Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb 30ezer km-t mentem el a Fazerrel patentszemes DID lánccal...
Elírtam, nyugalom, gyári lánc szett van fent még
Szerintem elírta.
Patentszem ???
Csak 100 lóerő alatti teljesítrményre méretezett lánchoz van patentszem !
100 le fölött csak nittelős lánc van,vagy végtelenített ! Gyorsan cseréld le ! Nem rá való van fenn.
Ja, ja, van egy kis morgása a kuplungnak mikor tehermentes.
Igen. Elkezd kotyogni a lánckerékagy benne. Ki lehet bicikli belsőgumival ékelni, de ez a sufni megoldás csak kényszer megoldás. Cseréni szokták. Én is cseréltem már kawán. Újonnan 18 ezer lett volna 5 db gumi menesztő.
Eloregszik,rangatja az a 150 gebe mind gyorsitaskor mind motorfeken,tuti szopas az elete.
Azé' ha belegondolsz, a lánckerék előre-hátra rángatja állandóan.......jól el tud fáradni a menesztőgumi, az újat berakni és utána a kereket viszont szopkodás....
ja...
e=mc^2?
Mert.
Miért.
Igen.
Koszi! Forumban lattam, hogy valaki cserelt ilyet a motorjan, de akkor nem tudtam, mit latok. Ezt kell idokozonkent cserelni, tonkre tud menni, el tud faradni?
Menesztő guminak nevezik. Most már tudod.
Óvatos voltam Feszességgel nincs baj, minden patent, csak az az egy patentszem szorul qrvára... amúgy a tisztán tartásra nagyon odafigyelek, nem gondolnám, hogy amiatt lenne beállva. Akkor tudnék megnyugodni teljesen, ha teljesen új láncszett lenne rajta... de száz szónak is egy a vége, következő héten elmegy a szakikhoz, ott kap egy teljes generált és bízom benne, hogy minden eddig tapasztalt negatívum megszűnik. Majd megírom, mit csináltak mennyiért
Huh, mozgó alkatrészhez nincs nyúkapiszka, veszélyes! A hátsó lánckerék gumiágyon van (nemtom' mi a pontos neve), de ha van benne egy kis 8-as, nem teljesen szabályosan forog, az nem baj.
Csatolok két képet. Érdemes lenne feltenni sztenderre, de neked nincs középsőd. Ha alulról nézed, úgy tudom, 2-3 centis mozgás kell legyen benne, ha hátulról, akkor millikről van szó.
Ha a lánckereken a szemek vagy a görgők nem mozognak, akkor érdemes megtisztítani, csökken a kopás. Olcsó módszer: Brigéciol, drága: lánctisztítók.
Forgó lánckerékhez, lánchoz tényleg ne érj, leszakítja az ujjaidat, láttam képeket...
Az a biztos ha szakavatott ember javìtja. A sufnitunning nem vezet sehova. Te is ezért viszed el
Motorozok vele így is, nem olyan vészesen komoly ez a jelenség, lehet másnak fel sem tűnne... Mint írtam lentebb, Május elején viszem szakszervizbe nagy generálra, a másik meg, hogy úgy gondoltam ez egy FÓRUM és talán kicsit tapogatózok szakavatott motoros kollégáktól, hátha tudnak valami okosat mondani. De Jani köszönöm neked is az észrevételt, ígérem elviszem szerelőhöz
Miért nem viszed el szerelőhöz? Én vele szoktam csekkoltatni. Már régen motorozhatnál ìgy meg csak találgatózol.
Csekkoltam a lánckereket! Alapjáraton egyesben ha az ujjamat hozzáérintem a hátsó lánckerékhez (mint amikor bringán ellenőrzöd, hogy jól sikerült-e a centírózás), akkor érzek benne kis ütést oldalirányban, valamint a lánc egyik szeme megvan szorulva a többihez képest. Na lehet, hogy nem ez okozza az általam tapasztalt jelenséget, de hogy ez sem normális az tuti. Van egy olyan érzésem, hogy ez a nagy generál nem lesz olcsó mulatság Mindenesetre ha kiderül mi okozta, mindenképp tudatni fogom veletek!
Az én motorom (is?) rángat 1-2-3-ban, 3 ezer alatt, de ott látszik a fordulaton. Ha valamilyen elektromos baja lenne, szerintem(!) az feltűnne a műszerfalon (sebesség vagy fordulatingazodás), míg a mechanikai nem (lánc).
Se a sebességen, se a fordulaton nem látsz semmit, csak érzed a segged alatt nem egyenletes, mint ha hirtelen kisebb gázt adnál, majd visszaengednéd. Amúgy a láncom, és a lánckerekem is gyanús kicsit...bár nincs nyúlva, olyan feszes amilyennek lennie kell, nem volt utána állítva sem még. Beszéltem az olasz szervizzel ahol konkrétan ezt a motort szervizelték szerelték be a rendszert, rá kérdeztem a KM re (reálisnak tűnik) valamint megerősítették, hogy erőtejes a motorja. Le infóztam a "tuning" cuccokat is, le is írták mi mire jó. Lényege egyenletesebb nyomaték leadás, és +15hp. Amúgy mikor utána néztem ez a RubyMoto-s bizbasz és az X-AirSystem együtt olyan 200 euro, szóval nem a világ.
Jah,és egy tipp.
Meg kéne nézni a láncot,hátha egyenetlen és rángatja a bódét.