Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az FZ-n elég nagy az előírt lógás, ha jól emlékszem 40-50mm között kell lennie, majd a hozzáértők megírják a tutit viszont azt nem hiszem, hogy ilyen hamar megnyúlt.
Az igényes extra a kipufogót tartalmazza, meg azt a nagy bumfli szabályzót a kormányon? A kipufogó továbbra is kiakaszt.
Nem az.
Állíts utánna. Új lánc feltétel után kicsivel mindig elkenőrini kell és állítani.
Lehet hogy hülye kérdés, de FZ6-on a lánc lazasága mennyi lehet max? A hátsó villáig könnyedén fel tudom nyomni. Vadiúj gyári lánc, ezer-ezeröt km van benne. Ez a normális, vagy máris megnyúlt?
Kemény vagy csokiiiiii.
Még körömmel is!
Foggal is menne?
Én puszta kézzelnhúzzom meg mindig.
Faszom.............azt mindig elérem nyomatékkulcsal.
Milyen hykomat ahol eldugják?
De ez leeresztő more.
De nem csak annak van. A Hilfofitro Rc nek is hat lap fej van amúgy.
Sziasztok!
Ezt nem ismeri valaki közületek?
Kell valamire figyelnem a szokásos dolgokon kívül?
https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fz1-s/yamaha_fz1-s-11279502
Köszi.
A K&N szűrőknek egy hatlapfej van a tetején.
Miért nem veszel ennek a töredékéből egy WayteQ xRIDER motoros GPS navigációt?
Én ilyet használok IGO szoftverrel, és hibátlan, csak ajánlani tudom. https://auto.jofogas.hu/fejer/Uj_Wayteq_Xrider_Motoros_Biciklis_Autos_GPS_navigacio_Bluetooth_Fulleu_61106214.htm
Olajszűrő leszedő tányért vegyél
Amúgy szinte minden motorgenerátor leég,fasznak erőltetik ezt a külön a tekercs oszt rászabadítjuk az összes elektront a fesszabra had izzajon a mocsokja felkiáltással.
Oszt még bedugják a leglehetetlenebb helyre hogy még véletlen se érje szél.
Hülye angolok.
Mivel balesetes volt.
A Tiumph, aminek szintén leég a generátora, ezt valahogy lehagytad!
Főnök,ne legyünk eufórikusak egyik tipussal sem.Mindben van prücök.
A Honda szinte minden tipusában zörög a vezérmű feszítő,a kuplung morog mint az éhes bernáthegyi a fesszabja egy olcsó kínai játékmotoréval vetekedik.Amúgy tényleg jók.Olyan elhanyagolt lom is mint az enyém simán használható.

Fazéknál meg figyelni kéne a kislánckerék lelazulására.

A Kawákat haggyuk olyan a váltói mint a csavarosdoboz.
A suzukinak a generátorai égnek le fesszabbal együtt.

A legjobb a triumph street triple. (elég vérgőzös márkafanatikus vagyok?)
Sziasztok! FZS600 2002-es évjáraton próbáltam tegnap olajat cserélni, de alig lehet hozzáférni az olajleeresztő csavarhoz a váztól. Max villáskulcs fér be, de ha így le is szedem, visszacsavarozásnál hogy tudom a 40 Nm-t tartani, ha egyszer nem fér be a nyomatékkulcs? Ti hogy csináljátok? Kösz előre is
Sziasztok! Én is Horneten tanultam és maximálisan egyetértek btiborral, az oktatómotorokkal óvatosan kell bánni. Fékjeik, kuplungjuk, váltójuk látott már egyet s mást. Gondold el, szinte állandóan 1-2-ben megy, 50 fölött meg szinte soha. Amiért írok: én úgy tapasztaltam, hogy a kormányelfordulási szöveg a Fazernek (FZS-600, 2003) jobb, mint a Hornetnek. Ez persze csak személyes tapasztalat.
Szia nubika1996! Gondolom ezt nekem címezted. Szerintem minden fokozatban "rángat" de csak a 1-2-3 fokozatban észlelhető illetve ha kitartott gázzal közlekedsz. Az is lehet, hogy a benne lévő Chip illetve amiatt elállított CO értékek miatt produkálja ezt a jelenséget. Mindenesetre csütörtökön viszem Kéthelyre Yamaha Szervizbe, bízom benne, hogy tudnak okosat mondani és megszüntetik ezt a jelenséget. Nagy baj amúgy biztos nincs, erő van benne annyi mint állat, végre is szépet ment a közel egy mázsámmal (gyári áttételezéssel), motorhang egészséges, kicsi km.. legyünk pozitívak
Köszönöm a válaszokat!
De végülis mindegy, szeritem attól függ, hogy ki melyik párti, kinek mi tetszik.
Nekem jobban tetszik az Fz6-n, mint a hornet. Igaz csak képen láttam még, de már eldöntöttem, yamahát szeretnék.
Csak egyik ismerősöm nagyon honda párti, igaz már a3. van neki (cbr 125, cb 400, cb60f). Viccesen mindig megjegyzi, hogy a motor a hondánál kezdődik. Erre rá szoktuk vágni, hogy a hondát csak fűnyíróba, meg szivattyúba ismerjük, abban tényleg jók :D
De ez mind csak poén, senki nem veszi magára :D