Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azon már röpsúlyos elögyújtás szabályozás van. Meg a felújításkor mintha lehagytátok volna a légszörü alatt azt az elzárható csövet-csappantyút...
(Bocs. Mármint melyik ember körül.)
Nekünk a 67-es évjáraton csak a szívatót kell lenyomni és lehet berúgni.
Nem lehetne egy picit nagyítani? Így nem látom pontosan, hogy melyikőnk körül forog ez az egész!
Hát akkor miheztartom magam. 😟
Miheztartás végett... 😊
Ez egy 1938-as BMW R71 fejlesztés másolata, akkor még elögyújtás álítási lehetöséggel a terhelésnek megfelelöen:
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_R_71
Meg szoktam jegyezni, hogy Harley is lemásolta ezt a konstrokciót:
http://07dyna.blogspot.com/201...
nekem a 2001 es hondán is le kellett zárni a levegő útját, igaz nem a légszűrőházat, de az már fejlett volt és volt egy köztes állás amikor rugó ellenében a beszívott levegő el tudta mozgatni a lezáró elemet
szoval nem félállas volt mint a kisgépeknél
plusz még egy kis rugós ablakocska is volt ami minden állásban működött
:D
Oké, a légszűrőház és az állítható előgyújtás nem volt meg, nem tudtam, hogy ezen is van ilyen.
Hááááát akkor egy pici bokasérüléssel is lehet "gazdagabb" lennél.
-benzincsap nyitás
-légszürö ház lezárása
-porlasztó jobb úszóház feltöltés túlcsordulásig
-porlasztó bal úszóház feltöltés túlcsordulásig
-elögyújtás visszahúzni nullára
-gyújtásnélkül, majd gyújtással lehet rárugni, miután kihajtottad a berugókart a berugási pozicióba...
Hogy pici gázzal, vagy gáz nélkül, az bátorság, temperamentum kérdése. ;)
Gondolom benzincsap, porlasztó "tickler" túlcsordulásig, szívató be, gyújtás nélkül kettőt-hármat rárúgni, szívató félig vissza, pici gáz, gyújtást neki és "banzai" :)
Legalábbis én így állnék neki hidegen :D
Az Uralt is lehet nyugottan ott lehetne hagyni gyújtáskulccsal, mert azt se sokan tudnák elindítani, pedig ennek már a "helyén vannak" a kezelö szervek (gáz, kuplungkar, fék, váltó).
6 dolgok kell rajta "megpiszkálni", mire rá lehet rúgni... ;)
többek közt ezért nincs Hárlim! 😃
Itt bonyolódik a dolog, az előgyújtást kézzel kell állítani. Hidegen indítva a szívató mellett a gyújtáselosztót is tekergetni kell. Típustól/modellévtől függően a bal markolattal vagy a blokk oldalán.
itt csak a "technikát" kell tudni
nekem is volt több berúgós gépem mind másképp indult, szóval nem a rárúgással van a gond hanem a szivatással, 4-5 rúgás gyújtás nélkül stbstb
aztán még a régi szaroknál az sem mindegy milyen meleg van
Szerintem tuti nem nehezebb beindítani mint egy agyonszívatott kétüteműt 😂
1000 dollár ha be tudod indítani...
http://youtu.be/qT7XFwRvCs4
Olyan ez mint a vitorlás hajónál, oda a töke súly, oda a stabilitás.
Hát én túl vagyok már ezen a nemváltó műtéten megmondom őszintén nem volt kellemes(homlokát törölgető) Tul.képen minden érzéstelenítés alatt csináltak, úgy, hogy amikor fogták és levágták a cerkát az nem volt nagyon fájdalmas legfeljebb egy kicsit kellemetlen(kezeit széttáró) Amikor bevarrták a hüvelyt az kicsit fájdalmasabb volt de az sem volt olyan vészes(kezeit széttáró)
Na viszont mikor az agyamat zsugorították(fejét fogó) az qrvára fájt 😅
Aztán kiderült, hogy miután átműtöttek elfelejtettem korcsolyázni, így a télire idényre kénytelen voltam vissza műttetni magam (kezeit széttáró) Előtte ment a hátrakoszorúból indított tripla leszúrt rittbergerm majd fűzve a kvadra axel a lutz után lezárva egy 4 fordulatos flippel, most meg úgy kellett felsegítsenek a jégről 😂
Akkor meg kopott a magas fok rendesen 😂 de legalább meg nő imitátornak is ronda 😬
Ha jól értelmeztem előtte férfiként is művelte magasfokon ezt a műfajt. Ugyhogy ahhoz képest elég siralmas. De hát buzikra mindenhol szükség van, tehetségre nem annyira