Brembo féket rakott előre... Úgy látom az exup motornál voltak bajok kicserélte másikra. És be lehet ezeket állítani sima mutatós szinkron órákkal nem kell hókusz pókusz azt hiszem be kéne ruháznom egy ilyen műszerre. Kár, hogy nem érteni mit mond de jó kis vidi.
Dehogy.
Van 1(?) általad kreált és beragadt, félinformációkon alapuló elmélet a fejedben és abból már megállapítottad hogy tudod hogy én mit gondolok, milyen és miért olyan az én világlátásom amilyen.
De biztos vagyok benne hogy fogalmad sincs róla, mert akkor nem erőltetnéd újra meg újra a saját verziódat.
Persze nincs ezzel semmilyen problémám mert ÉN el tudom fogadni mások akár az enyémtől gyökeresen eltérő világlátását (hogy akár úgy is lehet jó) téged meg már elég régóta ismerlek.
Eredetileg gondolkodtam azon hogy írok erre valamit de aztán rájöttem hogy felesleges, mert valójában nem is akarod megérteni, akkor meg minek. (meg hát már párszor elmondtam/leírtam)
A 125D-ben a 450 Nm-es dupla turbós kihegyezett motor van, az azért nem egy sima 2 liter tádé, mint mondjuk egy Ford Kuga 2 literes tdci motorja ami 140 paci meg 320 Nm
De. Egy csomó V8 van, ami kéne, de ez az usák lom nem. Nem attól jó a V8, hogy V8, hanem attól, hogy JÓ.
Peugeot 908 , merci 4.2, BMW 740d (a régi) - sok van.
525D. a nevével ellentétben csak 1998 ccm, két turbóval. Amúgy 125D néven az 1-esben már vagy 6 éve szériában nyomják... most épp 450 Nm 1500-3000 közt. https://www.bmw.hu/hu/all-mode...
Ok, de melyik 2 literes td BMW motor tud 500 Nm-t, mert a cikkben 2 literes td-ről írt a csóka. A dupla turbós B47-es motorjuk is 400-at tud.
A Volvó ..na abban tökéletesen igazad van , bár közel 20 millás árával nem egy hétköznapi autó
Józef, megállapítom, hogy ön 50 évvel később született, mint kellett volna (Csövi meg 100-al ) - vagy csak a reinkarnáció nem sikerült tökéletesen, maradt az agyban némi előzmény
Kicsit le vagy maradva
BMW 500 Nm - 231 LE. Volvo XC90 480 Nm - 235 LE, ezt akár össze is köthetnéd háttal vele - ha már ez egy szempont Azt már ne is firtassuk, ezek mennyivel mennek jobban annál az elavult fosnál, harmada fogyasztással.
Valószínű felosztom ezt is 2x1 centisre és tovább alakítom az ülést. Most a túrára sokkal jobb lett mint az előző átalakítás volt. (amit én szivacsoztam tavalyelőtt, viszont az meg sokkal jobb volt mint a gyári ülés)
Még mindig az Ultimate változaton dolgozom.
A 440 Nm teljesítményt éri el egy 2 literes mai td? Melyik ? A cikkíró csöppet itt túltolta.
Az S4-es audi, na az tud ekkora nyomatékot
Azt megnézném azért, hogy farral összekötve melyik húzná el a másikat
Van 1(?) általad kreált és beragadt, félinformációkon alapuló elmélet a fejedben és abból már megállapítottad hogy tudod hogy én mit gondolok, milyen és miért olyan az én világlátásom amilyen.
De biztos vagyok benne hogy fogalmad sincs róla, mert akkor nem erőltetnéd újra meg újra a saját verziódat.
Persze nincs ezzel semmilyen problémám mert ÉN el tudom fogadni mások akár az enyémtől gyökeresen eltérő világlátását (hogy akár úgy is lehet jó) téged meg már elég régóta ismerlek.
http://youtu.be/Z4TRMkoHaak
http://youtu.be/0aXwM120hQE
Peugeot 908 , merci 4.2, BMW 740d (a régi) - sok van.
https://www.bmw.hu/hu/all-mode...
A Volvó ..na abban tökéletesen igazad van , bár közel 20 millás árával nem egy hétköznapi autó
BMW 500 Nm - 231 LE. Volvo XC90 480 Nm - 235 LE, ezt akár össze is köthetnéd háttal vele - ha már ez egy szempont Azt már ne is firtassuk, ezek mennyivel mennek jobban annál az elavult fosnál, harmada fogyasztással.
Még mindig az Ultimate változaton dolgozom.
Az S4-es audi, na az tud ekkora nyomatékot
Azt megnézném azért, hogy farral összekötve melyik húzná el a másikat