Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fjr1300 1.3 ra gondolt az öreg 2002es.
Holnap szétrántom majd megint a karbit. Van fúvóka tisztító készletem mindent átnézek újra kiemelt figyelmet a membránra fordítva. Köszönöm a tanácsokat.
Ha a kulso/belso peremen tomitetlen, az nem fog latszani, csak a lustasagarol ismerheto fel.
A membrán nem de nem nem látok rajta szakadást sérülés. Lámpafény fele finoman kifeszítem. Volt amin egyből átjött a fény ott volt luk de az régebbi széria volt.
Új a membrán is?
Előfordul, hogy a tolattyú műanyag gallérja, ami alá a membrán be van szorítva idővel kicsit deformálódik és nem zár jól. Így a vákuum el tud szökni a gumi és a tolattyú közt. Egy zsírozott vékony o-gyűrűt a résbe betéve ezt ki lehet iktatni. Ugyanígy a külső peremét megzsírozva kideríthető, ott szelel-e.
Köszönöm ráfekszek újra ha nem akkor megy a szervízbe szenvedjenek vele ők tovább. 🙏
Akkor máris 1 kört a gyújtás kiírhatjuk a sztoriból. Akkor marad a megint nagyon szét szedni a karbit. Esetleg egy ultrahangos mosás talán segíthet a tömítések cserélve új a 99%.
Lehet szinkron is vagy tömítetlen membrán. (lyuk, vagy tömítetlen külső/belső perem)
Levegőfúvóka. Az keveri a levegőt a benzinhez az adott körben, mondjuk úgy, hogy előporlaszt.
Ha jól tévedek amit befogsz, az a főfúvókáé. (a cserélhető az alapjárati köré, a préselt fix a főfúvókáé)

Elzárod a levegőt, a vákuum meg felránt némi anyagot a tű mellett és attól pörög fel.
És itt ha megnézzük a 2es hengert ill az 1es milyen hamar felrántja a mebrán a 3as 4es alszik még. Szinkron esetleg? Link birtokában bárki megnézheti beállításon van.
http://youtu.be/1je56VnLCTE
Szasztok. A karbin ez hova megy mi a funkció melyik fúvókát érint vagy mit érint? Ha csak azt befogom a 2 3 hengernél felpörög és jár mind a 4 ha elveszem a kezem vissza esik és csak az 1 4 jár.
"........ véleményt tanácsot"
Hogyne.
Ha rendben van a gép és jó az ár, akkor vedd meg.
Persze nem egy bobber, és közel 300 kiló, de úgy megy mint az FZR és kényelmes is, bár napi mászkálósnak viszont "már kényelmetlenül nagy". Műszakilag nagyon jó, tartós. (és persze rohadt jól nézek ki rajta)😺
Pedig az utolsó mondat elég hangsúlyos tényező.
Fjr 1300-ról tudtok véleményt tanácsot. Garázsban tartott nem dohányzó nyugdíjas házaspártól, aki ugyan nem orvos csak karbantartó de a család megbecsült példánya volt. Kollégám 60+os és nehéz neki szezon végén megválna tőle. Árról még nem beszéltünk.
Mindenhol bejelzett a kapásjelző nagyszerviz megvolt.
Menne valaki kincset keresni a hölggyel?😺
https://www.youtube.com/shorts...
Pedig volt már jó idő hozzá. Őszre szokd meg mindenképpen. 😺
K. B 80 kilómétert 😁
Mikor dobozokat kerestem rá -főleg a német ebay-en- csak Vettert találtam szettben. Az usa-ból lett volna "eredeti" is, de az meg a szállítás miatt volt baromi drága. (aztán lett nagy szerencsével itthonról GL1200-é)
Hat, valamit ki kellett talalni rajuk, amikor a Honda meg nem lepett a felszerszamozas fele. Craig Vetter meglatta a nehezturazot a korai GW-ben, igaz, ez a pofazmany ma furcsanak hat. :)
Hát a Vetter egy elég borzalmas formaterv.😸
Az a baj ezekkel (egészen az 1,5-ösig, bár azok is benne vannak már a korban) hogy a tapasztalatok alapján ha jót akar a biker, akkor annak ez lesz a vége:
Hirdetnek egy klasszikus GW-t meg az os Vetter Windjammer szettel.

https://www.facebook.com/commerce/listing/218817600751011/?media_id=0&ref=share_attachment
Köszi, de ilyesmi semmiképp. (az már régen volt, mikor nekiálltam motort építeni)
Egyrészt ilyen blokk már van itthon (a GTR-ben jó, de ebben a vázban semmi keresnivalója sincs) másrészt a minőségbeli elvárás ennél sokkal magasabban van. (azaz kizárólag szinte gyári állapotú, abszolút nem szerelni/építeni való gép jöhet szóba)
Itt egy 900-as a facebookon.
https://www.facebook.com/marketplace/item/809573593991219/?ref=facebook_story_share
Eliminator ? Mondjuk minél nagyobb annál ritkább... 400ccm-től viszont már van értelme.