Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy nevetséges írás, nevetséges számokkal... elszámolják évente a pollenszűrőt, 20ezerér' meg az e-Golf azért több 40 ezerrel az e-Up-nál mert több fékfolyadék kell bele
Szánalmas magyarázatait látjuk a lehúzás különböző fajtáinak... de a legutolsó mondat azt sugallja, hogy még így is jobb, mint a átlagos autókkal ugyanez.
E autónál ha levesszük a futómű, gumi, fékbetét költségeit, nem sok minden marad

Ui: az én autómba gyári pollen a szalontól 16e, Kovács Autó aktívszenes Bosch 5e csere 3 perc otthon.
Megrendeltem mind a kettőt.
Nem is olyan olcsó a villanyautó fenntartása...
https://www.autonavigator.hu/c...
Maga a káresemény többe került mint az én komplett motorom.
Ez a könyv jó lehet... László! Nem veszed meg és szkenneled be?
A csóka motorja ért kb. 4 millát... minket ez a veszély nem fenyeget ócskavasat nem gyűjt a maffia
Igen, a mentést fontos lebeszélni, főleg, hogy biztosítást se tudunk kötni a vasakra - de végül is eddig is le volt szervezve mindig...
Egyébként ez a Taormina a világ egyik legszebb helye, ott laktunk, ahol ők, csak a parti szállodában szemben lent qrvajó volt. https://goo.gl/maps/Y1pdWXr65ky
Ma qrva aktív vagyok a fórumon.
http://onroad.hu/2017/06/08/motoros-konyv/
http://onroad.hu/2017/11/30/amibe-mindenki-belefuthat-amikor-messzi-kulhonban-rongaljak-meg-motorodat/
Az az érzésem hogy ezt a motormentős dolgot továbbra is sk. kell leszervezni. (bár egyikünk sem könyvelő és még kulcs nélküli indítás sincs a gépén)
Az jó lehet ha tényleg újak és nem voltak még bekötve. Kíváncsi leszek mennyiért válna meg tőle....
Komámnál láttam 4db 12V/150Ah-s zselés akksit, újak, tettem lépéseket a megszerzésre Ennyivel lehetne egy kis autót elhajtani.... GSM torony szünetmenteséhez voltak gyárilag, tartalékba, kb 100e/db lenne újban.
Eljön még a mi időnk, lesznek az elektromosak is 20 évesek. Meg addigra talán az akku pakkot is olcsóbban adják.
Szerintem is pár százezer forintot megérne akár csak 50km hatótávval de ahogy az öreg ráköltött 1.5mFt a kacsára, hogy elektromos legyen hát az biztos nem éri meg.
köszönöm Gyulám :D nézem
uha :)

én is nézegetem az elektromosokat, nekünk ideális lenne egy
a közös munkahely 3 km, ha ovijárat van akkor 4 km az ovit is útba ejtve.
Sajnos sokszor megyünk két autóval, mert nekem sokszor kell tekeregnem napközben és nem mindig kiszámítható, hogy egymáshoz képest hogy alakul a napunk
Az egyik autónk helyett tökéletes lenne egy elektromos, de csak a számokat nézve kb sose térülne meg a mostani autóink és egy elektromos közötti értékkülönbözetet (200e vs 2 milió) nézve
csak a környezettudatosság lenne a pozitív benne ... minkét autónk 1.2 benzines és ilyen téli időszakban simán 11-12 liter a fogyasztásuk ezzel a felhasználással (kb 2 éves átlagfogyasztás nézve az egyik 6,8 a másik 7,9 átlagot tud)
Pupumaci,fent van a csatád.
http://youtu.be/MdH5FOlhauA
Van, meg állandó mágnes állórész, de még nem szedtem szét egyet se
Mégegyszer. A te villany motorodban van szénkefe?
Nem találom de letöltöttem majd átküldöm most nem vagyok otthon.
Hát pedig a teljesítmény az teljesítmény, mind1, hol mérik... a Teslában 2 ill. 3 motor is van, és a megadott kW csak egy csúcsérték.
A VW 136 LE-s, az új Leaf meg 150 szóval ezek ennyik, 1 motorral...
Azt a pdf-et kűdd el a jakabra, vagy linket ide.
Hát ez az.... Szerintem keréken mérik a teljesítményt nem hinném hogy 415 kw-os motor lenne benne. Fiestán gondolkozok hogy meg kéne csinálni elektronyosra persze nem úgy hogy legyorsuljon egy R1-et csak szolidan Meg aztán kitaláltam egy másféle elektromos hajtást ami szerintem jobb lehet. Egyébként találtam a neten egy elektromos autó szakdogozatot pdf-ben az egész jól leírja milyen motort meg akksit érdemes használni.
Az,egy èrtèk,hogy hány lègköbmètert tud füteni-hüteni.A 12000 az nagynak számít.
http://www.hybridcars.com/what...
LE-ben van, ez a max. teljesítmény.
Mit szeretnél, csak nem elektromos autót építeni? A Tesla nagy falat megérteni ezt a villany-dolgot, Nissan Leaf-et keresgélj, több adat van róla, meg szétbuherálós videók a tyúbon