. Olaszoknál élveztem, ott ez napi gyakorlat, de pl. az osztrákoknál asszem tilos, meg egyedül ott húzta rám a paraszt direkt az autót de kikerültem a másik oldalról, tükörben néztem a fejét, biztos szétbaxta az ideg ettől a rohadt köcsögöt
Nem volt meg dobozom, szoval az nem gond.
Hát nem tudom... ha most épít valaki, eszébe nem jut konvektorozni... ennek valami oka csak van... Nekem mondjuk 25 éve se jutott eszembe... akkor csináltuk a ház-központit, a gázt is akkor vezették be.
A kazánt 2 éve cseréltem le egy ilyen kondenzációsra, a lapradiátorok még az eredetiek. A régi kazánt 1x javították pár ezresért, pedig valami olcsó olasz fos volt (akkor csak arra volt pénzem)
Baleset onmagaban meg nem.lenne gond.

De oldal dobozokkal.maceras a sorok kozott menni.
Nem tudja valaki véletlenül ennek a sisaknak a pontos tipusàt? Axo RR5 azt tudom
amíg asszony intézte a toyota kocsit nézegettem egy 10 millás rs5-öst, háááát........a musztáng szerintem ütősebb forma
azt kell vennem horgász autónak
Bogyonak .
Ujabb proba.Hosszu meg az ut.Mire a renyo elado lesz ez is kesz lesz.
Es a raadas.Kurvagyors a csavo.
20 éve van konvektor, nekem bejött
az a pénz a padlófűtéssel együtt volt 2 kazánnal+ kéményekkel
amúgy kurva sok cső kell hozzá havernak olyan van egyből a kazánnál el tudja zárni egyesével a radiátorokat
a szigetelése is dupla meg a tököm tudja mi van még ott
Láttam motorról én is a bazi nagy torlódást.
Mikor mentél utoljára az M1-en? Ott mindent lehet, csak haladni nem... ma egy baleset is volt, beállt Győr 20 km-es körzete...
Hagyd má' ezt a konvektor méltatást, sztem a legxarabb megoldás, laktam vele Rohadtul szárítja a lvegőt, meg nem egyenletesen fű, és nagyon pazarol... Nem tudom, neked azok a sok millák hogy jönnek ki, mikor 300 egy ilyen jó hatásfokú kazán, meg 20/db a lapradiátor... persze még van más is mellé, de az a gáz körbe vezetésénél is megvan*.
Nálunk 8 helyiség van, amiben van lapradi, ezt konvektorral megoldani - meg leenné a gatyánkat.

* a gázt csak iparos csinálhatja, csilliárdokért, főleg Pesten. A ház központit meg lehet csinálni egyedül, akinek van kis érzéke ezekhez, 5 rétegű cső, csavaros szerelvények, nem nagy ügy, nem is nagy pénz. Így utólag, mert építéskor még egyszerűbb, lebaxod a műanyag csövet az ajzat betonba, oszt csá'
Akkor inkább menj az 1-esen!Olyankor már sok a vad a 8as és a 84-es környékén.
Ez igaz lehet, de van aki hiába próbálja magára erőszakolni, hogy átlépje a semmi kapuját nem megy és ezért kínlódik egész életében.
Az M1-en ritkább a trafi és ha le akartok érni ennyi idő alatt akkor azért menni kell.