Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Johogymar a nyul vigye a puskat.
Sajnos a motorok nem választhatnak sofőröket.
Az új motorokon kötelező az ABS.

Amúgy amikor pofáraestem asszem fék nélkül kanyarban döntve futottam a murvára és úgy vágta ki az elejét mint a parancsolat.
Ez ellen az ABS sem véd.
Voltam helyi tréningen, ahol volt vészfekezés 30-40-50 kmh-ról (és kijelölt megállási hely). Azt mondanom sem kell, hogy az ABS-esek sokkal bátrabban húzhatták meg a féket, tudván, hogy nem esnek orra, ha túlhúzzák - ezért sokkal jobb féktávolságuk volt, másodsorban pedig szintén csak a blokkolásgátló miatt hamarabb tudtak megállni, mert nem csúszott a kerék.
Volt egy nagyon ügyes srác, ő ABS nélkül is ötcsillagos féktesztet ment, de szerintem egy kevésbé tapasztalt embernek (én), aki nem hihetetlen pontossággal adagolja a féket és érzi a motor minden rezdülését az ABS nagyon nagy különbséget tud eredményezni. Jó dolog!
Nade basszus téli dupla vastag pulóvert kellett felvennem.Holnapután meg május 1.
ez már csak ilyen! egyszer lent! aztán még lentebb
Vannak gondok nagyobbak.
Az elso hogy a kocsi 5,5 fokot mert reggel kulso homersekletnek,Olbiaban meg jovo heten 24 fokot igernek es rengeteg napsutest.En nana hogy a rosszabb reszen vagyok europanak.
A masik hogy csak street rs tesztek jonnek az R rol nincs hir.
Elvezi a pofavizitet.Perverz.
Árával nem lett volna bajom, ha ez a két dolog nem történt volna meg,,,
mert ügy az úriember is azt mondta, hogy ő motorozni akar, nem akarja,hogy bele szóljon neki bármi is, csúszott már meg neki eleje,hátulja is, lehet érezni, csak tudnám minek esett akkor pofára
Ahamm,meg legyen olcsobb is.....
ABS kell!!
Nem lett csunyabb tole,
Amugy csak ket kereke van,mitvarsz?
En is estem pofara motorral.
ááá
ma felraktak egy mt09 et, erre se abs és még pofara is estek vele,,,,
Van egy faszájntos F3-asom.
Eddig is jártam, csak hát a béjemvé azért nagyon nem oda való,aztán gondolkoztam abba a motorba.
Ahha,palamotorozunk?
blőőőő
A flex gyorsabb.
elöl a kormánynyaknál van 2db csavar. Van egy az ülésnél, ahol fel tudod hajtan(ami körül forog a tank)i, nah ezt a 3at kell kikapni, meg az ülést és hátra fele ki tudod húzni,majd felemelni.
Viszont, hogy van ez az idom nelkuli tank leszedeses akksi hozzaferes?
Azt csinaltam. Csak kerdes, az mennyire egeszseges a vasnak? Kocsit mintha kimondottan nem lenne hasznos betologatni ujabban. Meg eleg szar am a melygarazsbol felfele betolni. :-)
lehet valami ilyesmi kellene akkor

<iframe width="560" height="315" src="http://youtu.be/LHSVKuHqyKE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Mert valaszeg annyira kinyuvadt hogy az ECU levágja.
Nekem ezt tette most is.
yuasa 3 éves és a lecsökkent fesz miatt csak katan egyet.Nem tudom toligálni sem.
ha már ennyire benne vagytok a témába, kis segítséggel, miért nem tolja be 2-3 at fordul a főtengely és brummog is.
Ehhez mit szól a nagyérdemű?