és meg lehet nevezni azt is a válaszpapíron, aki tudja ki vezette a járművet akkor. Kérdés, ha az, aki meg tudja nevezni a sofőrt időközben elhunyt, akkor hogy tovább?
Az haggyán hogy az emberek kapnak levegőt, de hogy még ott is fel tudnak szállni a madarak, abban a ritka levegőben
40 LE minuszt azé' észre lehet venni
még úgy is, hogy nem pörgettük csúcsra a gépeket.
bár én itt falun nem vagyok olyan rossz helyzetben.
Lecsökkent 7-800-ra én meg azthittem már lejöttünk a hegyről de még mindig 1000-1500 méteren voltunk. Érdekes, olyan magasan is élnek emberek városokban...
Klíma, infrapanel vagy hőszivattyú? Ezeknek sem kevés a bekerülési költsége. Támogatás is hol van rá, de inkább nincs. Addig meg amíg paks2 nem termel a hagyományos erőművek füstölnek. Többek között ezért is drágul a hagyományos tüzelő.