Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rúgdosd meg a bokám, de nekem nagyon fura ez a plexi.
Egy ilyen ˇ Copperdawg szélterelőt el tudnék viselni a motoron.
Kizárt ,hogy valaha is túra plexit tegyek rá!
Cserelni.A tokom dolgozna ezzel.............ja,nincs is mivel. Ezminek?
Mi ebben a macera?
Kb 2 perc átcserélni.
Ez de macerás.
Na ezzel én is így vagyok.
Ha túrázni megyünk akkor teszem fel a nagy plexit.
Ha egyedül megyek, akkor megy fel a kis Puig
Nekem S modellen van kicsi sportplexi. Kb. ugyanazt érzem 150 felett, mint nakeden közepes méretű plexivel éreztem hasonló sebességnél.
Túraplexivel meg 180-190 is olyan tehermentes, hogy hosszú autópályázás se kottyan meg. A gyári Yamaha FZ1 túraplexit nagyon jól eltalálták, van neki egy kis "szárnya" is, ami védi a kézfejet is a széltől. A különbség még a vállaimon is érződött, nem mellesleg a sisak is csendesebb. :) Hülye vagyok, hogy nem használom, de a kicsi jobban tetszik. :)
A full idomos cbr sem volt pihentetobb.A plexit csak azert csereltem mert kitakarta a muszerfalat.
Ha egyedül motorozok akkor a Puig, kis plexit teszem fel.
Egyedül az enyémet sem rángatja.
A sisakrangatas sosem volt tema.
Es soha nem megyek utassal.
Legtöbbször kétszeméllyel megyek és a sisakomat sem rángatja a szél.
Talán az is pozitív dolog nekem.
Lehet
Ja,akkor elkenyelmesedtél.
Dehogy.
Napi 500-600.
Akkor már éreztem, hogy jó a plexi.
Egy nap?
1000-3000km.
Vagy lehet, hogy már elkényelmesedtem.
Mennyire hosszu?
Először nekem is tetszett a Z750-en való kapaszkodás.
De ahogy egyre hosszabb túrákat mentünk, megtetszett a "szélvédelem”.
Nekem nem jönnek be a túraplexik kinézetre. Inkább kapaszkodok
A 800-900 körüli ársávban a több km -t futott példányokat, fogod találni ami nem igazán probléma mert attól még jók is lehetnek! A fiatalabb példányok kevés km el drágábbak. Ha a kinti motorok érdekelnek akkor előbb nézd meg , hogy kint is elég drágák a 2007- 2010 -es kevés km-es peldányok simán 3000-5000 Euro között vannak +plusz még ki kell menni haza hozni , forgalomba helyezni stb, ami plusz pénz! Az olcsó mar itthon (külföldi okmányokkal) lévő példányok közt nem kevés a kinti összetört motorokból összetákolt példány , saját magam is jártam ilyen magyar "motorépítő "műhelyben el se hittem , hogy ilyen létezik amíg nem voltam bent , és nem láttam a több száz törött robogót- motort és millió alkatrészt , ezeket jellemzően olaszból hozzák kinti motorbontókkal ,vannak kapcsolatba.Ha túrázni szeretnél mindenképpen S -t vegyél ! Kicsit drágábbak is talán de mindenképpen megéri , ha csak kis távokat mész és nem számít hogy 110 felet letép a szél akkor vegyél N -t.
Ezt ki tudod küszöbölni egy túra plexivel vagy egy magasítóval.
Én túra plexire tettem plusz magasítót és bevált.
+1 szavazat az S-re! Gyári plexivel 150 felett az S-en már igencsak kapaszkodnom kell! Igaz 1,90 vagyok..
Köszi! Közben megtaláltam ezt a motoralkatresz.eu oldalt. Nagyon jó beszerzési hely, korrekt leírásokkal! Brembo szettet veszek, csak nem náluk, hanem az ő cikkszámaik alapján, vagy a Bárdinál, vagy az Unixnál, mert ezeken a helyeken van kedvezményem.
Dehogy kell.