Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 30e km után szart be. Phaser motorjával kerültem egyet, akkor éreztem, hogy milyen könnyű az ő kuplungját behúzni, enyémet nehéz volt mióta megvettem.Elkoszolódott vagy nem tudom, alig lehetett behúzni egy idő után hiába lett kitakarítva, megjáratva teflon sprayel, semmi nem segített csak a csere. Nem volt agyonfeszítve mielőtt erre gondoltok, volt holtjátéka rendesen. Viszont ilyen hangja volt mikor behúztad, mint egy béka... :D

http://youtu.be/C1ZKTSug6VI
Megmondom őszintén egyre nagyobb a gyanu hogy az angoloknál van egy halom szétszedett fz1 ami alapján tervezték,vagy ugyanabba a shopba jáérnak csatlakozókért.
Van benne drót rendesen, de a funkcióját ellátja.
Hát nekem soknak tünik.
Neeem. Le voltak kötegelve rendesen, de szét kellet húzni a csatikat is a hozzáférés miatt. Pont alattuk van a bowden.
Azt a q.....ennyi káoszos vezetéksaláta.........és én még aszittem az angolbeteg a hanyagul bedobált kábelek mintapéldánya,negyedennyire húztós.
MT10-Fz1 összehasonlítás. Nem bízták a véletlenre a gyorsulást. Szerintem rövidebb a váltója is.
Remélem olvasható.
Persze, szokott. A kuplungkábel fogyó/kopóalkatrész. Kinél korábban, kinél később jelentkezik.
15000 a gyári, de 1 hétre jönne meg. Úgy néz ki, profi belső lesz benne cserélve, mert a külső jó állapotban van. A javítás csak 3500 pénz.
Másnak is volt ilyen probléma?
Az oldaldeknin az a színes mutyi nem motorolaj? Esetleg ha tudod, megmondhatnád, mennyibe kerül a bóvden hozzá. Gyárit veszel? Megelőzés céljából én is cserél(tet)ni akarom, mert nem sok van neki már hátra a tapasztalatok szerint.
Sziasztok.
Eljött az FZ1 első hibája. Elszakadt a kuplung bowden. Nagy szívás kivenni, ennyire szét kell kapni....
Hello

Első ránézésre megeggyezik az fz sorozattal,de azert jo lenne pontosítani.
Ha új utangyartottat akarsz akkor a shoxot kerdeznem meg... Vagy bontokat...
Igen, félre olvastam. Köszi a korrekciót.
Talan MT10–e.A hornet topikban exec kolleganak van 01 e de mar regebben.
Szia Vészi Gergely!

Még csak egy és egyetlen userről tudok itt az FZ szekcióban, akinek MT-01-e van, és még csak nem olyan rég vette még ő is.
Sziasztok!
Vészi Gergely vagyok pécsről, és egy mt-01 boldog tulaja, sajnos mt forum nincs, így idecsapodtam ha nem bánjátok. :)
Kérdésem az lenne, hogy lábtartót , illetve koptató csavart hol kapok hozzá, esetleg yamahán belül,van olyan tipus amivel csereszavatos? Köszi!
Szia!
Én is gondoltam hogy csináltatok egyet, megkérdezhetem, hogy hol milyet és mennyiért csináltatsz?
Koszi
Üdv. Nekem van egy gyári kipu a garázsban, megpróbálom nem feledni és lemérni.
Koszonom, a motorom meg van hozza, de gondoltam, hatha nem kell szetszedni mericskelni, tudja valaki ezeket az adatokat vagy valahol van valami dokumentum hozza
Végülis csupasz verziót akartam venni...
Három órával később:
Ha nem kell szétszedni hozzá a gépet, akkor munkaidőben Zuglóban levehetsz bármilyen méretet egy 2005-ös verzióról.
Sziasztok,
Kipufogot gyartatok es a kovetkezo meretekre lenne szuksegem ( fz6n - 2005 )
átmérő / henger test hossz / kivezetés átmérő / felfogatási mód
Elore is koszonom