Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, értem, akkor az tényleg valami elbaszott.
Nekem is acél cső van ott gyárilag, az azért nehezen törik.
De ha már felmerült a gagyi témája, akkor rinyálok egyet, majd Zoli úgy is leolt hogy megérdemlem
Vettem motoremelőt a Homasitában. Rá volt írva hogy 200 kiló, meg elég jól nézett ki, viszonylag minőségi kivitel, anyag is van benne.
Boldogan összeraktam emelném a motort szétnyílik a kar, motor lefordul (ne örülj Zoli, fogtam )
Mondom biztos én rontottam el. beigazítom, emelem megint lefordul.
Az illesztésnél annyit lötyögött az a szar, hogy simán szétnyomta az emelő villát.
Eldurrant az agyam, meghegesztettem az illesztést, most már kifogástalanul működik.

Csak azt nem értem, ha csinál egy terméket, akkor nem próbálja ki mielőtt eladja?
Van zárható vonó fej
Amúgy a horogra szerelhető bicikli tartó se egy atom Biztonságos
Van síkplatós meg dobozos is, kis spanikkal faszan le lehetne húzni. A problémám a parkolás vele, otthagyom egésznap egy parkolóban valaki leakasztja meg nehéz olyan helyet találni ahova be tudok állni egyenesen, talán valami áruházparkoló
Utánfutó a legegyszerűbb pakolás szempontjából, bár a leglassúbb is
Csak pár tábla 3 centis habszivacs kell közéjük
akksis flexel fel lehet darabolni a bicikliket,es csajosan berakod a csomagtartoba.

Amugymeg a nagy cucc nagy, helyet foglal,vedd a thule-t az joooooo.
A csomagtérajtóra szerelhető milyen lehet ? Gondolom ha ki is nyílik az ajtó, nem tudja megtartani a patron de két ember csak megoldja ha pakolni kell. Tetőre szerelhetőt nem akarok mert magas az autó és emelgesse akinek hatanyja van, öreg vagyok az ilyenekhez. Dechatlonban néztem talán 30volt a 3biciklis és talán a lámpákat sem takarja ki. Attól félek viszont hogy a csomiajtót összekurja a felfogatás, spanikkal meg nem tudom mivel kell, bár úgyis van rajta kis hólyagosodás
Telekre tarolonak jo.
Itt az egyik Alu pálca adta fel és ahogy kidőlt a rögzítés is elengedte
Vajami ilyesmire emlékszem
Utána le lett másolva rozsdamentes csöveket tett bele
Bár nem tudom hogy azóta használta-e
Azért az agyatlan drága és a semmire se jó kínai szar között van némi átmenet.
Bár nekem valami kurva olcsó van, de ez még a kínai szar előtti korszakból, EU gyártású, tehát egyszerű, de kifogástalanul használható, hót egyszerű konstrukció, elfogadható anyagminőséggel. 20év alatt soha nem volt vele bajom, simán olyan a konstrukció hogy nagyon nincs is minek eltörnie. A keresztvasakhoz van rögzítve a támasztókar bilinccsel, az meg rendes acél zártszelvény volt, szóval kb. azt a bilincset kellene eltépni hogy felboruljon.

Nyilván manapság meg kell nézni, mert sok a szar, de nem az áron múlik.
Ez a Thulle is nagyon szép, meg dizájnos, meg minőségi érzetet ad, de kb. ennyivel több mint az opelemen a 10ezer forintos tetőcsomagtartó.
Havernak a tetőre szerelhető menet közben eltört
Olyan 70-és tempó mellett az egyik bicikli lekókadt oldalra
Össze basztat a tetőt a hátsó ajtót meg a hátsó sárvédőt
Azt mondja most már nem venne ilyen kacatot olcsón (30 körüli összeg volt a 2 tartó)
Inkabb kiad 3x annyi pénzt mint költse az árat duplán a karosszériára plusz azért az autó értéke is jelentőset esett az akció miatt
Aaaa ennyit sem ér nekem, megkönnyítené a helyzetet mert sokszor visszük a bringákat heti legalább 1x de átlagba 2x rakom be a kocsiba 10-50km-re. 90ezerért oldja meg magának mindenki a szállítást
Amúgy meg ja. 200ért venni kell egy autót amibe befér a 4 bringa
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/ducato/fiat_ducato_maxi_2_5_cabinato_l1c_232_428_0-15885889
Thule az nettó lehúzás.
Ez a legdrágább amit találtam hirtelen:
https://autofelszerelesek.hu/E...
Csak felületesen átnéztem, 200ezer egy komolyabb thule horgos, billenthető... gondoltuk haverokkal összedobjuk de elengedtük, hosszú masterba sok bringa befér és inkább megyünk 2autóval
A horgosokon van rendszámtartó és világítás főleg a drágábbakon mondjuk 3 bringásat láttam 4-est nem mikor kerestem, de nem kizárt, hogy van.
Azt mondjátok meg inkább hogy milyen bicikli szállítót vegyek egyterűre. A tetejére nincs kedvem rakosgatni pedig van tetőcsomagtartóm. Hátra kéne, horog is van. Olyanra gondoltam amire 3bringa fér mert be is tudok egyet rakni ha kiveszem az ülést, tehat 4fő és 4bringa
A rendszámot szerintem a horgos meg a csomagtartóra szerehető is eltakarja
Akárcsak az MZ
idén először megkergettem az lc4-et, azért az 50es után egész izmosnak tűnt az elején, alig tudtam rajta maradni
jó szar ez a ktm, benzincsap nyit, kicsit vártam aztán 3 főtengelyfordulatra indult több havi állás után
egy ismerősnek úgy voltak az infra panelek hogy az ágya környékét fűtse, ilyen félcsöves állapotban tengődött, arra pont elég volt hogy ne fagyjon meg télen
Ha van kémény, és be van kötve a gáz, akkor az az olcsóbb.
Ha nincs semmi, akkor úgy már megéri a hőszivattyú, mert kb. ott jön ki az is, de utána már olcsóbb.
Az infrapanelt olcsóbb felrakni, de áramszámlában, csak akkor éri meg ha napelem van, vagy ritkán fűtesz. Hétvégi ház, fürdőszoba, műhely, kiegészítő fűtés, meg láttam hűtőházban is ilyet, hogy ne fagyjon meg a melós mert csak lokálisan fűt, és ezért elvileg takarékosabb mint a villanyradiátor, de azért egy komplett házat kifűteni ezzel nem lesz olcsóbb mint a villanykazánnal.
Igen, infrapanelt akar ránk sózni, de az nem érdekel meg a H tarifát csak megújulóhoz kötik be erre nem amit javasoltál az viszont nekünk drága ahogy nézegettem még a komplett gáz cucc is sokkal olcsóbb.
Egy rossz szót nem szóltam a te kabrió szerzeményedre,ellenben itt jó pár más buzizó emberrel.Egyedül annyit írtam hogy nem tudom miért jó.És látod,ahelyett hogy leírnád miért jó,te személyes támadásnak veszed.
Egyébként én az a fajta ember vagyok hogy véleményegyezésnél hallgatok,akkor szólalok fel ha vélemény eltérés van.Ezért is tűnik úgy itt annak aki nem ismer hogy én csak kötekedni tudok.
Új generációs az már jó, de 40-es akkuval, bár használható mindenre, azért még van némi kompromisszum.