Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon jó.
Nekem is rendben.
Ok. Ez lemaradt
Nekem is
Nem.
Akkor ez nem egy sátras túra lesz???
Ez nagyon jó, nagyon tetszik!
Nekem ok.
Holnap foglalnám a Szováta-i szállást 2 èjszakára.
A túrán a lètszám akkor így marad?
Ábrus
Csövi
Sanyi
Fábi
Laci
Arni
http://youtu.be/7ot41cdiyoQ

Ha van 6 percetek rá!?
ez jó ez
Tudom, ezt én is olvastam, de ennek ellenére:
http://youtu.be/q0FiBqlspps
Megvan
Csikós úr a totálkáron azt írta, hogy minőségi 2t olaj kell 200:1 vagy 100:1 arányban a benzinbe és kicsit járatni kell a nagy pihenő előtt, így nem kész baja a benzinnek. Német veterános forrásra hivatkozva, akik állítólag laborban kísérleteztették ki ezt.
Nem találom most a cikket, de úgy rémlik nem túl régi és az alfa bertone cikkben volt, amikor visszakapta a lakatostol/ tényezőtől .
Vagy 120-ast.
Oké, köszönöm!
Amit bejelöltél az a túlfolyó csatlakozója. Ha ott ömlik akkor érdemes lenne végigmenni azon amit ábrus leírt.
Köszönöm a válaszokat! Nem a túlfolyókon jelenik meg a benzin, hanem a bekarikázott (ha látszik) csonkokon.
Vettem egy injektorost, azóta sincs Egyébként tankolhacc te akármilyen benzint, az is csak kipárolog, a gumi részeket meg megeszi a fene, kiszáradnak.
Talán ha 100-as benzint tankoltál volna, akkor tavasszal nem lenne probléma az inditással.
A ződ trutymót is említsük meg, ami a (növényi adalék miatt) benzin kipárolgása után marad. Én az FZR-el minden tavasszal ezzel szívtam. Ha ez a baj, elmúlik magától, csak indításnál szopat, hosszú állás után.
A benzinpumpa 0,1-0,2 bár nyomással nyomja az üzemanyagot, ez már valószínűleg túl nagy ahhoz (az ejtőtartályhoz képest) hogy a tűszelepek le tudjanak zárni és átszivárog mellettük a benzin, túlfolyást okozva.
Ez szokott jelentkezni akkor is, ha sokáig nem volt benzin a karburátorban és a gumi alkatrészek (membránok, O gyűrűk, tömítések) kiszáradtak és megkeményedtek. (a tűszelepek egy gumi kúp a tömítőfelülete)
Előfordul hogy némi benzinnel való érintkezés után "helyrejönnek" de a tűszelep esetében erre még nem tapasztaltam példát. (azaz cserélni kellett)

Persze előfordulhat még az is, hogy a bontásra ítélés előtt állítgatták el az úszók nyelvét és azért folyik túl a karburátorsor.
Én úgy szoktam ellenőrizni a kiszerelt karbisort, hogy az "ejtőtartály" egy zárt műanyag flakon (pet palack) amit összenyomok (ez kb, akkora nyomást ad mint a benzinpumpa) és figyelem hogy elkezd-e szivárogni a benzin a szívócsőben. (persze a benzinpumpát is rá lehet kötni és direktben adni neki feszültséget de az macerásabb)
Karbi tömítetlenségi probléma lehet szerintem elsősorban a tűszelepeket úszószintet nézném meg.