Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,
csak infóképpen, hátha valaki doboztartót keres.
Ez jó áron van és lehet érte még kevesebbet ajánlani, a bőkkenő, hogy csak németországba postázza a megadott adatok szerint.
Ezt kell megoldani :)
http://www.ebay.de/itm/Gepackt...
oktatómotor , nem alternativa összehasonlításnak...

a legolcsóbb fékbetétekkel, minimális karbantartással csak árnyéka a típusának..
azonban általában elmondható,hogy..
kategóriákon belül összehasonlítva azonos évjáratban tapasztalataim alapján ( ami sor 4 1000ccm+ )
a honda az elpusztithatatlan és a yamahával együtt finomabb szerkezet müködési kulturájukban.
nekem a yamahában(fzs1000) az nem tetszett leginkább,hogy kurvára nyomatékszegény volt, fordulaton ment mint a barom..
a kawasaki egyéniség ,a suzukival együtt agilisabb idegesebb szerkezetek..
Habár tulaja nem voltam, de a tanulómotorom egy Hornet volt ami elvileg az FZ6N vetélytársa a kategóriában. Motorvásárlás előtt nézegettem a Horneteket, de a kinézete sem tetszett annyira, meg az FZ6N volt az elsődleges kiszemelt már évek óta.
A következőket tapasztaltam a Hornettel rövid együttlétünk alatt:
- alacsonyabb üléspozíció mint az FZ6-on. A magasságom miatt nekem kényelmesebb az FZ6, főleg a térdeimnek.
- érzésre sokkal lágyabb, nyúlósabb volt rajta minden, a gázreakció, a fék, a váltó, a telók. Az FZ6-on minden sokkal élesebb a Hornethez képest. Ez valakinek bejön, mert a lágyabb motorok használhatóbbak neki, de aki kicsit sportosabbat akar annak az FZ6 jobban fog tetszeni. Azt nem tudom hogy csak az adott példány volt-e ilyen amivel mentem, vagy az összes ilyen.
- kinézetre szerintem az FZ6N sokkal dögösebb, de ez nagyon egyéni ízlés kérdése.
- a Hornet kormányelfordulási szöge nagyobb, ez szűk városi manővereknél lehet előnyös.
Ez lesz a kovetkezo proba! Koszi
Sziasztok!
Yamaha Fz6-n. Jobbra nincs visszajelző az irányjelzőnek. Esetleg javítható?
Elég zavaró, legalabbis nekem.

A másik kérdés, igaz csak érdekesség, kíváncsiságból kérdezem.
Vannak itt olyanok, akiknek előzőleg más márkájú motorja volt? Pl Honda, Suzuki.
Ha igen, akkor melyik volt a "jobb"? Vagy miben tér el az egyik a másiktól? Gondolok itt pl a Honda (cb6000f)-Yamaha (fz6-n/fazer) párosításra.
miután kihúztad hátrafelé a tankot, helyezd vissza az ülésnél lévő csavart ,előröl meg egy fával ki tudod támasztani....
Tegnap szivargyujto aljzatot csereltem. Ugy vettem le atankot, ahogy freemailpeter mondta, hatrafele. Nem tetszett. Sok ott a benzines cso. Illegett billegett, fat tettem ala, hatul is, es a legszurohazon is. Viszont valoban nem kellett idomot leszedni hozza.

Freemailpeter: az akku nem gyari, egy AGM-es Bosch van benne.

Kerdes: a tank felhajtasi pontjan levo hosszu csavarnal van muanyag alatet? Nem tudom, hogy elhagytam szereles kozben, vagy nem is volt. Mivel a csavar feje fenyezett resszel erintkezik, gyanus.
Sima Garmin Nüvi 56LM-et hasznalok. Elonye a lifetime europa terkep. Hatranya, hogy nem hajlando menni csak a gyari szivargyujtojaval (vagy egy 9eFt-os Garmin USB adapterrol). Kesztyuben tudom nyomkodni, bar neha nem erzekeli egybol. Viszont ingye volt, ezeket csereltuk le iGO-s cuccokra a kocsiban. A 3,5 col nem tul nagy viszont. Enyem 5-os.
Sziasztok. Kinéztem egy ilyen gps-t.http://focuscamera.hu/garmin-z.... Valaki esetleg tudna róla valamit mondani? Nem értek az efféle kütyükhöz. A wayteq-ről megoszlanak a vélemények, 100e huf felett nem szánok rá, azért gondoltam erre. köszönöm
Szia...ha egy bizonyos ponton rángat akkor nézd meg hogy milyen GÁZÁLLÁSON jelentkezik ez a probléma és próbáld meg ezt a gázállást más sebességi fokozatba letesztelni hogy jelentkezik-e ez a probléma?...mert ha igen akkor a TPS ( gázállás ) érzékelővel lehet a probléma ( bocsi nem tudom az előzményeket hogy mért a lánchoz kezdtetek fordulni de remélem tudtam segiteni ) :)
Első nagy motorom pont ilyen volt P20 :)
Remélem igen, de gondolom nem
Később vizsgázhat a nagy A-ra, veszélyben az FZ1
Jelenleg van P20 valamint most készül az 1961 óta meglévő TLF Pannónia.
A motorozást abba is hagyja?
Hali, Terepmotor vasarlason gondolkodom, nem vagyok jartas a temaban, latom neked Suzukid van, en egy Yamaha WR 450 gondolkodm 2004 korulin. Mi a velemenyetek a tipusrol ?
Tiszteletem mindenkinek. Szeretnek textil oldaltaskat vasarolni, szerintetek ez megfelelo ???
http://www.ebay.de/itm/Motorra...
Nem tudom eldonteni hogy melyik oltaltaska tarto konzol paszolna nekem.
Koszonom a segitseget
Alfa Brera, vagy 159.
Mi lesz helyette a fiadnak?
Á, sima karbis 600-as volt. Szerettem...
Oldalidomos FZ1 az bejön. Bár... akkor már inkább FJR...
De most terepezek, ha van időm. Nameg most adtam ki 1,8 misit tetőfelújításra, szóval egyelőre nekem nem szabad utcai motort nézegetni...
Az patas ordogtol valo dolog lenne.
Bocs, azt hittem neked is FZ1_volt
Így van, nincs paradoxon... ha 100 ló felett lett volna, biztos nem merek patentszemmel közlekedni...
Ugy tudom a 98-as fzs600 asok 95 lovasok.Igy nincs paradoxon.
Jut eszembe ez lenne az:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_6_s_diversion_f_hibatlan_a2-vel-11458202
Folytott kivitel volt.
A másik motorom, vagyis már Bence motorja (XJ 6) 76 lovas, de nittelt. Persze az is Yamaha
A tied nem 100 lo alatti volt?