Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A zselét mennyiért is vetted?
Most valahogy nem találom.
Nekem is.
Vegyünk Volvót.
Sanyám, 5 km után milyen gyertyaképet akarsz? Majd 5000 után nézd meg...

Ui: haha, tudom, hogy nem sor4, már a múltkor rájöttem, hogy sor6
Azèrt nem gondoltam volna hogy ennyire számít a keverėkcsavar állása.
Hát sztem ez jó lett.
Akkor ez a szép/kívánatos /tankönyvi gyertyakép?
Újabb kocsi kéne
Jók ezek a régi BMW-k de hogy tudtak ilyen össze visszaságot kitalálni... Az a félkarú központi rugó, felhúzott kipufogó, a hátsó sárvédő....
Sajna sok az ilyen. A buszt nem veszik észre,akkor mit mondjak ha kisebb járgánnyal van az ember. Pláne bringával.
köszi , találtam még

Ma majdnem agyoncsapott egy kamion felétek
Előztem volna, már mellette voltam mikor az is nekiállt sávot váltani. Pécsen melléértem beintettem az ablakon hogy miafasz de szerintem észre se vette hogy ott voltam.
Az már Ábrus gépe. Azért jó tudni,hogy jó helyre került értő kezek közé.
Köszi.
Itt: http://fzronline.com/forum/ van jó pár olyan idősebb figura aki vagy jelenleg is szervizt vezet, vagy régebben Yamaha szervizben (is) dolgozott és még mindig FZR/YZF függő.
Némelyikkel privát levélváltásba keveredtem régebben, akkor látszott igazán hogy mi ebben a kis országban, ennyi év (szocialista) hátránnyal mennyire kimaradtunk abból, amiben az akkori "nyugati" világ élt.
Egyikük (angol) mutatott képet az FZR-ekről új korukban, mikor első szervizre hozták hozzájuk őket 89-90-ben, vagy a másik (német) mikor a már két éves Genesis 1000 (piros-fehér mint sanyáé ) ott állt a garázsában átépítve más idomokkal, komplett yoshimura rendszerrel és pillekönnyű felnikkel,stb. miközben a most 29 éves lánya akkor két évesen ül rajta és hasonlók. (rengeteg infó van a külföldi oldalakon, általában onnan tájékozódom)
Telócuccokat ha jól emlékszem Csövi vett nem is olyan régen a 750-eshez, nekem most kapásból nincs ötletem hogy honnan rendelnék. (pedig lassan nekem is el kell kezdeni összeszedegetni az alkatrészeket sanya gépéhez)
Holnap megnézem az a tuti. Ha már ennyire szétvan...
Pedig kéne.
Mikor összeraktad az "új" betétekkel, meghúztad 10Nm-rel a vez.tengely leszorítókat, helyére került a vezérműlánc és a feszítő is, akkor körbeforgatod a főtengelyt legalább kétszer-háromszor hogy a szeleprugók-betétek-egyebek, mindenki elfoglalja a helyét, ééééés! Akkor mérünk hézagot.
Ha akkor minden érték jó, lehet feltenni a szelepfedelet.
Neked elhiszem.

Ezres csúszóperselyt 41mm-es telóhoz honnét érdemes rendelni?
vagy 3x át kell tekerni a mérés előtt azaz én így cselekedtem
Nem szeretnék igazolást gyártani és dobálózni itt Service és Owner's manualokkal (remélem nem feltételezed hogy ugyanezek nekem nincsenek meg) hogy mit írt elő a gyár akkor amikor ezeket a gépeket meg lehetett venni a szalonokban, viszont nekem arról is van infóm hogy a későbbiekben (mivel a genesishez képest a vékonyabb-lekönnyített szelepmechanika viszonylag hamar mutatta a kopás jeleit) a gyár utasítására a szervizek a felére csökkentették az intervallumot ezeknél a típusoknál és az YZF-nél is)
Ha láttad már a két hengerfej belsejét és a szelepeket egymás mellett, akkor nagyon látszik hogy nem volt alaptalan lépés a gyár részéről. (mert a régiben még vót anyag!)
Szép őzbarna, ennél rosszabb gyertyám soha ne legyen
Örülünk. Pedig csak 5km-t mentem a Majesty-vel városban,és normális használat mellett.

Lacinak! Nem sor4 a Majesty,csak többször fényképeztem le.
Igen, 24e illetve 2 évente a 600 as, a 750-1000-nél meg 42e a Haynes szerint is. Nem gondolom hogy ez elment volna 3000 km-en.
lemaradt