Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Micsoda? azt a csavart 120 Nm +15⁰?
Vagy 120⁰? Sehogy se adja..
Azt te elobb fogsz ha egy csapat rejtett munkaerő elveszi a kardod es feldugja a seggedbe. 😆
A célszerszám azért előrébb való, mert az mondjuk negyed-fél óra, a homokkal feltöltés meg sokkal több, így aki a fennmaradó időben el tudja adni a szaktudását. Ezért nem szerel a mérnök és a fogorvos autót sohasem.
(Max, ha ki akar kapcsolódni, de akkor is inkább valami mást.)
a cészerszám az első lépés a buzivá válás útán
a nyomatékkulcs a második
jövőre meg már tangában táncolsz a buzifelvonuláson
Helyette a belevalo vezerles celszerszamot raktam bele,a kvarchomok rad jellemzo mint csatornatöltelék.
Elotte bontsd ki a villaskulcsal.
zárt akku....állítólag....azt se látom hol van
ennek a motorterében egy kis tároló van
kábel meg a kötelező tartozék pont elfér benne
szóval dobálhatom a kulcsot bárhová
ha zoli specifikus szerelés akkor beállítani a tengelyeket és kvarchomokkal feltölteni minden hengert akkor nem mozdul el
és úgy buzulhat a fokokkal meg a nyomatékokkal ahogy csak szeretne
utána slaggal kimosatni a homokot aztán mehet amerre lát
Dobd be a fiad tesla akkujaba a villaskulcsot. 🤣
Meg egy hegesztővel. Főleg ha a Zolié, akkor simán összehegeszteném a két vezérmű tengelyt azt ott van b+ rögzítve 🤣
akkor is megoldanám egy villáskulcssal, bármelyikkel, 13-tól felfelé
😂
Baszki,ez egy vezerlesmodositoval szerelt szijkerek.
Nem a sima aludarab,A csavar szoritoeteje tartja a tengelyen,es az olajnyomas ket aktuatorral oldja meg a kerekek fulorditasat.
Siman csak egy 55-ös torx bit kell egy nyomatekkulcs,meg egy szogmerő.Te meg jossz egy villaskulcsal meg a hegesztett anyaval ami nem fer el a csavaron.
Fogalmad nincs mi ez csak mindent jobban akarnal tudni elmeletben.
A gyakorlat meg orrbavag.
igazándiból már fogalmam nincs miről beszélsz
gondolom itt is nyomva tart valamelyik szelep aztán kell a rögzítés hogy ne ugorjon el egy foggal
na nekem edddig eleg volt egy villáskulcs megtartani
innen indult ki az egész
a csavart meg leszarom a légkulcs pont annyira veri be amennyite kell
2x volt szimering csere az elmúlt 30 évben és még nem esett ki a tárcsa
aki nm méreget ilyen limlom kocsinál az meg egyértelműen buzi 😂
A fedő meg 30 Nm.
A csavart?Az tartja,65Nm,majd 120 es 15 fok meghuzasi nyomatek.
Egyre szanalmasabb a probalkozas.
szíj után ki kell venni.....
Ja,a fedő csavar meg nem megy ra,igy ömlik az olaj belole.
Egyre szanalmasabb kiserlet.
simán
csak egy ráhegesztett anya kell a csavarra
Az igen,villaskulcsal belso tox csavart.🤣
Jobb mint csáknorisz.
én ezt egy villáskulccsal megoldottam, nem kellet segédeszköz 😃
Haladas van.
Jol all a vezerles vegre.
Fenn a szij.
ott már minden olvad 😂
40kV-al tuti áthúz az is 😁
szedtél már szét mostanában savas akkut?
olyan vékonyak a lemezek mint a papír lap
az egyik pólus ólom lemezei teljesen elolvadnak csak a felső pár centi marad meg
aztán hiába van 12,5 volt feletti feszültség amper szinte semmi
na ezt baszathatod bármivel soha nem javul meg
ami a szünetmentesben volt kicsi akku az is ilyen volt
Csak feszültség kérdése. A döglött akkuk egy részét vissza lehet hozni. Én hegesztő trafóval csináltam 😆
Nem kell nagyon csak megszikráztatni, aztán ledobja a passzivált réteget magáról az elektróda és egy darabig megint megy.
Persze ezek a fos környezetbarát akkukban már nincs semmi tartalék, a drágákban sem, ami meg tényleg bírja az olyan drága hogy simán nem éri meg a nagyobb élettartam. Szóval meg kell venni a legolcsóbb fostalicskát. Az is ugyan addig bírja, mint a drágább fostalicska ahol a matricáért fizetsz.

Eleve ólom akkut már régen el kellett volna felejteni minden járműben, csak túl jó bolt a filléres akkut vagyonokért elsózni a sok hülyének.