) egyrészt a súly miatt (nem vihetnek fel sok felesleges dolgot) másrészt nem lehet csak úgy "elveszteni" pl. egy nagyobb csavaranyát... mert legközelebb bejön az ablakon 20 000 km/h sebességgel (űrszemét)
de akkoriban... elvileg mindig kettőnek kellett menni, biztonsági okból - a fa oszlopra mászás veszélyes - de ezt gyakran megszegtük szükségből. Akkor tudott kellemetlen lenni, ha leesett vagy lent hagytál valamit
Hát őnekik visszamenni valamiért elég nyűgös
és még könnyebb dolguk is van, mert nem tudnak leejteni semmit, meg cipelni a motyót is valamivel könnyebb
de elég jók a spécixes felvételek is
Mikor nálunk 90-ben megnyílt a piac, elkezdték hordani a lomokat: BMW-Merci-Audi az volt sok, meg Fóccvágen, az olcsóbbakból meg főleg Opel, Ford - de BX-et elvétve lehetett csak látni
Zsindex sem ér? Nagyon szigorú vagy
Nem, nem a felsorolt források alapján tartom geciknek a nácikat, hidd el,
Ebben máskét gondolkodunk, de ez nem világ tragédia...ahogy Citroën témában is
Az pedig "fenn áll", jó magasan, ezt értsd, ahogy akarod.
A Talmudot képletesen értettem, mint egy bizonyos csoport érdekkörében lévő kizárólagos tájékoztatást - de ez úgy látom, nem ment át
szóval valszeg a többi sem fog, nem is próbálkozom vele.
ja, nem, a Citroent mégis ugorjuk!
Jelenleg 6-nál tartok