Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A teleszkópot el kellett állítanom...........olyan csontkemény volt mintha vascső lett volna benne.
Mindegy,a gyári setup állíthatatlan úgyhogy egy gond kilőve,most gyön a fényező.
U.i.: Ha érdekel a dolog, dobhatnál nekik egy levelet angolul (megkérdezni, mi ez), lehet kétszázezret költött rá az előző tulaj, aztán érdemes megtartani, mert szuper dolog.
Úgy érted, hogy mikor 7 ezren tartod, ugrál a motor, a fordulat vagy a sebesség? Mert ha folyamatosan tartod, akkor nem tudom másképp értelmezni a "kitöréseket".
Amúgy ez a RubyMoto nem tűnik sufninak, de jó lenne tudni, pontosan mit is változtattak rajta, valamint, hogy a chip milyen értékeket befolyásol.

http://concessionari-yamaha.mo...
Én is hasonlót csinálnék mint Zoli, kidobnám a francba, megpróbálnám a gyári beállításokat felkutatni, de az is lehet, hogy ez motoronként változó... ez szívás.
Ha van pénzed és bele akarsz feccolni, akkor meg elvinném Agohoz és padon beállítaná.
Amúgy az is lehet, hogy egy szinkron beállítással megjavul.
Lehet csak engem bosszantanak ezek a dolgok, nem nyúlok olyan dologhoz amihez nem értek...
A másik kedvencem a teleszkóp állítás, 1000 fazeremen is úgy el volt tekergetve,,,, blőőőőő
Igazság szerint ha nem drámai akkor szarnék rá.
Sose megyek órákat kitartott gázzal csak autópályán de azt kerülöm mint a vámpír a fokhagymát.

Valszeg a TPS szenzor környékén,esetleg főtengely jeladó,de mivel nem vagyok orákulum kussolok.
Igen gondoltam erre én is. Tegyük fel, ha kidobom belőle ezeket a cullangokat, de továbbra is produkálja a jelenséget akkor mire gyanakodnál?
Ötlet:
Baszd ki az összes cuccot.Indulj el a kályhától.
Alap gyári beállítások,tuningmentes setup és ha úgy is csinálja lehet keresni szervi bajt.
Mikor megvásároltam a gépet, és leszervizeltük, akkor lettünk figyelmesek ezekre a dolgokra. CO valószínűleg a CHIP miatt lett elállítva, és amíg az benne van nem is fogom vissza állítani gyári értékekre. Elegendő lenne nekem az FZ1 teljesítménye is, az R1 meg nem tetszik, illetve maga a stílust nem preferálom. Szóval esetleg ötleted is van a témával kapcsolatban, vagy csak kérdések ezrei cikáznak körülötted? Hidd el én sem értek bizonyos dolgokat, de azon vagyok, hogy helyre hozzam azt amit más elbaszott...
És egyépkéntis irgumburgum.....................

Hideg van és esik.
én azt nem értem, hogy egy gyárilag beállított jól működő motorhoz minek kell hozzányúlni minek kell piszkálni a szerviz beállításokat, a co t stb stb...
ha valakinek gyenge az fz1 miért nem vesz r1 et vagy s1000r t vagy xr1000 et Főleg hogy azt se tudja mit állít...
Ha valaki meg még is akarja tuningolni, akkor legalább profi cuccot vegyen, profi embertől, aki be tudja állítani,,,
Jó reggelt mindenkinek!

Olyan jelenségre lettem figyelmes motorozás (FZ1) közben, mikor egyenletes "magas" kb. 7-8 ezer fordulaton megyek 1-2 akár 3. fokozatban érzem, hogy nem egyenletes a teljesítmény leadás, vannak kis kitörései. Tudni kell, hogy a motorban RubyMoto által fejlesztett "Chip tuning" valamint X-Air rendszer van szerelve és a CO értékek -25 -25 -25 -25 re vannak beállítva. Gyertya cserével kezdtem a szezont (NGK CR9EK), amire tippelek mint laikus, gyújtótrafó, TPS szenzor, vagy csak ez az olasz RUBY tuning zavar a patent CO beállítással egyetemben. Május közepén viszem Yamaha szervizbe (nagy generálra) és szeretnék kicsit képbe kerülni mik okozhatják ezt a jelenséget, had ne vetessen velem a szerviz egy új motort. Amúgy a motor teljesítményre teljesen szuper, tele van erővel, de ez picit zavar és aggodalommal tölt el.
Motor órájában amúgy 18.000 km volt mikor megvettem, azóta mentem 2300+ km-t, de a macskazabálók is tekerik az órát az tuti, szóval várok mindent amire készülnöm kell esetleg. Kérem a múltkori tréfához hasonló okosságokkal most ne rongáljatok le . Várom segítőkész válaszaitokat! Szép napot!
Majd utána kérdezek de nem hiszem hogy 1-2000-nél többel olcsóbb lenne ott ,és mivel nekem nincs közel a xi ker ha nem járok arra nekem nem éri meg 2 órát autózni a városon keresztül.
eleven motors.

a honlapon képtelenség eligazodni telefonálni kell.
ja csak nissin fékbetétet nem ott kell venni.

Hanem a XI kerben. De most nem ugrik be a cég neve. Meglepődtem az árain...
Én is,az enyémet a Kékholdban csináltattam a gumikat nem számolom volt teleszkóp olaj és szimering, csapágyak ellenörzése, fékfolyadék csere , fék tisztítás, hűtőfolyadék csere anyaggal 40e volt. És gyári fékbetétet kerestem ami 18e /oldal náluk van Nissin ami elvileg gyári minőség 9e/oldal.
kiváncsi vagyok mi lett a srác motorjával (illetve a javítási költséggel) aki miatt a fél fórum összeugrott egy hétvégén (45 e vs 90 e ft.)
Sziasztok az fz6 kuplungja mindenkinek zajos kicsit ? Ha bemelegszik eléggé csörög az enyém kiengedett karral ha behúzom elmúlik. Visszafelé váltásnál ha nem húzok neki gázfröccsöt akadozva vált lefelé? A régebbi motorjaim nem így viselkedtek.
No meg mikor pont 1-1,5 méter kellene hogy hamarabb megállj.

De ez mit semm ér, ha a gumik nem tudják biztosítani a jó tapadást.
Sziasztok!

Már nem rémlék pontosan, FZ6N tükreinek a menetei milyenek és mekkorák? M10X1,25 egyik jobbos másik balos?
Sziasztok! Ma 13:45 körültől megyünk kört. Az üvegtigristől indulunk, eddig ketten vagyunk, két Fz6-os van. Ha van kedvetek...
Eladó PC III. FZ1-hez vkinek esetleg??
nem akkor van a baj, amikor tudatosan fékezel nagyot, hanem amikor megijedsz valamitől és belekapsz..... Ekkor nagyon jó dolog az abs
Sziasztok!
Eladó egy FZS1000 FAZER üléshuzat makulátlan állapotban.
Ár:6000ft.-
Érd:06-70/379-9919
Ma mentem egy kis kőrt, Redbarom, Homasita, Biatorbágy, stb. Teszteltem a féket. Száraz úton nem tudtam akkorát fékezni, hogy megszólaljon az ABS. Persze csak az elsővel, mert a hátsó a fékezésnél nagyon hamar el röcörög..
Talán egy kicsit jobb, vagyis inkább bátrabban fékezek, főleg nedves úton, mint a régi motorommal.