Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Nekem olyan problémám lenne hogy van egy 2006 os évjáratu fz1 en amikor lasitok ovatosan akkor berángat az eleje mi lehet a gond? Tárcsák nem ütnek felni is jo
Sziasztok,
Esetleg valakinek jobbos tükör 1000hez vagy ötlet beszerzési forrásra 2002’ évjárat.
Köszönöm mindenkinek,intézem....
Sziasztok!
Esetleg ha valakit érdekel.
30/436-8981
Mármint itt: https://www.booking.com/hotel/...
A neve Hugo.
Most voltam itt három éjszakát, negyed magammal, 3 motorral. 2 szoba, reggelik, vacsorák, némi pia: 2000 lej körül. Vagy 500 euro.
ez meg reggelivel és parkolással. Igy tudsz mihez viszonyítani. 3 nap nem az a kategória, hogy érdemes a saját honlapon foglalni. Olcsóbb lehet, de nem érdemben...

https://www.booking.com/search...
Románia a szállások minőségével és árával is kezd teljesen felzárkózni. Még mindig vannak 6-7 ezer Forintos szobák, de az igényesek nagyvárosokban 10e - 20e között vannak. Ha nincs román vagy angol nyelvtudásod, akkor Booking.com-on is nagyon sok szállást találsz és két kattintással lehet foglalni. Ha van román vagy angol, akkor a Booking oldalon kinézett szállás saját honlapján keresztül jellemzően olcsóbb a foglalás; telefonon vagy levélben. Szóval minden nagyban függ az elvárt minőségtől és a költségvetésedtől.
Sziasztok. Valaki tudna esetleg szállásokat ajánlani Nagyszeben környékén? Aug.20 után szeretnék a feleségemmel menni egy 3nap 2éj.ra. Még nem voltunk sosem Erdélyben...
"Én a nagy súlyom miatt nem mertem ráállni a gumibakokon fekvő lábtartókra"
Ez hülyeség 100 kilóval anno a Transalp on sokat álltam,most Fazeren is sokat állok ha qurvásul fáj már seggem felülök hátra az sokkal puhább.
Köszi, hétvégén megnézem, merre tudok állítani.
Olyan környéken a napi átlag 490 km nem semmi! Az a többségünknek is fájós lenne. :D
Ahol dinamikusan és folyamatosan kell kanyarogni, tehát nincs két kanyar között 500m/1km egyenes út, én folyamatosan 6-7e között tartom a fordulatot. Szerpentinen felfele van ereje kapaszkodni, lefele van erős motorfék, kanyarban pedig ha gyorsítani, ha lassítani kell, bőven van tartalék mindkét irányba. Finoman rá tudsz húzni, ha szélesíteni akarsz; és nem fog beesni se, ha kicsit visszaengeded a gázt. Plusz a hang... sportkipufogóval növeli a sebesség érzetét. Tiszta akcijófilmes feeling.
Cserébe 7,5L a fogyasztás.

Én a nagy súlyom miatt nem mertem ráállni a gumibakokon fekvő lábtartókra, így időközben csak 1-2 mp-re emeltem fel a seggem mindig, pedig jól esett volna akár fél percig is felállni, mint a túraendúrósok.
Megjártam a Transzalpina-Transzfogaras páros. Négy nap, 1956 km. Ez volt az első igazi túrám. A seggem még fáj.
A motor jól bírta, csak néha éreztem gyengének, de ennek is egy része a rossz váltás miatt volt. Jellemzően még mindig alacsony fordulatszámon használom a motort, és nem feltétlenül megy fel dinamikusan egy emelkedőn 2000-ről gyorsítva. Ugyanakkor volt egy 50 km hosszú szakasz, ahol fogalmam sincs hányasban, de váltás nélkül mentem végig, falucska 50, faluk között nem 50, előzés, szerpentin, miegymás. 2000-től 7000-ig elvoltam. Előttem az Intruder 800 le/fel kapcsolgatott folyamatosan.

Néha elég fárasztó volt az út, főleg az unalmas részek, ahol nem volt döntögetés. Néha már Csollány Szilvesztert megszégyenítő módon tornáztam a nyeregben, a hátam nehezen bírta. Az utolsó 80-100 km-t sikerült sötétben és esőben megtenni. Egyik sem a barátom (sosem motorozom se sötétben, se esőben, nem hogy együtt), az durva volt. Nullát se látok.

Lehet a lámpát állítani? Vagy valami ötlet a javítására? Konkrétan az előttem lévő motor piros lámpáját követtem, "vakon".

21 km hiányzik ahhoz, hogy átforduljon a gép a 80eKm-en. Az időjárás miatt nem mentem a ház körül körbe-körbe.

A fogyasztás meglepő volt. Az egyik robogós tárunk miatt sűrűbb volt a tankolás, mint igényem lett volna rá, így van kis pontatlanság az adatokban, de 4,5-3,5 között jött ki a fogyasztás. Pályán nem mentük többet 120-125-nél, a szerpentinen meghajtottam a gépet, mármint a tudásom határán - a mellékelt képen azért látszik, hogy nem a motor volt a szűk keresztmetszet, hanem én, nekem egyelőre ennyi a tudásom. Ha nem hajtottunk, akkor sokszor megálltunk.
Hello Boyz.

Vettem egy nagyon baba rendszamtartot. Van benne egy macskaszem, ami amellett, hogy prizmakent funkcional, a hatso lampara/feklampara kotve tud folyamatosan vilagitani es fek eseten erosebben felvillanni. Tudom, hogy folyamatosan nem eghet, ez a resze kimarad, de egy masodik feklampakent szivesen hasznalnam. Az a problemo, hogy a harom szinu vezetek elter a motor lampajanak 3 szinetol. Valaki tudja a korrekt bekotest, vagy irjak chingchongnak?

Koszi. :)
Szia. Hasonló a magasságunk(188)de nekem nem volt rá szükségem. Viszont az ülés kényelmetlen volt s nem is szoktam meg. A komfortosítás valamennyit javított rajta.
186 cm-el elvileg nem lenne szükség kormányemelésre, hacsak nincsenek T-Rex karjaid. Teljesen normális, ha az első hosszabb túrán ezt érzed. Ez olyan mint a futás, hozzá kell szoknia a testednek. Ott se cserélsz futócipőt az első izomlázkor, csak ha a tizedik alkalom után is gond van. Szerintem várj még néhány alkalmat, és utána emelj ha úgy érzed. A túl egyenes testtartás meg a deréknak nem jó, és az rosszabb mint a nyaki izmok fájdalma. Az enyhén előredőlt testtartás a normális, és full merev egyenes háttal tapasztalataim szerint a hölgyek motoroznak, messziről lehet is látni ha nő vezeti a motort.
És egyébként magam ellen beszélek, mert van egy ilyenem https://www.louis.de/artikel/l... eladó 10 ezerért (25 mm-t emel, 16 mm-t közelebb hoz, fémszínú, használt, dobozában, csavarjaival, TÜV-el, leírással)) Tel.: voda-618-03-huszonegy
Nekem az egyik fórumtárs rendelte E-bay-ről (30mm-el magasabb és 20al hozza közelebb). Több mint 1 éve használom, teljesen jó.
Köszönöm a gyors válaszod. Ha többiek is hozzászolnának linkel az jó volna.
Itt vettem a képesmotoron még évekkel ezelött egy esztergályos csinálhatta. Szerintem a drágább semmivel nem ér többet csak ugye az gyári és nagyobb haszonnal adják el.
Mól vetted? Tudnál linket küldeni? Azért kérdezem mert láttam 4000 és 14000 is. Nem tudom hogy az olcsó milyen minőségi.
Nekem 3,5 centit emel és 1,5 centit hozza közelebb a kormányt .Nem kellett hozzá alakítani semmit.
Tegnap voltam életem első hosszú túráján és a végére nagyon fájt a nyakam és az alfelem. Mondták hogy majd megszokom és hogy egyenes háttal motorozzak. Most mentem egy kört és aszt vettem észre mintha túl előre dölnék. 186 cm magas vagyok és talán egy kormánymagasító segítene. Néztem hogy mennyi lenne de elég széles a skála. Meg még régen olvastan talán hogy 2 cm toldást bírnak el a gyári bondenek. Ha valaki linkelne hogy mit érdemes venni minőségre.