Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Baxxátok meg, mióta bedobta Gyula ezt az űr-drón ötletet, azóta azon gondolkodom, hogy hány fúvókával lehetne megoldani a térbeli mozgást (minden irányba persze)
Jelenleg 6-nál tartok Persze könnyebb lenne utána olvasni (mivel ez már létező technológia) de abban nincs semmi kihívás
De fel se.
Mér? Még a propellereket sem kell pörgetni mert úgysem esik le.
Légüres térben nem egyszerű drónozni...
Kisebb drónokat oda is csinálhatnának,ami cipeli utánuk a cuccot,meg ingázik a szerelő és a zsilip közt,csak azt vinné ki ami éppen kell,esetleg vissza is hozhatja,ha valami elúszik.
Igen,erről már hallottam hogy talán valami ajtópanel vagy fedő elszabadult,aztán lesték hogy mikor jön vissza és ütköző pályán van-e velük,de megúszták.
1x olvastam róla, hogy minden precízen darabra van nekik kéznél (mint egy ikeás bútornál ) egyrészt a súly miatt (nem vihetnek fel sok felesleges dolgot) másrészt nem lehet csak úgy "elveszteni" pl. egy nagyobb csavaranyát... mert legközelebb bejön az ablakon 20 000 km/h sebességgel (űrszemét)
Érdekes dolgok ezek
Szerencsére 30 éve én se de akkoriban... elvileg mindig kettőnek kellett menni, biztonsági okból - a fa oszlopra mászás veszélyes - de ezt gyakran megszegtük szükségből. Akkor tudott kellemetlen lenni, ha leesett vagy lent hagytál valamit
Hát nekik kicsit nehezebb felvenni, ha valami véletlenül mégis leesik a Földre.
Én oszlopon nem dolgozom,csak létrán,általában ketten megyünk,van segéd aki feladja a cuccot.
Az biztos hogy ott szerszámot nem vennék a nevemre,mert ha elejtem,az el is megy,annak már kampec.
Gyulám, dolgoztál már oszlopon pl., amikor minden xart fel kell vinni magaddal? mert ami nincs nálad, azért biza le kell menni... Hát őnekik visszamenni valamiért elég nyűgös és még könnyebb dolguk is van, mert nem tudnak leejteni semmit, meg cipelni a motyót is valamivel könnyebb
Ezt ott találtam az ajánlóban, elég durva de elég jók a spécixes felvételek is
http://youtu.be/RG9TMn1FJzc;feature=emb_rel_pause
Szoktam nézni,hétvégén kint szerelt az egyik srác,úgy nézett ki mint egy karácsonyfa,tele volt aggatva mindenféle táskákkal,szatyrokkal,mindegyikben volt valami alkatrész,szerszám.Egész idő alatt csak pakolt,egyikből ki,a másikba be,na így nem szeretnék javítani.Néztem az űrhajós landolást is,na azt sem kapkodták el.
Így van, féltek tőle mert nem volt szerszám, technológia a lengéscsillapítókhoz, de én mondom az asszimetrikus keréktáv és a pneumatikus felfüggesztés istenkirály volt. Terep állásban elmentem a tengelyig érő sárban is.
Igen voltam csigazabálóknál, megvolt, de nem vágyom már oda az általad linkelt kép miatt sem.
Nem tudtam, hogy ennyit eladtak belőle, de ugye nagy ország, sok csiga is fogy arrafelé, valszeg a hazait vették autóban is Mikor nálunk 90-ben megnyílt a piac, elkezdték hordani a lomokat: BMW-Merci-Audi az volt sok, meg Fóccvágen, az olcsóbbakból meg főleg Opel, Ford - de BX-et elvétve lehetett csak látni
Voltál már Franciaországban? A kép címe: Kiűztük a betolakodókat!
Dehogynem, hidd el átjött, csak nincs kötődésem A néphez. Zsindex sem ér? Nagyon szigorú vagy Nem, nem a felsorolt források alapján tartom geciknek a nácikat, hidd el, Ebben máskét gondolkodunk, de ez nem világ tragédia...ahogy Citroën témában is
De az, hogy nem lett siker a BX?..háát, azért 2.3 millió darabot csak eladtak belőle, szinte darabra annyit mint E30-as bömbiből
Most azt ne mond, hogy az sem volt sikeres akkoriban
Kb. számítás szerint 6 évvel járhattál utánam suliba - lehet, 56-ot már másképp oktatták, de a I-II. vh-s szerepeket biztosan nem, mert azt még ma is ugyanúgy oktatják - és úgy is fogják, amíg Izrael fennáll Az pedig "fenn áll", jó magasan, ezt értsd, ahogy akarod.
Nem tudom, mit olvasol, Blikk, Féccbukk, ATV hírmagazin, Index fórum nem ér A Talmudot képletesen értettem, mint egy bizonyos csoport érdekkörében lévő kizárólagos tájékoztatást - de ez úgy látom, nem ment át szóval valszeg a többi sem fog, nem is próbálkozom vele.
Beszéljünk Yahamáról, autóról, lövészetről, ezekben közelebb vagyunk... ja, nem, a Citroent mégis ugorjuk!
Uralkodó nézet nem létezik számomra mivel én is szűröm a dolgokat és ha nem tiszta utánaolvasok. Én nem tudom te melyik suliba jártál, de mivel nincsenek évszázadok közöttünk az általánosban a "német" verzió került oktatásra neked is, elég szellősen ami pont nem arról szól, mint amiről írok, de azt hiszem ez érezhető. Mivel mindig olvasok, elég relatív mennyit kellene nekem még olvasnom, de én téged is erre ösztönöznélek. A Talmudot nem olvastam még, de ha te igen, mond mit szűrtél le belőle?
Múlt héten ajánlott itt a gyárban egy kolléga 87-es 205-öt 120-ért,aszonta héten meglesz a műszakija is,és nem korrodált.1.9-es dízel,csak én már nem hiszek a mesékben.
Emléxem, mikor megjelent a BX. Az Autó-Motor-ban olvastam tesztet. Azt írták, nem ez fog a fiatalok falán poszteren lenni, de nagyon sok újítást hozott, elsősorban a komplett hidro rendszer. 2-3x árú autók kényelmét tudta, átlag népautó áron. Aztán siker mégsem lett - talán "túl jó" volt az átlag vevőkörnek, a minőségre fogékonyabbak számára meg "túl Citroen"
A korai DS - na az már nekem "sok" ahogy a Kacsa is. Meg amúgy is rühellem a csigazabálókat
Sosem voltam jó történelemből, fiatalon más érdeklődési köröm volt. Viszont sokat olvastam, és ez idősebb korban is megmaradt. Kezdtem néhány dolgot megérteni... és más oldalról szemlélni.
Te csak az uralkodó nézeteket szajkózod, az általánosban leadott anyagot - nagyon sokat kéne még olvasnod... és ne csak a Talmudot