Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kész mehetünk. Még egy doboz terhelési próba kellene...
Igen, rühellem őket, de én ezt vállalom is megyek, de nem hagytok békén a hülyeségekkel
Ez nem az a témakör, ahol a nagyobb mindig jobb! Itt bizony a korszerűbb a jobb. Most nem keresem meg neked a kis Rönyó - nagy (öregebb) Volvo frontálist, volt már róla szó.

Na menjetek, nézzétek meg a TV-ben a Hazard megye lordjait vagy haladóbbak kezdhetik a Knight Riderrel is
Nem úgy volt hogy mész motort szerelni?
Persze, mert a szemellenzőtől nem lehet. (ha valami amerikai az semmilyen körülmények között nem lehet jó)
Nem. Az asszisztens cumók külön vannak pontozva, az a 16% (az nyilvánvalóan gyenge, hiányzik egy csomó minden belőle, ami nem csoda, hisz elektronikailag a 2000-es évek eleje szint)
A sárgával jelölt első fejezet az maga az utascella, kék a gyerekvédelem (szintén nulla) ződ a gyalog (ami szintén szar, de ezzel ki törődik?)
Igen, a ződ a jó az ábrán, de a sofőrnek sárga a mellye, lába, feje szóval leromlik az egészsége Nézd meg pl. a Volvónál, ott a baleset után is ződ emberek ülnek benne

Közös lapunkat nézegeted?
Azaz a nagykocsik között, te meg a kisebbekkel hasonlítgatod össze. Egyébként a mi álmainkat nem tudod lerombolni, Csövivel rendkívül szórakoztatónak tartjuk mikor ilyen hülyeségekkel állsz elő. Én sem linkelgetem ide hogy Csövi Fiestája az ncap papírján biztonságosabb mint a bmw-je.
Segítek mert látom nem boldogulsz. Ha megnézed a törés videót látható, hogy a szélvédő nem törik ajtó nem deformálódik lényegében egyben marad az utascella. (kivéve oldalról) A leírásban az áll, hogy a vezető és az anyós védelem jó-megfelelő. (A jó az a zöld annál jobb nincs) Amiért mégsem biztonságos többek között: Nincs benne követő asszisztens. Nincs benne sáv asszisztens. Nincs hátul övfeszítő. Nincs hátul légzsák. Nincs hátul integrált gyerek ülés. Nincs hátul biztonságiöv jelző. Ezért a hátul ülők és gyerekek fokozottan sérülhetnek. Stb. Akit bejelöltél piros ember az is a hátsó ülésen ül. Közben egy spotautóról beszélünk ahol hátul annyi hely van mint egy jawa velorexben. Hát nem arra találták ezt ki.
Az usák kotla a saját kategóriájában érte el a bravúros százalékát Na mind1, nem rombolom tovább az álmaitokat inkább megyek motort szerelni.
Jobbat...a saját kategóriájukban. (ami mint biztonság a közelében sincs ennek a 72%-nak)
A beállítás ilyen szempontból mindegy, olyan létezik hogy ha a sportdobban a gyapotot a cső körül túl keményre tömik akkor nem nyeli el a zajt. De nálad nem hinném hogy ez lenne, persze fenntartom hogy videón keresztül hallva nem lehet ezt korrektül megítélni.
Ennél a 72%-nál a városi kisautók is jobbat hoznak - és itt nem a zubehörökről van szó, ez a nettó %-os érték...
Hol látod hogy rosszul törik? Olvasd már el mégegyszer....
Akkor a videot se nézted meg.
Hát, ha a többi gyártó meg tudja oldani a matricát, akkor ők mért nem? Egyébként a debil használati utasítások (és a fogyasztói perek) pont az usákoktól hajóztak át hozzánk
Ha TE megnézted volna a tesztet, akkor láttad volna, hogy nem azért xar, amit mondtál, hanem mert rosszul törik, ott vannak ábrákon a sérülések (zöld emberke-piros emberke)

Na jó, elfogadom, az usák vényóc rajongók nem olvasnak töréstesztet! Beülnek, berántják a 4 fokozatú automatát, és a merev hidas futóművön már hasítanak is 50 mérfölddel a 400 lovas bigblokkal
Egy kép többet mond 1000 szónál!
Akkor van vagy 10- 15 % teljesítmény hátrányos
Akkor lehet hogy a Tiedet merném 9500 ig húzni
Lehet mégis az lesz amit mondtam, hogy kifúj valahol így hogy betömted a kipufogót... Indítsd be és nézd végig a csatlakozásoknál.
Na jó,az egy cbr 1000rr,de ez csak 954-es.
Ki kellene próbálni úgy, hogy kiveszed belőle...
Ezt el is olvastad vagy csak a képeket nézegetted?
Szia .bocsi hogy zavarlak.lehet hülyesèget fogok kèrdezni.annak idejèn nekem a szelepek ,meg a karbi is teljesen üres dobhoz lettek beállitva.de èn most hogy átmenjen müszakin kitömtem a kipufogót gyapottal.nem lehet hogy e miadt hallom azt a csattogó hangot.köszönöm.
En sok éve mentem egy cbr1000rr el , szégyen nem szégyen nem mertem 8000 fölé forgatni. Utána így is remegett kezem lábam
Persze, mert hiába jó a kaszni és nem sérül meg senki ha alapból elveszik a pontok felét, mert nincs tele a verda mindenféle csilingelő baromsággal. (ha nem ragaszt ki a gyártó egy matricát a kocsi aljára hogy fékezéskor kilöttyenhet a kóla a pohárból az utas kezében már az is elvesz egy csillagot)
A mostani ncap egy divatos f&szság lett mára.